Nee hij lekt bovenin als ik die haan open doe. Ik probeer nu even met azijn de kalkaanslag weg te krijgen. En anders moet er maar even iemand naar komen kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
snel naar de praxis die is nu nog open waarschijnlijk is het rubberen ringetje verrot en een tang halen
Kan wel nog kaartjes voor Billie Eilish krijgenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je een Lady Gaga mentaliteit hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel nog kaartjes voor Billie Eilish krijgen
Klopt ja, is een topsport om artiest op dat niveau te zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt. Zelfs dan moet je nog heel veel oefenen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Al verbaast het mij niet. Jouw hoofd legt wel vaker linkjes die ik nooit zou verzinnen.
In mijn hoofd horen vissticks en spinazie ook bij elkaarquote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het topic veranderen naar voedsel is wel de klassieker he
waarom heeft mijn hoofd alleen het idee dat bij spinazie dan fishsticks horen?
volgende keer kiep proberenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij lekt bovenin als ik die haan open doe. Ik probeer nu even met azijn de kalkaanslag weg te krijgen. En anders moet er maar even iemand naar komen kijken.
Zou doenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel nog kaartjes voor Billie Eilish krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeDat kan m.i. prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeGewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lekker bezig!!!quote:
Denk ik ookquote:
Zo heb ik haar nog nooit bekeken.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon doenik denk dat je nu iets te hard oordeeld over iets waarvan je de context niet helemaal weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon doenDat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Klopt, ik baseer mijn reactie puur op dit berichtquote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat je nu iets te hard oordeeld over iets waarvan je de context niet helemaal weet![]()
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeGewoon proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mijn context is dat jij soms compleet digitaal verdwijnt en niet reageertquote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat je nu iets te hard oordeeld over iets waarvan je de context niet helemaal weet![]()
Deze persoon verdient echt veel meer dan datquote:Op zondag 4 mei 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, ik baseer mijn reactie puur op dit bericht
quote:
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeNee, nooit als een hondje achter mensen aanlopen, gewoon uitgaan van het principe (heel) graag of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn context is dat jij soms compleet digitaal verdwijnt en niet reageert
niet iedereen kan dat aan
Had je nou nog gezegd wat je had gegetenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
BURRRUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPpppppp
Dit doe ik ook en nee niet iedereen vindt dat tofquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje zoals @4EverBlackEyed die ons af en toe in de steek laat.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doe ik ook en nee niet iedereen vindt dat tof
Oh ja, dat dan weer welquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dat zou ik ook écht respecteren als iemand zou zeggen 'ja sorry maar dit wil ik niet' maar zou het ook wel echt heel pijnlijk vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stap voor stap, niet vast voorsorteren op "wat nou als hij dit of dat zegt"quote:Op zondag 4 mei 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat zou ik ook écht respecteren als iemand zou zeggen 'ja sorry maar dit wil ik niet' maar zou het ook wel echt heel pijnlijk vinden.
Oke nu moet ik bijna huilen bij die gedachtewat echt zooo debiel is als je ook mensen negeert en van de aardbodem verdwijnt. Maar dat zijn op momenten dat ik zelf amper leef
Dan moet je die leuke mensen toffere vrienden gunnen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus mensen gehad die zeiden 'dit hoeft voor mij niet meer, dit is geen vriendschap'.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat zou ik ook écht respecteren als iemand zou zeggen 'ja sorry maar dit wil ik niet' maar zou het ook wel echt heel pijnlijk vinden.
Oke nu moet ik bijna huilen bij die gedachtewat echt zooo debiel is als je ook mensen negeert en van de aardbodem verdwijnt. Maar dat zijn op momenten dat ik zelf amper leef
ja en nee, het helpt om daar wel over na te denken zodat je weet wat je er zelf van vindt en daar eventueel je gedrag op kunt aanpassenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stap voor stap, niet vast voorsorteren op "wat nou als hij dit of dat zegt"Is misschien helemaal niet nodig
Oké.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je die leuke mensen toffere vrienden gunnen.
Begrijpelijk, als zij behoefte hebben aan meer contact.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus mensen gehad die zeiden 'dit hoeft voor mij niet meer, dit is geen vriendschap'.
ik ben sociaal ook wel eens compleet opquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, veel meer contact. Gewoon niet compatibel.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als zij behoefte hebben aan meer contact.
Tegen een chatbot laten praten gewoonquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Kun je niet mensen een automatische update laten versturen via whatsapp ofzo? 'Hoi ik leef, ik hou ook nog van je maar ben nog even niet aanwezig. xoxox crack'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over een kleine 2 uur kunnen we even niet postenPaniek paniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |