Ja hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik de man in kwestie zelf uitzoeken?
die van ons is groterquote:Op zondag 4 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh Wikipedia zegt paal van Bernard, maar in de volksmond toch echt penis.
[ afbeelding ]
Ik was eens met een Amerikaanse in Amsterdam en die vroeg of dat het gay monument was.quote:
Die bovenste vind ik tof. Toch jammer als je er dan vanaf moet omdat je geen plek meer hebt.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 van deze waar ik nergens meer een plekje voor heb
[ afbeelding ]
Ik heb nog een houten lamp die niet echt meer past hier.
[ afbeelding ]
en nog wat goedkopere meuk waar ik vanaf wil.
Maar de onze fikt en wordt groter/kleiner. Net als een echtequote:
Oke dan is het al minder erg dan spinaziequote:
zou zo maar kunnenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens met een Amerikaanse in Amsterdam en die vroeg of dat het gay monument was.
Is dat ook maar helder. Alhoewel ervook verschillende soorten spinazie zijn natuurlijk. 🤔quote:Op zondag 4 mei 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke dan is het al minder erg dan spinazie
Moet gewoon geen andere dingen kopenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik tof. Toch jammer als je er dan vanaf moet omdat je geen plek meer hebt.
Spinazie is gewoon vies.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat ook maar helder. Alhoewel ervook verschillende soorten spinazie zijn natuurlijk. 🤔
Heb je daar de discipline voor?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet gewoon geen andere dingen kopen
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!quote:Op zondag 4 mei 2025 16:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De favoriete groenten van opa @:haags
Ga je nog ergens naartoe daarvoor?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!
Ik heb daar een tijdje geleden nog een docu over gekeken op Videoland.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
ja die bernhard was ook een schuinsmarcheerder
Dat is toch voor Peter r de Vries?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit hebben ze op het leidseplein neergezet
[ afbeelding ]
corrupte dealtjes gemaakt ook met lockhead, heel fout ventje was datquote:Op zondag 4 mei 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar een tijdje geleden nog een docu over gekeken op Videoland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |