Dus precies wat hij zelf ook wil met zijn invoerrechten maar dan andersom.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
Volgens Trump lokken buitenlandse overheden filmmakers en studio's weg uit de Verenigde Staten.
Ja geen idee ik start op en ik zie ditquote:
Morguh Stigquote:
Grappig.quote:
Net als die spieren zalf uit Turkije. Heb zat collega’s die daar heen gaan, ik vraag dan altijd om een tube. Is hier niet te krijgen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat in Japan is toegestaan is niet direct legaal in Thailand.
Ik vond het altijd jammer dat ik geen NyQuil had meegenomen uit de VS maar m'n zwager de pillendraaier zei dat je voorzichtig moet zijn met het vervoeren van medicijnen, vooral naar bepaalde landen. En in Azië zijn ze vaak wat strenger gezien dat briefje over de doodstraf dat ik toen in Singapore had gekregen.
Dotje lieverdquote:
quote:
ctrl+f5 al geprobeerd?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van z’n instellingen dan kan ik vergelijken
Jaquote:Op maandag 5 mei 2025 09:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ctrl+f5 al geprobeerd?
aan mijn instellingen heb je niks want custom layout
Bij mij ziet het er zo uit, heb volgens mij niks qua custom instellingenquote:Op maandag 5 mei 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
Kan iemand een screenshot maken van z’n instellingen dan kan ik vergelijken
Het is weer geel zoals vroegerquote:
Ga wel even mobiel proberen de layout aan te passen. Kijken of ik daar meer opties krijg.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles bellen, die is van de computergezeikjes in Foqueville
Geelquote:
pas het even aan dan zie je hetquote:
Ik ga hier maar geen grapjes meer over maken.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals @:4everblackeyed die ons af en toe in de steek laat.
Themainstellingen in opties? Baggerlayout?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga wel even mobiel proberen de layout aan te passen. Kijken of ik daar meer opties krijg.
Straks blijft die daar bij mij ook op staanquote:
Ik las baggalajoe.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Themainstellingen in opties? Baggerlayout?
Maar grapjes zijn superlachen.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga hier maar geen grapjes meer over maken.
De sloer.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
Zal mij benieuwen of die vriendin die gister avond cancelde vandaag wat laat horen. Ik zie haar net voorbij rijden met een jongen dus denk dat het te druk heeft met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |