quote:Op zondag 4 mei 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boy do I hate being right all the time.
wie zegt dat ik het rustig houd?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect dat je de zondagsrust in ere houdt.
Het boekenkoopeffect geldt blijkbaar ook voor platen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:37 schreef Karzai het volgende:
zoveel platen gekocht de afgelopen maanden dat sommige nog in het plastic zitten
Die aanname durf ik gewoon te doen.quote:
Ik heb dit jaar al een hoop platen laten liggenquote:Op zondag 4 mei 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het boekenkoopeffect geldt blijkbaar ook voor platen.
Oeh, wat ga je doenquote:
oh in dat geval:quote:Op zondag 4 mei 2025 15:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe, koop niet alles tweede hands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
De dag duurt nog lang.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was van plan om de woonkamer even helemaal op te ruimen en te poetsennog niet echt gelukt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je doen
[..]
oh in dat geval:
wat een overdreven gedoe, zeker om hip te doen. Echt overbodig, je kunt tegenwoordig gewoon een plaatje op youtube luisteren en is net zo goed, onzin allemaal blablablalblabla /karzaiJa ik filosofeer wel eens, vooral als ik een biertje op hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En boeken?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al een hoop platen laten liggen
hoe ver ben je gekomen?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was van plan om de woonkamer even helemaal op te ruimen en te poetsennog niet echt gelukt.
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
China Export approval? zou even kijken op aliexpress of temuquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.
Dat is heerlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht ben je daarin dan
[..]
niks spannend, misschien muzziek op standje 10/10
filosofeer, hehehehequote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik filosofeer wel eens, vooral als ik een biertje op heb
O wauwquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik best veel gekocht dit jaar eigenlijk. En zelfs gelezen
De keuken is in ieder geval weer netjes. Had gister mijn best gedaan met koken en wat beetje en bende.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe ver ben je gekomen?
Ik had zo'n kleine to do lijst vandaag, dat lukt wel. Ik heb twee nachten nachtmerries gehad, gun mezelf wat rust
Uiteraardquote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
China Export approval? zou even kijken op aliexpress of temu
Oooooh joh, dat is meestal het vervelendste van schoonmaken. Incl badkamr maar hoort meestal niet bij woonkamer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De keuken is in ieder geval weer netjes. Had gister mijn best gedaan met koken en wat beetje en bende.
Oeh.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?ik ga voor kerrie pastinaaksoep denk ik
Tegenwoordig neig ik meer naar de italiaanse lampen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |