China Export approval? zou even kijken op aliexpress of temuquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.
Dat is heerlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht ben je daarin dan
[..]
niks spannend, misschien muzziek op standje 10/10
filosofeer, hehehehequote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik filosofeer wel eens, vooral als ik een biertje op heb
O wauwquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik best veel gekocht dit jaar eigenlijk. En zelfs gelezen
De keuken is in ieder geval weer netjes. Had gister mijn best gedaan met koken en wat beetje en bende.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe ver ben je gekomen?
Ik had zo'n kleine to do lijst vandaag, dat lukt wel. Ik heb twee nachten nachtmerries gehad, gun mezelf wat rust
Uiteraardquote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
China Export approval? zou even kijken op aliexpress of temu
Oooooh joh, dat is meestal het vervelendste van schoonmaken. Incl badkamr maar hoort meestal niet bij woonkamer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De keuken is in ieder geval weer netjes. Had gister mijn best gedaan met koken en wat beetje en bende.
Oeh.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?ik ga voor kerrie pastinaaksoep denk ik
Tegenwoordig neig ik meer naar de italiaanse lampen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.
ik ben niet een enorme muziek luisteraar, soms vooral..quote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijkwelk nummer heb je op? wat voor muziek hou jij eigenlijk van?
ik heb veel in huis, even bedenken nog, in ieder geval een naan die op moetquote:Op zondag 4 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?ik ga voor kerrie pastinaaksoep denk ik
Ik focus vooral op Poulsen of iets dat erop lijkt. Zodat het qua ontwerp ook past bij de lamp in de eetkamer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig neig ik meer naar de italiaanse lampen.
Deel van mijn collectie gaat binnenkort in de verkoop.
ben benieuwd, is zo'n pakketje van de Ah maar hij wordt kei goed beoordeeld. En pastinaakquote:
interessantquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet een enorme muziek luisteraar, soms vooral..
nu stond Bekijk deze YouTube-video op
houden van is niet helemaal hoe ik het zou omschrijven: ik heb het meestal op als achtergrond geluid.. ben ook een slechte tekstluisteraar
qua genres gaat het alle kanten op, meestal iets met wat meer tempo
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel in huis, even bedenken nog, in ieder geval een naan die op moet
denk met gehaktballetjes met kokosmelk uien en erwtjes
oehhhhquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga vandaag pizza bakken met spinazie uit eigen kweek.
Damnquote:Een groep Haagse lopers gaat in de nacht van 4 op 5 mei gezamenlijk de route van 130 kilometer lopen, van het 5 Mei Plein in Wageningen naar het Malieveld in Den Haag. Op 5 mei rond 15.00 uur worden de lopers verwacht op het festivalterrein, waar een van hen de fakkel zal overhandigen voor de openingsceremonie.
Bahquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is elk jaar dat het bevrijdingsvuur opgehaald wordt in Wageningen om daarna verspreid te worden naar de rest van het land.quote:
Ja. Ik denk dat ik deze maand ook wat pastinaak in ga zaaien, daar is het als het goed is nu tijd voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben benieuwd, is zo'n pakketje van de Ah maar hij wordt kei goed beoordeeld. En pastinaak
Ik heb nog uitgebloeide tulpen op het balkon staan.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zou het vandaag wel toepasselijk zijn om bloembollen, chicorei en suikerbieten te eten, voor een dagje, als herdenking.
De favoriete groenten van opa @Haagsquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen de grootste blaadjes geplukt en wat radijsjes geplukt die al bijna uit de grond sprongen, er staat nog best wat.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]klinkt goed
[..]
oehhhh![]()
heb je nu veel spinazie over?
Treffende metafoor. Met al zijn vreemdgaan zal hij best eens een brandend gevoel hebben gehad aan zijn pener.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En het bevrijdingsvuur brandt dus het hele jaar uit de penis van Bernard
Zit jij ook al verkeerd met je aannames over hem?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht echt dat mschol exact nul muziek luisterde.
Zo leer je nog eens wat.
Als je in Tanzania Heil Bernard zegt dan springen er heel wat halfjes in het gelid.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Treffende metafoor. Met al zijn vreemdgaan zal hij best eens een brandend gevoel hebben gehad aan zijn pener.
Groenten dat zo smaakt kan niet gezond zijnquote:
Ik ben zeer bekend met je mening over spinazie.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Groenten dat zo smaakt kan niet gezond zijn
Dat wist ik, wist niet dat ze dat lopend gingen doenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is elk jaar dat het bevrijdingsvuur opgehaald wordt in Wageningen om daarna verspreid te worden naar de rest van het land.
Ja dat vuur brandt hier het hele jaar
Oehhh, dan ga ik het ook proberen. Heb je een foto van je tuintje?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik deze maand ook wat pastinaak in ga zaaien, daar is het als het goed is nu tijd voor.
Owh en dit ding is uitschuifbaar en kan dus "groeien"quote:Op zondag 4 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh Wikipedia zegt paal van Bernard, maar in de volksmond toch echt penis.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat ze kiest als ze moet kiezen tussen de rest van haar leven spinazie eten of de rest van haar leven met een man wonen?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zeer bekend met je mening over spinazie.
indrukwekkend hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken iemand die dit heeft gedaan, wel knap.
oh. Weet niet wanneer dit was, hoop dat de rest nog oké is en niet in de tussentijd is ontploftquote:Op zondag 4 mei 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de grootste blaadjes geplukt en wat radijsjes geplukt die al bijna uit de grond sprongen, er staat nog best wat.
Is het de rest van mijn leven met een man wonen of de rest van zijn leven?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze kiest als ze moet kiezen tussen de rest van haar leven spinazie eten of de rest van haar leven met een man wonen?
Huehue.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh en dit ding is uitschuifbaar en kan dus "groeien"
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het de rest van mijn leven met een man wonen of de rest van zijn leven?
Zal wel een vrijwilliger zijn van het comite 4 en 5 mei Wageningenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehue.
Wie is de aangewezen fluffer dan elk jaar?
Mag ik de man in kwestie zelf uitzoeken?quote:
Iets heeft aan de randjes van een erwt geknaagd maar weet niet wat. Verder wonder boven wonder geen slakken hier.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wist ik, wist niet dat ze dat lopend gingen doen
[..]
Oehhh, dan ga ik het ook proberen. Heb je een foto van je tuintje?
Ik heb mega veel slakken, heb slakkendoder gekocht
Amalia, er gaat niets boven de lul van je foute opa laten groeien immers.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehue.
Wie is de aangewezen fluffer dan elk jaar?
Ik heb nog 2 van deze waar ik nergens meer een plekje voor hebquote:Op zondag 4 mei 2025 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik focus vooral op Poulsen of iets dat erop lijkt. Zodat het qua ontwerp ook past bij de lamp in de eetkamer.
Wat ben je van plan te verkopen?
als het een groot veld met aarde was (?) die ze nu hebben toebedeeld aan mensen als tuintje dan is het wel begrijpelijk. Dat is niet de plek voor slakken. Wel beter hoor, daar word je echt gestoord vanquote:Op zondag 4 mei 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets heeft aan de randjes van een erwt geknaagd maar weet niet wat. Verder wonder boven wonder geen slakken hier.
Foto later. Nu eerst even de toko in.
Ja hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik de man in kwestie zelf uitzoeken?
die van ons is groterquote:Op zondag 4 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh Wikipedia zegt paal van Bernard, maar in de volksmond toch echt penis.
[ afbeelding ]
Ik was eens met een Amerikaanse in Amsterdam en die vroeg of dat het gay monument was.quote:
Die bovenste vind ik tof. Toch jammer als je er dan vanaf moet omdat je geen plek meer hebt.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 van deze waar ik nergens meer een plekje voor heb
[ afbeelding ]
Ik heb nog een houten lamp die niet echt meer past hier.
[ afbeelding ]
en nog wat goedkopere meuk waar ik vanaf wil.
Maar de onze fikt en wordt groter/kleiner. Net als een echtequote:
Oke dan is het al minder erg dan spinaziequote:
zou zo maar kunnenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens met een Amerikaanse in Amsterdam en die vroeg of dat het gay monument was.
Is dat ook maar helder. Alhoewel ervook verschillende soorten spinazie zijn natuurlijk. 🤔quote:Op zondag 4 mei 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke dan is het al minder erg dan spinazie
Moet gewoon geen andere dingen kopenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik tof. Toch jammer als je er dan vanaf moet omdat je geen plek meer hebt.
Spinazie is gewoon vies.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat ook maar helder. Alhoewel ervook verschillende soorten spinazie zijn natuurlijk. 🤔
Heb je daar de discipline voor?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet gewoon geen andere dingen kopen
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!quote:Op zondag 4 mei 2025 16:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De favoriete groenten van opa @:haags
Ga je nog ergens naartoe daarvoor?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!
Ik heb daar een tijdje geleden nog een docu over gekeken op Videoland.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
ja die bernhard was ook een schuinsmarcheerder
Dat is toch voor Peter r de Vries?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit hebben ze op het leidseplein neergezet
[ afbeelding ]
corrupte dealtjes gemaakt ook met lockhead, heel fout ventje was datquote:Op zondag 4 mei 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar een tijdje geleden nog een docu over gekeken op Videoland.
Scheefpoeper?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
ja die bernhard was ook een schuinsmarcheerder
Goed onthouden.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En jij? Staat me iets van bij dat je regelmatig ergens heen ging
Serieusquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over de onderhandelingen in april 1945. De oorlog had eerder afgelopen kunnen zijn, maarja er was nogal stennis over Limburg.
Bernard probeerde het nog zo goed om het aan de Duitsers te geven als troostprijs en mompelde iets over mijnen en het zijn toch al halve Duitsers.
Duitsland wilde Limburg absoluut niet hebben.
De ruzies om Limburg gingen een aantal dagen door totdat Generaal Foulkes maar voorstelde om er dan maar kop en munt mee te doen.
Duitsers blij, Bernard met hangende pootjes terug naar Londen om het slechte nieuws aan Wilhelmina te vertellen.
Verkeerde account US.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over de onderhandelingen in april 1945. De oorlog had eerder afgelopen kunnen zijn, maarja er was nogal stennis over Limburg.
Bernard probeerde het nog zo goed om het aan de Duitsers te geven als troostprijs en mompelde iets over mijnen en het zijn toch al halve Duitsers.
Duitsland wilde Limburg absoluut niet hebben.
De ruzies om Limburg gingen een aantal dagen door totdat Generaal Foulkes maar voorstelde om er dan maar kop en munt mee te doen.
Duitsers blij, Bernard met hangende pootjes terug naar Londen om het slechte nieuws aan Wilhelmina te vertellen.
Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn familie altijd gezwegen heeft over de oorlog. Alsof het nooit bestaan had.
Mooiquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden.Begraafplaats Westduin. Daar is een monument voor familie die in het verzet heeft gezeten en in de oorlog is gefusilleerd.
o wauwquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden.Begraafplaats Westduin. Daar is een monument voor familie die in het verzet heeft gezeten en in de oorlog is gefusilleerd.
Komt alsnog wel eea boven tafel met het ontsluiten van de oorlogsarchieven sinds vorig jaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.
Mijn opa's praatten er ook nooit over.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn familie altijd gezwegen heeft over de oorlog. Alsof het nooit bestaan had.
Zeker.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt alsnog wel eea boven tafel met het ontsluiten van de oorlogsarchieven sinds vorig jaar.
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
ja het is ook niet makkelijk, tegenwoordig stemt half nederland voor wilders
Ja iemand moet het wederom tegen de linkse arbeiderspartij en Jodenhaat opnemen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
ja het is ook niet makkelijk, tegenwoordig stemt half nederland voor wilders
en zelfs dan nietquote:Op zondag 4 mei 2025 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.
Een wijs man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @liesje1979quote:Op zondag 4 mei 2025 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.
Een wijs man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @:liesje1979
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |