Ik denk dat de mensheid zichzelf wel succesvol heeft weten uit te roeien, tegen die tijd.quote:
Oh ja, dan zit je hier wel goed met al die mensen met kinderen.quote:
Misschien komen de aliens dan gezellig meepostenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensheid zichzelf wel succesvol heeft weten uit te roeien, tegen die tijd.
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dan zit je hier wel goed met al die mensen met kinderen.
Zijn dat dan de nieuwe AI-bots?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.
De zon is hier.quote:
Dat lijkt mij een beetje lomp en onhandig tikken op een toetsenbord?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je daar te typen met twee bloemkolen en een fruitmand.
Nee, zo ver wil ik nog niet gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een ketting en zo'n grote zware bal voor mij?
Ik vind muffin -onthouding nog erger, eigenlijkquote:
We nemen het mee in de Excel.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie uit mijn french press is een stuk minder lekker dan uit een mokka-potje
zon genoeg, maar ik vind het maar fris buitenquote:
Blikjequote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond nog een blikje druiven, dit gaat mijn eerste ontbijt worden
Dan neem je de volgende keer gewoon weer koffiepadsquote:Op maandag 5 mei 2025 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Koffie uit mijn french press is een stuk minder lekker dan uit een mokka-potje
Ik heb het liever fris dan dat het stikbenauwd is.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zon genoeg, maar ik vind het maar fris buiten
Enkelband met taser?quote:
Wattequote:
Hallo, ik kan hier ook meelezenquote:
Druiven in blik?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond nog een blikje druiven, dit gaat mijn eerste ontbijt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |