SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht misschien vanwege de vakantiekilo’s.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is voor mij nog wat overdreven maar mensen die kunnen kitesurfen hebben idd 2 a 3 kites van verschillende formaten zodat ze met bijna elke windkracht wel kunnen gaan
respectloos!!!!quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja dat is vandaag. Zal weer vergeten net zoals vorig jaar dat het 2000 uur is
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je toen wel alles lekker zelf opgegeten?
Vergeet geen foto's te postenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga een burger proberen die K nog niet eerder heb gegeten. Wel duur. Met patat en flesje water 390 baht
Ohhhquote:Op zondag 4 mei 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht misschien vanwege de vakantiekilo’s.
Klopt. Moeten ze maar een nationaal alarm instellen ofzoquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja dat is vandaag. Zal weer vergeten net zoals vorig jaar dat het 2000 uur is
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Het was een grapje. Ik vind het erg apart als mensen bij dodenherdenking zo snel willen oordelen over mensen die het vergeten. Spread hate, not love dit datquote:Op zondag 4 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Moeten ze maar een nationaal alarm instellen ofzo
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn al twee afleveringen van de vuurwerkramp
Allemaal al toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn al twee afleveringen van de vuurwerkramp
Ik had hier nog nooit van gehoord johquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
vraagje aan de handige mensen hier..
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
Ik zou het niet aan durven.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
Alligatorplugquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
We kunnen niet allemaal dezelfde kwaliteit als jou postenquote:
Zou ik niet doen behalve als je de balk erboven kunt vinden en daardoorheen de bevestiging vastmaakt. Schoten zijn niet sterk genoeg en zou ik sowieso niet op vertrouwen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
Het enige correcte antwoord zo via het internet is "hangt er vanaf".quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
quote:
zo sta ik er nu ook in, maar das gebaseerd op onderbuikquote:
hmmmquote:Op zondag 4 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alligatorplug
Maar er verder niet heel zwaar aan tillen
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen behalve als je de balk erboven kunt vinden en daardoorheen de bevestiging vastmaakt. Schoten zijn niet sterk genoeg en zou ik sowieso niet op vertrouwen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige correcte antwoord zo via het internet is "hangt er vanaf".
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
https://www.ad.nl/binnenl(...)4-en-5-mei~a4a00e61/
Schuimparty!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
Oh dat was ik gelukkig toch al niet van plan.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke unit was het. 2 patties. Smaakte best
Oooohquote:
Ja inderdaad alweer zo lang geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooohal weer zo'n tijd terug.. Blijft pijn doen als je er bij stilstaat
das 1x teveelquote:
dat hoeft ook weer niet, maar moet ook niet net net aan kunnenquote:En volgens mij willen de meeste mensen alles altijd vasthebben alsof er nijlpaard aan moeten kunnen hangen.
Geen idee, alles zit er plots vol meequote:Op zondag 4 mei 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De PFAS moet toch ergens vandaan komen? Welke fabriek heeft zijn kraan opgezet?
Maar is je gordijn zo zwaar dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
das 1x teveel
[..]
dat hoeft ook weer niet, maar moet ook niet net net aan kunnen
Ik ben zelf niet handig, kan wel goed nadenkenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
zo sta ik er nu ook in, maar das gebaseerd op onderbuik
[..]
hmmm
[..]![]()
ik zal eens kijken of ik kan vinden waar de balken zitten...
Alles zat er al vol mee we weten het nu gewoonquote:
gordijn is niet perse zwaar, de beugel zakt gewoon doorquote:Op zondag 4 mei 2025 14:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar is je gordijn zo zwaar dan?
Normaal moet het toch kunnen zonder plafondbevestiging?
Niet stevig genoeg dan, er zijn heel veel soorten en prijzen zie ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gordijn is niet perse zwaar, de beugel zakt gewoon door
Houtskool verzorgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik mensen kan ontlopen bij een bbqiemand tips?
ik zit te denken aan taakjes oid
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben die pfas inmiddels toch ook in hersenen gevonden?
over 40 jaar zijn we gewoon 25% van pfasquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
plastic is over het algemeen niet stevigquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ook in sushi.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Vind het allemaal maar vreemd.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ik hoor. misschien heb ik dat verkeerd onthouden. Of misschien waren dat microplastics
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
de afwas doen of cocktails makenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meerquote:Op zondag 4 mei 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar vreemd.
Net als met die eieren die we net voor pasen niet van eigen kippen mochten eten
Daar kan mijn idee toch ook bij werken?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepen![]()
Dacht bepaalde mensen.
Gloeiende pook!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meer
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ikquote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.
Ja tuurlijk, goed idee zelfsquote:
Waarom durven ze niet meer?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Houtskool verzorgen, hehehe ja en dan kijken hoe lang het duurt voordat men doorheeft dat het een bbq op gas isquote:Op zondag 4 mei 2025 14:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Houtskool verzorgen?
Jezelf meekleuren![]()
Een koepak aantrekken? Animatie
Die is er nietquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ik
ah zo. hmm ja die eieren waren in heel nl slecht toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.
Parrrdon?quote:
Hmm, beetje van beide misschien? Kan wel eventjes gewoon oppervlakkig babbelen over koetjes en kalfjes en dat zou ik prima vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, goed idee zelfs![]()
Ik dacht dat ze enkele mensen wilde ontlopen
Niet gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjequote:Op zondag 4 mei 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gaan
Met de huisdier knuffelen
Afwassen
Zag het net nog terug. Als iedereen begint te gillen en rennen dan doe ik ook wel mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bang voor demonstraties en schreeuwende verwarde mensen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rondlopen met een gloeiende pook, en zelf mensen op afstand houden.
Als je tijdens de bbq nog even luid aankondigt dat het een grote gulzige vreetmoord is, dan zit je ook wel goed. Dan ontwijkt iedereen jouquote:Op zondag 4 mei 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjeen drie uur poepen ook
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Niet zoveel Star Wars cosplay fans in dit topic blijkbaar.
Helder. Zou het ook niet in Amsterdam doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb niks met Star Wars, sorry.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest gniffelen om deze post.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.
Extra punten voor mezelf dat ik wist dat Ewok in wars zit en niet in trek
Ieniminiewok.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.
Extra punten voor mezelf dat ik wist dat Ewok in wars zit en niet in trek
Flight or fright is het bij mijquote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag het net nog terug. Als iedereen begint te gillen en rennen dan doe ik ook wel mee.
Had je de groentjes al op?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke unit was het. 2 patties. Smaakte best
Hmm, ik weet niet zeker of dat bij deze groep mensen ook zo werkt maar goede mogelijkheid om het te gaan experimenterenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je tijdens de bbq nog even luid aankondigt dat het een grote gulzige vreetmoord is, dan zit je ook wel goed. Dan ontwijkt iedereen jou
Boks.quote:
Ik ging eerst elk jaar maar sinds corona niet meer geweest. Dit jaar hoefde je geen kaartjes te reserveren.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]lijkt me wel echt indrukwekkend, een minuut stilte bij zo'n massa mensen. Of is het net zoals vorig jaar weer een gelimiteerd aantal mensen
ik had laatst mn eerste fight reactie!!!!! Verbaasde me er zelf overquote:Op zondag 4 mei 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flight or fright is het bij mijgeen fight
Ik ben aan het einde van de winter altijd Chewbaccaquote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Ja ik ga denk ik hier naar het mausoleum.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder. Zou het ook niet in Amsterdam doen.
Gelukkig zijn er in de meeste plekken wel kleinere gedenkdagen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had laatst mn eerste fight reactie!!!!! Verbaasde me er zelf overwas wel leuk om ook eens te kunnen ervaren
!! Wie heb je in elkaar gemept?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had laatst mn eerste fight reactie!!!!! Verbaasde me er zelf overwas wel leuk om ook eens te kunnen ervaren
Maak je dan ook dat geluid?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben aan het einde van de winter altijd Chewbacca
Doe jij niet aan fawnen?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig. Ik bevries of ren weg. Heb je niks aan.
Ja ja.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Overlevingsstrategie bij stress en trauma
In de wereld van stress en overlevingsgedrag kennen we allemaal de termen vechten (fight) en vluchten (flight). Maar er is nog een minder bekende reactie die net zo pijnlijk kan zijn: fawning. In het Nederlands is er geen directe vertaling, maar het beschrijft een staat van onderdanigheid en zelfopoffering omwille van veiligheid. Letterlijk betekent fawn een hertenkalf, wat symbool staat voor weerloosheid.
Wat is Fawning?
Fawning is een automatische stressreactie waarbij je, vaak onbewust, kiest voor veiligheid boven alles. Je bent bereid je eigen behoeften, wensen en grenzen op te offeren om conflicten te vermijden en in verbinding te blijven met anderen. Je denkt misschien: Als ik maar aardig ben en niemand tot last ben, dan blijf ik veilig. Het gevolg is dat je jezelf wegcijfert en voortdurend anderen behaagt uit angst voor afwijzing.
Hier was het voorheen ook altijd frightquote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Check nog even die beelden van Scheveningen afgelopen week. Dan zie je haar helemaal los gaan.quote:
Heb ik nog niks over gehoord.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef Crack_ het volgende:
Geen fly past dit jaar met veteranendag? @:airwin![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Had ik al verteld volgens mij, toen laatst mn buurman (perongeluk) bij mij naar binnen probeerde te komen. Gelukkig niks aan het handje.
Vraag me af hoe een inbreker daarop zou hebben gereageerd?
M'n inbreker ging ik achternaquote:Op zondag 4 mei 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier was het voorheen ook altijd frightlaten we hopen dat we het nooit écht nodig zullen hebben
[..]![]()
Had ik al verteld volgens mij, toen laatst mn buurman (perongeluk) bij mij naar binnen probeerde te komen. Gelukkig niks aan het handje.
Vraag me af hoe een inbreker daarop zou hebben gereageerd?
O ja dat ook maar dat is niet van toepassing bij een terroristische aanslag denk ik.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik nog niks over gehoord.Wel dat het mogelijk vanwege de NAVO top in afgeslankte vorm zou zijn maar dat was m.i. vooral in relatie tot de politie inzet.
Ziet er niet naar uit dat er veel gaat gebeuren.quote:Zoals al eerder bekend is gemaakt, zal de Nederlandse Veteranendag 2025 op zaterdag 28 juni in Den Haag worden georganiseerd. Dit drie dagen na de NAVO-top die ook in Den Haag wordt gehouden op 24 en 25 juni. Deze samenloop in één week betekent dat het defilé in de stad jammer genoeg niet kan doorgaan.
Ik las het ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ziet er niet naar uit dat er veel gaat gebeuren.
Jawel, ik zou m'n excuses bij de terrorist gaan aanbieden voor het gedrag van de Nederlandse samenleving en vragen of ik kan helpen met de aanslag.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat ook maar dat is niet van toepassing bij een terroristische aanslag denk ik.
quote:
Er is ook geen defile, wel logisch opzich hoor.. maar die fly past hoorde bij het defile. Over die fly past kan ik niks concreets terugvinden.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik nog niks over gehoord.Wel dat het mogelijk vanwege de NAVO top in afgeslankte vorm zou zijn maar dat was m.i. vooral in relatie tot de politie inzet.
is dat in 2025 nog zo? Of wordt je dan gedjoekt (is dit het correcte hippe woord?)quote:Op zondag 4 mei 2025 15:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, klopt.![]()
Volgens mij gaan inbrekers er meestal heel snel vandoor als iemand moeilijk doet.
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n inbreker ging ik achternageen idee wat ik daarmee dacht te bereiken. Had m'n boodschappentas nog vast.
zo jammerquote:Op zondag 4 mei 2025 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ziet er niet naar uit dat er veel gaat gebeuren.
De fly past is onderdeel van het defilé en die gaat niet door las ik zojuist. Ter compensatie verwacht ik tijdens de NAVO top weer voortdurend helikopters boven Den Haag, net als bij de Nuclear Security Summit een paar jaar geleden, dus we worden een klein beetje gecompenseerd.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is ook geen defile, wel logisch opzich hoor.. maar die fly past hoorde bij het defile. Over die fly past kan ik niks concreets terugvinden.
Er komt een soort festival iets op het malieveld
yeps..quote:
Hmm, tja, geen idee. Ik denk dat de meeste inbrekers nog steeds geen zin hebben in een confrontatie. En djoeken is correct.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is dat in 2025 nog zo? Of wordt je dan gedjoekt (is dit het correcte hippe woord?)
in je blote tieten rond gaan lopen dat is pas bevrijding!quote:Op zondag 4 mei 2025 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zojuist het programma voor het bevrijdingsfestival Den Haag van morgen bekeken. Er komt echt niks boeiends heja vijf vier vind ik wel leuk
alleen blote tieten?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
in je blote tieten rond gaan lopen dat is pas bevrijding!
Vragen of ze vuurwerk uit de heli willen gooien.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De fly past is onderdeel van het defilé en die gaat niet door las ik zojuist. Ter compensatie verwacht ik tijdens de NAVO top weer voortdurend helikopters boven Den Haag, net als bij de Nuclear Security Summit een paar jaar geleden, dus we worden een klein beetje gecompenseerd.
Achteraf denk je daar heel anders over als je je dopamine shot hebt gehad. Ik geniet nog steeds van die van mij na het sporten vanochtend.quote:
ik was vannochtend op weg naar het zwembad maar zag een enorme donkere wolk dus dacht dat is vast slecht weer.Ik weer naar huis. Al die tijd droog geweestquote:Op zondag 4 mei 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf denk je daar heel anders over als je je dopamine shot hebt gehad. Ik geniet nog steeds van die van mij na het sporten vanochtend.
Dat is wel next level sport ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vannochtend op weg naar het zwembad maar zag een enorme donkere wolk dus dacht dat is vast slecht weer.Ik weer naar huis. Al die tijd droog geweest
ik heb dat eigenlijk nooit zo ervarenquote:Op zondag 4 mei 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Achteraf denk je daar heel anders over als je je dopamine shot hebt gehad. Ik geniet nog steeds van die van mij na het sporten vanochtend.
Mensen moeten vooral niet zo zeiken. Oh oh, drie maanden tien minuten meer reistijd met je Tesla. Oh, wat een drama.quote:
Snap ik welquote:Op zondag 4 mei 2025 15:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben de was aan het opvouwen, maar ook geen zin, pak steeds m'n iPad
Jammerquote:Op zondag 4 mei 2025 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De fly past is onderdeel van het defilé en die gaat niet door las ik zojuist. Ter compensatie verwacht ik tijdens de NAVO top weer voortdurend helikopters boven Den Haag, net als bij de Nuclear Security Summit een paar jaar geleden, dus we worden een klein beetje gecompenseerd.
ik ga het niet uittestenquote:Op zondag 4 mei 2025 15:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, tja, geen idee. Ik denk dat de meeste inbrekers nog steeds geen zin hebben in een confrontatie. En djoeken is correct.
doe je dingquote:Op zondag 4 mei 2025 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
in je blote tieten rond gaan lopen dat is pas bevrijding!
Nou, het zal ook wel. Ik heb er toch zelf geen last vanquote:Op zondag 4 mei 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen moeten vooral niet zo zeiken. Oh oh, drie maanden tien minuten meer reistijd met je Tesla. Oh, wat een drama.
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen moeten vooral niet zo zeiken. Oh oh, drie maanden tien minuten meer reistijd met je Tesla. Oh, wat een drama.
Wegen gewoon afgesloten laten.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan prima. Na 3 maanden is in principe het reisgedrag erop aangepast.quote:
Even wat betaalbare woningen neerzetten danquote:Op zondag 4 mei 2025 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan prima. Na 3 maanden is in principe het reisgedrag erop aangepast.
Op de Johan de Witlaan kun je best veel tiny houses neerzetten, denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat betaalbare woningen neerzetten dan
Reljeugd, broccolikoppen noemen ze het tegenwoordig al een tikje minder eufemistischer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:25 schreef Karzai het volgende:
ze kunnen de reljeugd niet eens in toom houden in den haag
nee, helaasquote:Op zondag 4 mei 2025 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klaar om Dennis Nedry te grazen te nemen.
Boy do I hate being right all the time.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klaar om Dennis Nedry te grazen te nemen.
Hoe ver ben je met schuren?quote:
Ik heb vandaag een star wars aanbieding op mijn website.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Respect dat je de zondagsrust in ere houdt.quote:
Gelukkig is het tweedehands dus duurzaamquote:Op zondag 4 mei 2025 15:37 schreef Karzai het volgende:
zoveel platen gekocht de afgelopen maanden dat sommige nog in het plastic zitten
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boy do I hate being right all the time.
wie zegt dat ik het rustig houd?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Respect dat je de zondagsrust in ere houdt.
Het boekenkoopeffect geldt blijkbaar ook voor platen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:37 schreef Karzai het volgende:
zoveel platen gekocht de afgelopen maanden dat sommige nog in het plastic zitten
Die aanname durf ik gewoon te doen.quote:
Ik heb dit jaar al een hoop platen laten liggenquote:Op zondag 4 mei 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het boekenkoopeffect geldt blijkbaar ook voor platen.
Oeh, wat ga je doenquote:
oh in dat geval:quote:Op zondag 4 mei 2025 15:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dit zijn nieuwe, koop niet alles tweede hands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
De dag duurt nog lang.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was van plan om de woonkamer even helemaal op te ruimen en te poetsennog niet echt gelukt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je doen
[..]
oh in dat geval:
wat een overdreven gedoe, zeker om hip te doen. Echt overbodig, je kunt tegenwoordig gewoon een plaatje op youtube luisteren en is net zo goed, onzin allemaal blablablalblabla /karzaiJa ik filosofeer wel eens, vooral als ik een biertje op hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En boeken?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al een hoop platen laten liggen
hoe ver ben je gekomen?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was van plan om de woonkamer even helemaal op te ruimen en te poetsennog niet echt gelukt.
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
China Export approval? zou even kijken op aliexpress of temuquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.
Dat is heerlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
slecht ben je daarin dan
[..]
niks spannend, misschien muzziek op standje 10/10
filosofeer, hehehehequote:Op zondag 4 mei 2025 15:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik filosofeer wel eens, vooral als ik een biertje op heb
O wauwquote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik best veel gekocht dit jaar eigenlijk. En zelfs gelezen
De keuken is in ieder geval weer netjes. Had gister mijn best gedaan met koken en wat beetje en bende.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe ver ben je gekomen?
Ik had zo'n kleine to do lijst vandaag, dat lukt wel. Ik heb twee nachten nachtmerries gehad, gun mezelf wat rust
Uiteraardquote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
China Export approval? zou even kijken op aliexpress of temu
Oooooh joh, dat is meestal het vervelendste van schoonmaken. Incl badkamr maar hoort meestal niet bij woonkamer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De keuken is in ieder geval weer netjes. Had gister mijn best gedaan met koken en wat beetje en bende.
Oeh.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?ik ga voor kerrie pastinaaksoep denk ik
Tegenwoordig neig ik meer naar de italiaanse lampen.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moest vandaag nog aan je denken. Wil een design lamp voor de woonkamer. Dan komt automatisch de vraag voorbij welke opties CE approval krijgen.
ik ben niet een enorme muziek luisteraar, soms vooral..quote:Op zondag 4 mei 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heerlijkwelk nummer heb je op? wat voor muziek hou jij eigenlijk van?
ik heb veel in huis, even bedenken nog, in ieder geval een naan die op moetquote:Op zondag 4 mei 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?ik ga voor kerrie pastinaaksoep denk ik
Ik focus vooral op Poulsen of iets dat erop lijkt. Zodat het qua ontwerp ook past bij de lamp in de eetkamer.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig neig ik meer naar de italiaanse lampen.
Deel van mijn collectie gaat binnenkort in de verkoop.
ben benieuwd, is zo'n pakketje van de Ah maar hij wordt kei goed beoordeeld. En pastinaakquote:
interessantquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben niet een enorme muziek luisteraar, soms vooral..
nu stond Bekijk deze YouTube-video op
houden van is niet helemaal hoe ik het zou omschrijven: ik heb het meestal op als achtergrond geluid.. ben ook een slechte tekstluisteraar
qua genres gaat het alle kanten op, meestal iets met wat meer tempo
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb veel in huis, even bedenken nog, in ieder geval een naan die op moet
denk met gehaktballetjes met kokosmelk uien en erwtjes
oehhhhquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga vandaag pizza bakken met spinazie uit eigen kweek.
Damnquote:Een groep Haagse lopers gaat in de nacht van 4 op 5 mei gezamenlijk de route van 130 kilometer lopen, van het 5 Mei Plein in Wageningen naar het Malieveld in Den Haag. Op 5 mei rond 15.00 uur worden de lopers verwacht op het festivalterrein, waar een van hen de fakkel zal overhandigen voor de openingsceremonie.
Bahquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is elk jaar dat het bevrijdingsvuur opgehaald wordt in Wageningen om daarna verspreid te worden naar de rest van het land.quote:
Ja. Ik denk dat ik deze maand ook wat pastinaak in ga zaaien, daar is het als het goed is nu tijd voor.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben benieuwd, is zo'n pakketje van de Ah maar hij wordt kei goed beoordeeld. En pastinaak
Ik heb nog uitgebloeide tulpen op het balkon staan.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:59 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk zou het vandaag wel toepasselijk zijn om bloembollen, chicorei en suikerbieten te eten, voor een dagje, als herdenking.
De favoriete groenten van opa @Haagsquote:Op zondag 4 mei 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen de grootste blaadjes geplukt en wat radijsjes geplukt die al bijna uit de grond sprongen, er staat nog best wat.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]klinkt goed
[..]
oehhhh![]()
heb je nu veel spinazie over?
Treffende metafoor. Met al zijn vreemdgaan zal hij best eens een brandend gevoel hebben gehad aan zijn pener.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En het bevrijdingsvuur brandt dus het hele jaar uit de penis van Bernard
Zit jij ook al verkeerd met je aannames over hem?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht echt dat mschol exact nul muziek luisterde.
Zo leer je nog eens wat.
Als je in Tanzania Heil Bernard zegt dan springen er heel wat halfjes in het gelid.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Treffende metafoor. Met al zijn vreemdgaan zal hij best eens een brandend gevoel hebben gehad aan zijn pener.
Groenten dat zo smaakt kan niet gezond zijnquote:
Ik ben zeer bekend met je mening over spinazie.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Groenten dat zo smaakt kan niet gezond zijn
Dat wist ik, wist niet dat ze dat lopend gingen doenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is elk jaar dat het bevrijdingsvuur opgehaald wordt in Wageningen om daarna verspreid te worden naar de rest van het land.
Ja dat vuur brandt hier het hele jaar
Oehhh, dan ga ik het ook proberen. Heb je een foto van je tuintje?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik deze maand ook wat pastinaak in ga zaaien, daar is het als het goed is nu tijd voor.
Owh en dit ding is uitschuifbaar en kan dus "groeien"quote:Op zondag 4 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh Wikipedia zegt paal van Bernard, maar in de volksmond toch echt penis.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat ze kiest als ze moet kiezen tussen de rest van haar leven spinazie eten of de rest van haar leven met een man wonen?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zeer bekend met je mening over spinazie.
indrukwekkend hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken iemand die dit heeft gedaan, wel knap.
oh. Weet niet wanneer dit was, hoop dat de rest nog oké is en niet in de tussentijd is ontploftquote:Op zondag 4 mei 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen de grootste blaadjes geplukt en wat radijsjes geplukt die al bijna uit de grond sprongen, er staat nog best wat.
Is het de rest van mijn leven met een man wonen of de rest van zijn leven?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze kiest als ze moet kiezen tussen de rest van haar leven spinazie eten of de rest van haar leven met een man wonen?
Huehue.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh en dit ding is uitschuifbaar en kan dus "groeien"
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het de rest van mijn leven met een man wonen of de rest van zijn leven?
Zal wel een vrijwilliger zijn van het comite 4 en 5 mei Wageningenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehue.
Wie is de aangewezen fluffer dan elk jaar?
Mag ik de man in kwestie zelf uitzoeken?quote:
Iets heeft aan de randjes van een erwt geknaagd maar weet niet wat. Verder wonder boven wonder geen slakken hier.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wist ik, wist niet dat ze dat lopend gingen doen
[..]
Oehhh, dan ga ik het ook proberen. Heb je een foto van je tuintje?
Ik heb mega veel slakken, heb slakkendoder gekocht
Amalia, er gaat niets boven de lul van je foute opa laten groeien immers.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huehue.
Wie is de aangewezen fluffer dan elk jaar?
Ik heb nog 2 van deze waar ik nergens meer een plekje voor hebquote:Op zondag 4 mei 2025 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik focus vooral op Poulsen of iets dat erop lijkt. Zodat het qua ontwerp ook past bij de lamp in de eetkamer.
Wat ben je van plan te verkopen?
als het een groot veld met aarde was (?) die ze nu hebben toebedeeld aan mensen als tuintje dan is het wel begrijpelijk. Dat is niet de plek voor slakken. Wel beter hoor, daar word je echt gestoord vanquote:Op zondag 4 mei 2025 16:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets heeft aan de randjes van een erwt geknaagd maar weet niet wat. Verder wonder boven wonder geen slakken hier.
Foto later. Nu eerst even de toko in.
Ja hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik de man in kwestie zelf uitzoeken?
die van ons is groterquote:Op zondag 4 mei 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh Wikipedia zegt paal van Bernard, maar in de volksmond toch echt penis.
[ afbeelding ]
Ik was eens met een Amerikaanse in Amsterdam en die vroeg of dat het gay monument was.quote:
Die bovenste vind ik tof. Toch jammer als je er dan vanaf moet omdat je geen plek meer hebt.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 van deze waar ik nergens meer een plekje voor heb
[ afbeelding ]
Ik heb nog een houten lamp die niet echt meer past hier.
[ afbeelding ]
en nog wat goedkopere meuk waar ik vanaf wil.
Maar de onze fikt en wordt groter/kleiner. Net als een echtequote:
Oke dan is het al minder erg dan spinaziequote:
zou zo maar kunnenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was eens met een Amerikaanse in Amsterdam en die vroeg of dat het gay monument was.
Is dat ook maar helder. Alhoewel ervook verschillende soorten spinazie zijn natuurlijk. 🤔quote:Op zondag 4 mei 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke dan is het al minder erg dan spinazie
Moet gewoon geen andere dingen kopenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik tof. Toch jammer als je er dan vanaf moet omdat je geen plek meer hebt.
Spinazie is gewoon vies.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat ook maar helder. Alhoewel ervook verschillende soorten spinazie zijn natuurlijk. 🤔
Heb je daar de discipline voor?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet gewoon geen andere dingen kopen
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!quote:Op zondag 4 mei 2025 16:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De favoriete groenten van opa @:haags
Ga je nog ergens naartoe daarvoor?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ga vanavond even mijn opa herdenken. Dat was een held in de oorlog!
Ik heb daar een tijdje geleden nog een docu over gekeken op Videoland.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
ja die bernhard was ook een schuinsmarcheerder
Dat is toch voor Peter r de Vries?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit hebben ze op het leidseplein neergezet
[ afbeelding ]
corrupte dealtjes gemaakt ook met lockhead, heel fout ventje was datquote:Op zondag 4 mei 2025 16:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb daar een tijdje geleden nog een docu over gekeken op Videoland.
Scheefpoeper?quote:Op zondag 4 mei 2025 16:27 schreef Karzai het volgende:
ja die bernhard was ook een schuinsmarcheerder
Goed onthouden.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En jij? Staat me iets van bij dat je regelmatig ergens heen ging
Serieusquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over de onderhandelingen in april 1945. De oorlog had eerder afgelopen kunnen zijn, maarja er was nogal stennis over Limburg.
Bernard probeerde het nog zo goed om het aan de Duitsers te geven als troostprijs en mompelde iets over mijnen en het zijn toch al halve Duitsers.
Duitsland wilde Limburg absoluut niet hebben.
De ruzies om Limburg gingen een aantal dagen door totdat Generaal Foulkes maar voorstelde om er dan maar kop en munt mee te doen.
Duitsers blij, Bernard met hangende pootjes terug naar Londen om het slechte nieuws aan Wilhelmina te vertellen.
Verkeerde account US.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk weetje over de onderhandelingen in april 1945. De oorlog had eerder afgelopen kunnen zijn, maarja er was nogal stennis over Limburg.
Bernard probeerde het nog zo goed om het aan de Duitsers te geven als troostprijs en mompelde iets over mijnen en het zijn toch al halve Duitsers.
Duitsland wilde Limburg absoluut niet hebben.
De ruzies om Limburg gingen een aantal dagen door totdat Generaal Foulkes maar voorstelde om er dan maar kop en munt mee te doen.
Duitsers blij, Bernard met hangende pootjes terug naar Londen om het slechte nieuws aan Wilhelmina te vertellen.
Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn familie altijd gezwegen heeft over de oorlog. Alsof het nooit bestaan had.
Mooiquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden.Begraafplaats Westduin. Daar is een monument voor familie die in het verzet heeft gezeten en in de oorlog is gefusilleerd.
o wauwquote:Op zondag 4 mei 2025 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed onthouden.Begraafplaats Westduin. Daar is een monument voor familie die in het verzet heeft gezeten en in de oorlog is gefusilleerd.
Komt alsnog wel eea boven tafel met het ontsluiten van de oorlogsarchieven sinds vorig jaar.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Pijnlijke wond, boek dat voor veel families om diverse redenen gesloten is gebleven.
Mijn opa's praatten er ook nooit over.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mijn familie altijd gezwegen heeft over de oorlog. Alsof het nooit bestaan had.
Zeker.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt alsnog wel eea boven tafel met het ontsluiten van de oorlogsarchieven sinds vorig jaar.
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
ja het is ook niet makkelijk, tegenwoordig stemt half nederland voor wilders
Ja iemand moet het wederom tegen de linkse arbeiderspartij en Jodenhaat opnemen.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:43 schreef Karzai het volgende:
ja het is ook niet makkelijk, tegenwoordig stemt half nederland voor wilders
en zelfs dan nietquote:Op zondag 4 mei 2025 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.
Een wijs man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @liesje1979quote:Op zondag 4 mei 2025 16:45 schreef Haags het volgende:
[..]
De geschiedenis is zich keihard aan het herhalen.
Een wijs man zei ooit; je gaat het pas zien als je het doorhebt.
quote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @:liesje1979
ik wil dan wel diegene zijn die de doden stiekem gaat markerenquote:Op zondag 4 mei 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het zover komen, en ik hoop van niet natuurlijk, dan gaan wij Den Haag verdedigen vanaf het Sav. Samen met @:liesje1979
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |