SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ga je over ze heen plassen?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:49 schreef Crack_ het volgende: [..] ik wil dan wel diegene zijn die de doden stiekem gaat markeren
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Viesdikforlife besteld bij Domino's
Dus ook echt net op tijd binnenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen, in de zon
Laatste 100 meter hele sterke geur van vocht in de lucht opeens, maar droog over.
Toen ik de kamer binnenstapte en naar buiten keek regende het ineens best hard
Mijn oma en opa aan moeders kant waren nog te jong voor echte verhalen ze waren uit de jaren 30. Alleen meegekregen dat neef van mijn oma vanuit Rotterdam of omstreken naar haar toe kwam in de Achterhoek. Haar vader was wel fietsenmaker en alleen vaag iets begrepen over plaatjes op de fiets.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:41 schreef Haags het volgende: [..] Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.
Dat is wel edelmoediger ja dan mijn eerste associatie.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)aarlijk-wat-hij-deed
idemquote:Op zondag 4 mei 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
Wij vonden het als kleinkinderen altijd wel erg interessant als oma vertelde over de oorlog.
snel naar de praxis die is nu nog open waarschijnlijk is het rubberen ringetje verrot en een tang halenquote:
Ja ik weet niet.. Ik vond het altijd erg interessant. Ook omdat mijn oma het vanuit Berlijn beleefd heeft.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
idem
En dat schuilen in de kelder, zo interessant als kind. Denk ook omdat je dat echt neit kunt bevatten?
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus ook echt net op tijd binnen
Overleefd?quote:Op zondag 4 mei 2025 17:02 schreef Karzai het volgende:
mijn ene opa heeft wel gevochten op de grebbeberg die andere is op werkkamp gestuurd
toen hadden ze nog geen fatbikesquote:Op zondag 4 mei 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik vond het altijd heerlijk bij de glas in lood cursus
die werd gegeven voor een klein oud vrouwtje dat toen ze 5 was ofzo van polen naar duitsland en daarna nederland is gelopen tijdens de oorlog
toen had geen nederlander nog een fietsquote:
Dat denken sommigen mensen nog steeds.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:11 schreef Ama het volgende:
Mijn oma was er ook altijd heilig van overtuigd dat Hitler de Tweede Wereldoorlog had overleefd.
Mijn oma is pas een paar jaar geleden overleden en ze heeft het altijd gezegd.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denken sommigen mensen nog steeds.
Ja die is laatst nog gezien in Argentinië joh.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doet mij denken aan deze klassieker.
Bekijk deze YouTube-video
Gaat volgens mij wel op voor de meeste (bekende) dode mensenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elvis ookquote:Op zondag 4 mei 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die stierf op dezelfde dag dat ik geboren zou worden (jaren later dan). En nee ik kan niet zingen en hou niet van zijn muziekquote:
zo lang je je vrouw niet verkracht is het goedquote:Op zondag 4 mei 2025 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die stierf op dezelfde dag dat ik geboren zou worden (jaren later dan). En nee ik kan niet zingen en hou niet van zijn muziek
Vechten voor volk en vaderland.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @:liesje1979
Ik ben niet getrouwd en dat gaat ook niet gebeuren, dus geen zorgen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo lang je je vrouw niet verkracht is het goed
Tering wat een infoquote:Op zondag 4 mei 2025 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die stierf op dezelfde dag dat ik geboren zou worden (jaren later dan). En nee ik kan niet zingen en hou niet van zijn muziek
slimquote:Op zondag 4 mei 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd en dat gaat ook niet gebeuren, dus geen zorgen.
is handig voor de notulenquote:
Je kan ook van elkaar houden zonder te trouwenquote:
Speciaal voor jouquote:
was een grapje dat je je vrouw niet kunt verkrachten als het niet je vrouw isquote:Op zondag 4 mei 2025 17:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kan ook van elkaar houden zonder te trouwen
[..]
Speciaal voor jou
Ja dat had ik al doorquote:Op zondag 4 mei 2025 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was een grapje dat je je vrouw niet kunt verkrachten als het niet je vrouw is
dan wordt het gewoon een vriendin verkrachten
Ik denk tosti's.quote:
Spinazie is het eerste dat in mij opkomt.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit geen leuk gespreksonderwerp. Snel, iets anders.
dudje wilde loaded nacho's makenquote:
damnquote:Om de economie van de stad een impuls te geven, betaalde de gemeente voor haar komst.
het topic veranderen naar voedsel is wel de klassieker hequote:Op zondag 4 mei 2025 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spinazie is het eerste dat in mij opkomt.
áltijd lekkerquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spinazie is het eerste dat in mij opkomt.
met wat?quote:
oehhhhhhquote:Op zondag 4 mei 2025 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje wilde loaded nacho's maken
Ik ga pannenkoeken etenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dit geen leuk gespreksonderwerp. Snel, iets anders.
quote:
Geen idee. Al verbaast het mij niet. Jouw hoofd legt wel vaker linkjes die ik nooit zou verzinnen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het topic veranderen naar voedsel is wel de klassieker he
waarom heeft mijn hoofd alleen het idee dat bij spinazie dan fishsticks horen?
Altijd met kaas en dan ham of spek. Soms ham en spek.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
áltijd lekkerhoe maak jij ze?
[..]
[..]
met wat?
Ik heb ook nog spinazie in de koelkast liggen
[..]
oehhhhhh![]()
altijd goed
Etto vindt hier wat van.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nieuwe rups gezien, van de wachtervlinder.
Mijn weekend is weer goed.
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:
oeh lekker, extra luxequote:Op zondag 4 mei 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd met kaas en dan ham of spek. Soms ham en spek.
[..]
Etto vindt hier wat van.
Altijd met. Zelfs een keer met roomboter gedaanquote:Op zondag 4 mei 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oeh lekker, extra luxedoe jij met of zonder boter? ik kan beiden waarderen maar heb niet altijd zin in boter
Ik hoop dat je er van genietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
oh als ik boter doe, dan doe ik het met roomboterquote:Op zondag 4 mei 2025 17:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd met. Zelfs een keer met roomboter gedaan
Yup, eens aan de slagquote:Op zondag 4 mei 2025 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh als ik boter doe, dan doe ik het met roomboterroomboter
Dat sta ik toe.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd met kaas en dan ham of spek. Soms ham en spek.
[..]
Etto vindt hier wat van.
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/show/bo(...)-lady-gaga~a6024cac/
Dus
Zalllllmmquote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
áltijd lekkerhoe maak jij ze?
[..]
[..]
met wat?
Ik heb ook nog spinazie in de koelkast liggen
[..]
oehhhhhh![]()
altijd goed
OKÉ LEKKER, leukquote:
Zij kan wel zingen zegquote:Op zondag 4 mei 2025 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit er al steeds filmpjes van te kijken.
Gaga
Met pastaaaaaquote:
ik snap niet hoe je kunt zingen én dansen en alles nog kan onthouden ookquote:Op zondag 4 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit blijft ook zo tof.
Héél véél oefenen. En een goed achtergrondkoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je kunt zingen én dansen en alles nog kan onthouden ook
Heeft ook nog fibroquote:Op zondag 4 mei 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je kunt zingen én dansen en alles nog kan onthouden ook
en talent hebbenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Héél véél oefenen. En een goed achtergrondkoor.
Valt mij een beetje tegen dat je niet al drie uur aan het koken bent.quote:
Dat helpt. Zelfs dan moet je nog heel veel oefenen.quote:
Gisteren al lang in de keuken gestaan. Kan niet bezig blijven.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Valt mij een beetje tegen dat je niet al drie uur aan het koken bent.
Koffie uiteraardquote:Op zondag 4 mei 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil ook een shake
wat voor shake heb je
Klinkt niet alsof je een Lady Gaga mentaliteit hebt.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren al lang in de keuken gestaan. Kan niet bezig blijven.
Nee hij lekt bovenin als ik die haan open doe. Ik probeer nu even met azijn de kalkaanslag weg te krijgen. En anders moet er maar even iemand naar komen kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
snel naar de praxis die is nu nog open waarschijnlijk is het rubberen ringetje verrot en een tang halen
Kan wel nog kaartjes voor Billie Eilish krijgenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof je een Lady Gaga mentaliteit hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel nog kaartjes voor Billie Eilish krijgen
Klopt ja, is een topsport om artiest op dat niveau te zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat helpt. Zelfs dan moet je nog heel veel oefenen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Al verbaast het mij niet. Jouw hoofd legt wel vaker linkjes die ik nooit zou verzinnen.
In mijn hoofd horen vissticks en spinazie ook bij elkaarquote:Op zondag 4 mei 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgende keer kiep proberenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hij lekt bovenin als ik die haan open doe. Ik probeer nu even met azijn de kalkaanslag weg te krijgen. En anders moet er maar even iemand naar komen kijken.
Zou doenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel nog kaartjes voor Billie Eilish krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeDat kan m.i. prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeGewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lekker bezig!!!quote:
Denk ik ookquote:
Zo heb ik haar nog nooit bekeken.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon doenik denk dat je nu iets te hard oordeeld over iets waarvan je de context niet helemaal weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon doenDat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Klopt, ik baseer mijn reactie puur op dit berichtquote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat je nu iets te hard oordeeld over iets waarvan je de context niet helemaal weet![]()
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeGewoon proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
mijn context is dat jij soms compleet digitaal verdwijnt en niet reageertquote:Op zondag 4 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat je nu iets te hard oordeeld over iets waarvan je de context niet helemaal weet![]()
Deze persoon verdient echt veel meer dan datquote:Op zondag 4 mei 2025 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, ik baseer mijn reactie puur op dit bericht
quote:
Ik heb veel vragen vandaag, hier komt er weer eentjeNee, nooit als een hondje achter mensen aanlopen, gewoon uitgaan van het principe (heel) graag of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn context is dat jij soms compleet digitaal verdwijnt en niet reageert
niet iedereen kan dat aan
Had je nou nog gezegd wat je had gegetenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
BURRRUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPpppppp
Dit doe ik ook en nee niet iedereen vindt dat tofquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje zoals @4EverBlackEyed die ons af en toe in de steek laat.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doe ik ook en nee niet iedereen vindt dat tof
Oh ja, dat dan weer welquote:Op zondag 4 mei 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en dat zou ik ook écht respecteren als iemand zou zeggen 'ja sorry maar dit wil ik niet' maar zou het ook wel echt heel pijnlijk vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stap voor stap, niet vast voorsorteren op "wat nou als hij dit of dat zegt"quote:Op zondag 4 mei 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat zou ik ook écht respecteren als iemand zou zeggen 'ja sorry maar dit wil ik niet' maar zou het ook wel echt heel pijnlijk vinden.
Oke nu moet ik bijna huilen bij die gedachtewat echt zooo debiel is als je ook mensen negeert en van de aardbodem verdwijnt. Maar dat zijn op momenten dat ik zelf amper leef
Dan moet je die leuke mensen toffere vrienden gunnen.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus mensen gehad die zeiden 'dit hoeft voor mij niet meer, dit is geen vriendschap'.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dat zou ik ook écht respecteren als iemand zou zeggen 'ja sorry maar dit wil ik niet' maar zou het ook wel echt heel pijnlijk vinden.
Oke nu moet ik bijna huilen bij die gedachtewat echt zooo debiel is als je ook mensen negeert en van de aardbodem verdwijnt. Maar dat zijn op momenten dat ik zelf amper leef
jaquote:
ja en nee, het helpt om daar wel over na te denken zodat je weet wat je er zelf van vindt en daar eventueel je gedrag op kunt aanpassenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stap voor stap, niet vast voorsorteren op "wat nou als hij dit of dat zegt"Is misschien helemaal niet nodig
Oké.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan moet je die leuke mensen toffere vrienden gunnen.
Begrijpelijk, als zij behoefte hebben aan meer contact.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus mensen gehad die zeiden 'dit hoeft voor mij niet meer, dit is geen vriendschap'.
ik ben sociaal ook wel eens compleet opquote:Op zondag 4 mei 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, veel meer contact. Gewoon niet compatibel.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als zij behoefte hebben aan meer contact.
Tegen een chatbot laten praten gewoonquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
Kun je niet mensen een automatische update laten versturen via whatsapp ofzo? 'Hoi ik leef, ik hou ook nog van je maar ben nog even niet aanwezig. xoxox crack'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over een kleine 2 uur kunnen we even niet postenPaniek paniek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Over een kleine 2 uur kunnen we even niet postendie mag je uitleggen aan de dts-ers, die krijgen zeker stressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Bij mij niet, want ik ben gewoon dan ook stil en doe niks...quote:
ik ook maar dat waren mensen die ik zelf nog niet het stempeltje 'vriendschap' had gegevenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus mensen gehad die zeiden 'dit hoeft voor mij niet meer, dit is geen vriendschap'.
Die neiging heb ik echt nooitquote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms zie ik mensen met een kind en dan denk ik: misschien moet ik er een stuk of 5 maken om alles weer in balans te brengen
Die willen gewoon de laatste post om 19.59.59quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die mag je uitleggen aan de dts-ers, die krijgen zeker stress
Over een kleine 2 uur kunnen we even niet postenik ga wel gamen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik ga denk ik zo de herdenking op tv wel even aanzetten.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij niet, want ik ben gewoon dan ook stil en doe niks...
Het zit meestal niet in de kwantiteit maar de wederkerigheid. Vooral het gebrek eraan. Mensen die ineens niks meer van zich laten horen. Random stoppen met reageren midden in een gesprek. Oid.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als zij behoefte hebben aan meer contact.
Voortplanten gaat zo lastig als je mannen haat en als je er dan een vind die dat geen probleem vind krijg je allemaal kindjes met hardstenen kupkes en een dwaaloog.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms zie ik mensen met een kind en dan denk ik: misschien moet ik er een stuk of 5 maken om alles weer in balans te brengen
Het is van beide kanten ook begrijpelijk denk ik, qua gedrag. Maarja, voor beiden jammerquote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben sociaal ook wel eens compleet op
dan doen we het enige wat moet voor weken en dan ergens komt er een keer ruimte in de sociale batterij
op het moment plant dudje ook de helft van mijn weekenden vol met dingen, vind ik best lastig
De andere kant is dat ik dan popcorn wil pakken en de aarde gewoon wil af zien fikken door zoveel domheidquote:
als ik mensen zie lopen met kinderen denk ik juist: goed dat ik er nooit 1 ga makenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel veel werk.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Een beter plan, al heb ik liever chipsquote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De andere kant is dat ik dan popcorn wil pakken en de aarde gewoon wil af zien fikken door zoveel domheid
Wat is een dwaaloog?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortplanten gaat zo lastig als je mannen haat en als je er dan een vind die dat geen probleem vind krijg je allemaal kindjes met hardstenen kupkes en een dwaaloog.
Of gewoon een vijfling krijgen, ben je er in 1 keer vanafquote:
Ja dat is meestal wel mooi.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo de herdenking op tv wel even aanzetten.
Kan vrouwen anders heel goed af gaan hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortplanten gaat zo lastig als je mannen haat en als je er dan een vind die dat geen probleem vind krijg je allemaal kindjes met hardstenen kupkes en een dwaaloog.
Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, veel meer contact. Gewoon niet compatibel.
Daarom gaat ze eerst oefenen met een hond.quote:
het is lastig, ik heb er al wel vrede mee dat ik dusdanig alleentijd nodig heb dat ik tussen wal en schip valquote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook maar dat waren mensen die ik zelf nog niet het stempeltje 'vriendschap' had gegeven. Vond het bij sommige alsnog wel jammer maar niet meer dan dat.
Mijn besties hebben dit nog nooit gedaan en hoop dat ze dat nooit doen maar wil ook voorkomen dat ze dat doen door mn eigen gedrag aan te passen. Af en toe update geven dat ik aan ze denk
Alistor Moody van Harry POtter heette in de NL boeken Dwaaloogquote:
Perfect recept voor een mental breakdown.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een vijfling krijgen, ben je er in 1 keer vanaf
Hmm, zou je wel goede vrienden willen? Of is dat geval van wil wel maar weet ook dat het niet realistisch is oid?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is lastig, ik heb er al wel vrede mee dat ik dusdanig alleentijd nodig heb dat ik tussen wal en schip val
heb wel vrienden maar nooit goede vrienden
ik word uitgenodigd voor bruiloften maar alleen de receptie vibes, nooit niet als getuige
ik ben al 3 dagen de tel kwijtquote:Op zondag 4 mei 2025 18:08 schreef gianni61 het volgende:
Door die dodenherdenking voelt het niet echt als zondag. Geen studio sport vanmiddag, geen bzv straks
Geen BZV?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:08 schreef gianni61 het volgende:
Door die dodenherdenking voelt het niet echt als zondag. Geen studio sport vanmiddag, geen bzv straks
En morgen vrij ipv werkenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:08 schreef gianni61 het volgende:
Jij bent al dagen met noorse alcoholisten onderweg?quote:
quote:
Dat dan weer nietquote:
ik krijg wel eens vrienden en dan zie ik daar potentie in voor meer, maar het loopt altijd fout en dan word ik onzeker en verwatert allesquote:Op zondag 4 mei 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zou je wel goede vrienden willen? Of is dat geval van wil wel maar weet ook dat het niet realistisch is oid?
2quote:Op zondag 4 mei 2025 18:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent al dagen met noorse alcoholisten onderweg?
Hele dag al influencers zitten kijken bij "hakken over de sloot".quote:Op zondag 4 mei 2025 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je dan eigen tv-serie en ga je gewoon als influencer geld verdienen.
Hoi FamkeLouisequote:Op zondag 4 mei 2025 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je dan eigen tv-serie en ga je gewoon als influencer geld verdienen.
Ook gezelligquote:Op zondag 4 mei 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
2
gisteren was ik met de fam in de efteling
Hm, ja wel herkenbaar. Vooral hoe snel je stopt met dingen ipv gewoon maar proberen of iig IETS doenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik krijg wel eens vrienden en dan zie ik daar potentie in voor meer, maar het loopt altijd fout en dan word ik onzeker en verwatert alles
laatste vrienden waren redelijk fan van mijn ex, die heb ik nu dus al 2 jaar niet gezien
ze hebben nog een kaartje gestuurd voor mijn verjaardag, maar ik had ze met hun verjaardag een datumprikker gegeven voor een keertje lekker uit eten en daar hebben ze alleen op gezegd dat dat een te groot cadeau is
en ik weet dan niet wat ik nog kan doen ermee, dus dan maar limbo modus
ja, beetje wandelen door het sprookjesbosquote:
Ik wou dat kijken maar het pakt me niet nu. Ik weet niet of ik er nu te depressief voor ben of dat ik er juist nog niet depressief genoeg voor ben.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hele dag al influencers zitten kijken bij "hakken over de sloot".
Mijn vertrouwen in de mensheid is weg
voelt vaak als 'de bal ligt bij hun'quote:Op zondag 4 mei 2025 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, ja wel herkenbaar. Vooral hoe snel je stopt met dingen ipv gewoon maar proberen of iig IETS doen
Ben er makkelijk al 20 jaar niet meer geweestquote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja, beetje wandelen door het sprookjesbos
Ik nog nooit.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben er makkelijk al 20 jaar niet meer geweest
Nogmaals. Gewoon chatbot voor inzetten. Die kan het sociale deel gewoon oplossen.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Zou het helpen als we elkaar hier gezamenlijk eraan herinneren dat we onze vrienden een update-berichtje moeten sturen?
Voor mij niet. Daar heb ik geen externe motivatie voor nodig.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Zou het helpen als we elkaar hier gezamenlijk eraan herinneren dat we onze vrienden een update-berichtje moeten sturen?
zijn een boel sprookjes bijgekomenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben er makkelijk al 20 jaar niet meer geweest
In dezelfde melding dat we onze bedden moeten opmaken of de was moeten ophangen?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Nja, ik maak me daar niet zo'n zorgen over eigenlijk. Soms vind ik het ook wel jammer hoor, maar het gaat gewoon zoals het gaat, het moet van twee kanten komen, en als laatste dooddoener: als ik het zelf belangrijker gevonden had, dan deed ik er wel wat aan.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een vriend waar ik opzich wel lekker mee ga maar heb het idee dat we langzaam uit elkaar aan het groeien zijn en ik vind dat zo pijnlijk om te merken. Gewoon natuurlijk hoor, maar toch
Denk niet dat je hier te depressief naar moet kijken, want dan verlies je alle hoop in de wereld.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou dat kijken maar het pakt me niet nu. Ik weet niet of ik er nu te depressief voor ben of dat ik er juist nog niet depressief genoeg voor ben.
Of eindelijk afwas een keer doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dezelfde melding dat we onze bedden moeten opmaken of de was moeten ophangen?
Ik heb dan zoiets van JOEHOE IK VOEL ME WEER IETS BETER WIL JE AFSPREKENquote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voelt vaak als 'de bal ligt bij hun'
maar waarschijnlijk weten ze niet eens dat er een bal is
eerste zet steeds maken kost zoveel energie tho
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk niet dat je hier te depressief naar moet kijken, want dan verlies je alle hoop in de wereld.
Nu denk ik gewoon: wat een debielen. Ik ben beter dan deze mensen
of draai het om: iemand anders vond mij dus niet belangrijk genoeg om er iets voor te doenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik maak me daar niet zo'n zorgen over eigenlijk. Soms vind ik het ook wel jammer hoor, maar het gaat gewoon zoals het gaat, het moet van twee kanten komen, en als laatste dooddoener: als ik het zelf belangrijker gevonden had, dan deed ik er wel wat aan.
Het is wat het is
Denk het ook nietquote:Op zondag 4 mei 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
voelt vaak als 'de bal ligt bij hun'
maar waarschijnlijk weten ze niet eens dat er een bal is
eerste zet steeds maken kost zoveel energie tho
alles in het leven is moeite vrindquote:Op zondag 4 mei 2025 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Vriendschappen waar je moeite voor moet doen zijn helemaal geen vriendschappen.
Wanneer ga je weer?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn een boel sprookjes bijgekomen
mijn zussen vinden mij dan weer eng want ik kan de put van vrouw holle woord voor woord meezeggen
Er is weer een nieuwequote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn een boel sprookjes bijgekomen
mijn zussen vinden mij dan weer eng want ik kan de put van vrouw holle woord voor woord meezeggen
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dezelfde melding dat we onze bedden moeten opmaken of de was moeten ophangen?
Wordt wel weer een drukke avond danquote:
dinsdag misschienquote:
Slechte sushi?quote:
Één keer trek je de conclusiequote:Op zondag 4 mei 2025 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Vriendschappen waar je moeite voor moet doen zijn helemaal geen vriendschappen.
bijnaquote:
Oh, dan kan ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dinsdag misschien
kabouter ke was ontevreden met mijn vertrek gisteren dus moet nog even sorry gaan zeggen
Nauwelijks, het rolt allemaal als vanzelf door dalen en over bergen, gewoon een beetje joie de vivre hebben en alles valt wel mee, gewoon ervan genieten dat ene leventje dat je hebt.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alles in het leven is moeite vrind
Ja precies. Zo heb ik ook eens tot drie keer toe geprobeerd om met een oud-collega in contact te blijven. Steeds van die "wouldlovetobut" reacties. En nooit eens kwam er initiatief van haar. Dan houdt het op een gegeven moment wel op bij mij.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
of draai het om: iemand anders vond mij dus niet belangrijk genoeg om er iets voor te doen
oh was dat serieusquote:Op zondag 4 mei 2025 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nogmaals. Gewoon chatbot voor inzetten. Die kan het sociale deel gewoon oplossen.
ik ben die verloren of bepaalde aspecten afgeleerd. Vroeger ging dit echt kei goed. Wat wel scheelt, ik heb er vertrouwen in dat ik het weer kan aanlerenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij niet. Daar heb ik geen externe motivatie voor nodig.
het is vanaf mei tot september drukquote:Op zondag 4 mei 2025 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer in de herfst gaan maar het is er altijd zo druk gvd.
ja!!!quote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ahja, wel chill als je dat van jezelf weet. Dan kun je het daarbij latenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik maak me daar niet zo'n zorgen over eigenlijk. Soms vind ik het ook wel jammer hoor, maar het gaat gewoon zoals het gaat, het moet van twee kanten komen, en als laatste dooddoener: als ik het zelf belangrijker gevonden had, dan deed ik er wel wat aan.
Het is wat het is
Dat bedoel ik, graag of niet en andersquote:Op zondag 4 mei 2025 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Zo heb ik ook eens tot drie keer toe geprobeerd om met een oud-collega in contact te blijven. Steeds van die "wouldlovetobut" reacties. En nooit eens kwam er initiatief van haar. Dan houdt het op een gegeven moment wel op bij mij.
Lijkt mij wel als je het eerder ook hebt gekund. Gewoon Lady Gaga stijl heel veel oefenen.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben die verloren of bepaalde aspecten afgeleerd. Vroeger ging dit echt kei goed. Wat wel scheelt, ik heb er vertrouwen in dat ik het weer kan aanleren
Vorig jaar oktober was het ook superdruk doordeweeks, maar toen gingen we net op de laatste mooie dag geloof ikquote:Op zondag 4 mei 2025 18:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is vanaf mei tot september druk
buiten de vakantie in oktober is het te doen
Weer verkeerd gegetenquote:
ik heb dit ook een paar keer gedaanquote:Op zondag 4 mei 2025 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan zoiets van JOEHOE IK VOEL ME WEER IETS BETER WIL JE AFSPREKENen twee maanden later 'oh hai vals alarm'.
Iemand die je even wat herinneringen stuurt en wat dom sociaal contact kan onderhouden.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh was dat serieus![]()
hoe zou ik zoiets voor me moeten zien?
[..]
ik ben die verloren of bepaalde aspecten afgeleerd. Vroeger ging dit echt kei goed. Wat wel scheelt, ik heb er vertrouwen in dat ik het weer kan aanleren
Zelfs in Botswana zijn de kinderen toch beter in lezen en schrijven dus wat kan het ons bommen allemaal.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober was het ook superdruk doordeweeks, maar toen gingen we net op de laatste mooie dag geloof ikWeet je ook niet ver van tevoren en mensen vragen ervoor vrij dus dan verplaats je het ook niet even. Maar dan vraag je je ook af of die kinderen niet op school horen te zitten.
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of het eten is. Voelt alsof er een hand in mij zit die heel erg aan het knijpen is
vorig jaar oktober ging de danse macabre net open...quote:Op zondag 4 mei 2025 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar oktober was het ook superdruk doordeweeks, maar toen gingen we net op de laatste mooie dag geloof ikWeet je ook niet ver van tevoren en mensen vragen ervoor vrij dus dan verplaats je het ook niet even. Maar dan vraag je je ook af of die kinderen niet op school horen te zitten.
Is toch het poepland daar Bal.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of het eten is. Voelt alsof er een hand in mij zit die heel erg aan het knijpen is
Rechtsonder?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja daar ging het bij mij mis.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb dit ook een paar keer gedaanwas ik trouwens wel écht in de overtuiging dat ik energie had om af te spreken
.
Dat is echt nog vervelender voor andere mensen, weten ze nog minder waar ze aan toe zijn.. Mijn 'oplossing' was ook om me dan maar nog meer terug te trekken tot ik het écht zeker wist. Dat slaat nergens op, maarja
ben er mee bezigquote:Op zondag 4 mei 2025 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je het eerder ook hebt gekund. Gewoon Lady Gaga stijl heel veel oefenen.
Nee het jaar daarvoor, sorry.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorig jaar oktober ging de danse macabre net open...
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'quote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand die je even wat herinneringen stuurt en wat dom sociaal contact kan onderhouden.
Nee ik ben niet zo vaak ongesteldquote:Op zondag 4 mei 2025 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat niet? :p zo vind ik die buikpijn altijd als je ongesteld bent.
Het komt goed. Je bent er mee bezig dus het is zelfs al goed.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben er mee bezigvind opzich wel dat ik goed bezig ben
duurt gewoon lang allemaal en het is geen rechte stijgende lijn en dat is soms jammer
friend checklist per datumquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat niet? :p zo vind ik die buikpijn altijd als je ongesteld bent.
Er is een stijgende lijnquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt goed. Je bent er mee bezig dus het is zelfs al goed.
Ik midden op de dag op werk.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.
Ohhh mooiquote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
In Nederland kun je nu trouwens wel prima kitesurfen @:bitterbal
[ afbeelding ]
Naar is dat hequote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar werd ik van de week nog van wakker 's ochtends vroeg. Genieten.
ik zie toekomst voor een nieuwe berichtendingenssysteemquote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
friend checklist per datum
vinkje als je iets tegenz e hebt gezegd die dag
na 3 dagen geen vinkje een waarschuwing
Op Scheveningen niet. Komende dagen waarschuwing voor zeeschuim.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef LTVDK het volgende:
In Nederland kun je nu trouwens wel prima kitesurfen @:bitterbal
[ afbeelding ]
Dat is bij de komende meet toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wil weer een keer all you can eat sushi eten
En dit is gewoon in Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 4 mei 2025 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohhh mooi
Ja vele beroemde kitesurfen komen ook uit Nederland
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarquote:Op zondag 4 mei 2025 18:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
zal eens kijken of dudje al wakker is, heb al 2 uur honger
ik heb geen idee, niet aangemeld dus ik weet echt nietsquote:
Ja. En keer een reminder kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die herinneringen kan ik ook wel in mn agenda zetten, dat is opzich wel een goed idee. Soort check in bij mezelf ' heb je deze maand dit en dit dit en dit gedaan!?!?!?!'
Lekker spontaan ook.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En keer een reminder kan ook geen kwaad.
* checkt WAquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarzie je, ben echt bezig
In de verte zie je de Maasvlakte nogquote:
Dat is al meer dan dat ik een week doequote:Op zondag 4 mei 2025 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo.
Twee machines was gedraaid
Boven en beneden gestofzuigd
Afwas weggewerkt
Straks (20:50) komt de Picnic nog
10.454 stapjes
Ik vind het een prima dag zo
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geen idee, niet aangemeld dus ik weet echt niets
Nou mij niet andersquote:Op zondag 4 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb deze week redelijk goed geappt in vergelijking met het afgelopen jaarzie je, ben echt bezig
Dan boeit dat je toch ook gewoon niet genoeg?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verjaardagen en data waar mensen overleden zijn die heb ik niet altijd paraat.
Weet geeneens hoe oud ik zelf ben.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan boeit dat je toch ook gewoon niet genoeg?
quote:
Herdenken.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Moet je iets doen met overlijdensdatum? Diegene die overleden is feliciteren?
Of wat moet ik er anders mee?
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!
Breekt zo lekker de avond hequote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herdenken.
Doden.
Doden herdenken.
Repeat after me.
Met een Ouija bord contact maken met de overledene en vertellen dat je diegene mist.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ho wacht. Moet je iets doen met overlijdensdatum? Diegene die overleden is feliciteren?
je moet niksquote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ondertussen nog ff een sociale afspraak gepland. Helemaal geïnspireerd door het gesprek hier.
je moet niks, je magquote:Op zondag 4 mei 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor jequote:Diegene die overleden is feliciteren
Maar ik moet van een vriend bedenken dat op die dag zijn oma is overleden?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herdenken.
Doden.
Doden herdenken.
Repeat after me.
You go girl!quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ik ga vandaag drie mensen een appje sturen
ook door gesprek hier van vandaagzie je, helpt wel
echt niemand heeft het over moetenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik moet van een vriend bedenken dat op die dag zijn oma is overleden?
Mijn gutjes wat is sociaal doen vermoeiend.
Tevens zou ik er echt totaal niet aan herinnerd willen worden
Ouja bord, naar de begraafplaats.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al is dit wel een wtfje, hoe zag je dit voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |