SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht misschien vanwege de vakantiekilo’s.quote:Op zondag 4 mei 2025 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is voor mij nog wat overdreven maar mensen die kunnen kitesurfen hebben idd 2 a 3 kites van verschillende formaten zodat ze met bijna elke windkracht wel kunnen gaan
respectloos!!!!quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja dat is vandaag. Zal weer vergeten net zoals vorig jaar dat het 2000 uur is
Jaquote:Op zondag 4 mei 2025 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je toen wel alles lekker zelf opgegeten?
Vergeet geen foto's te postenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga een burger proberen die K nog niet eerder heb gegeten. Wel duur. Met patat en flesje water 390 baht
Ohhhquote:Op zondag 4 mei 2025 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht misschien vanwege de vakantiekilo’s.
Klopt. Moeten ze maar een nationaal alarm instellen ofzoquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja dat is vandaag. Zal weer vergeten net zoals vorig jaar dat het 2000 uur is
quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Het was een grapje. Ik vind het erg apart als mensen bij dodenherdenking zo snel willen oordelen over mensen die het vergeten. Spread hate, not love dit datquote:Op zondag 4 mei 2025 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Moeten ze maar een nationaal alarm instellen ofzo
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn al twee afleveringen van de vuurwerkramp
Allemaal al toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:01 schreef CherryLips het volgende:
O er zijn al twee afleveringen van de vuurwerkramp
Ik had hier nog nooit van gehoord johquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
vraagje aan de handige mensen hier..
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
Ik zou het niet aan durven.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
Alligatorplugquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
We kunnen niet allemaal dezelfde kwaliteit als jou postenquote:
Zou ik niet doen behalve als je de balk erboven kunt vinden en daardoorheen de bevestiging vastmaakt. Schoten zijn niet sterk genoeg en zou ik sowieso niet op vertrouwen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
Het enige correcte antwoord zo via het internet is "hangt er vanaf".quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
quote:
zo sta ik er nu ook in, maar das gebaseerd op onderbuikquote:
hmmmquote:Op zondag 4 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alligatorplug
Maar er verder niet heel zwaar aan tillen
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen behalve als je de balk erboven kunt vinden en daardoorheen de bevestiging vastmaakt. Schoten zijn niet sterk genoeg en zou ik sowieso niet op vertrouwen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige correcte antwoord zo via het internet is "hangt er vanaf".
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
https://www.ad.nl/binnenl(...)4-en-5-mei~a4a00e61/
Schuimparty!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
Oh dat was ik gelukkig toch al niet van plan.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke unit was het. 2 patties. Smaakte best
Oooohquote:
Ja inderdaad alweer zo lang geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooohal weer zo'n tijd terug.. Blijft pijn doen als je er bij stilstaat
das 1x teveelquote:
dat hoeft ook weer niet, maar moet ook niet net net aan kunnenquote:En volgens mij willen de meeste mensen alles altijd vasthebben alsof er nijlpaard aan moeten kunnen hangen.
Geen idee, alles zit er plots vol meequote:Op zondag 4 mei 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De PFAS moet toch ergens vandaan komen? Welke fabriek heeft zijn kraan opgezet?
Maar is je gordijn zo zwaar dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
das 1x teveel
[..]
dat hoeft ook weer niet, maar moet ook niet net net aan kunnen
Ik ben zelf niet handig, kan wel goed nadenkenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
zo sta ik er nu ook in, maar das gebaseerd op onderbuik
[..]
hmmm
[..]![]()
ik zal eens kijken of ik kan vinden waar de balken zitten...
Alles zat er al vol mee we weten het nu gewoonquote:
gordijn is niet perse zwaar, de beugel zakt gewoon doorquote:Op zondag 4 mei 2025 14:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar is je gordijn zo zwaar dan?
Normaal moet het toch kunnen zonder plafondbevestiging?
Niet stevig genoeg dan, er zijn heel veel soorten en prijzen zie ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gordijn is niet perse zwaar, de beugel zakt gewoon door
Houtskool verzorgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik mensen kan ontlopen bij een bbqiemand tips?
ik zit te denken aan taakjes oid
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben die pfas inmiddels toch ook in hersenen gevonden?
over 40 jaar zijn we gewoon 25% van pfasquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
plastic is over het algemeen niet stevigquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ook in sushi.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Vind het allemaal maar vreemd.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ik hoor. misschien heb ik dat verkeerd onthouden. Of misschien waren dat microplastics
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
de afwas doen of cocktails makenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meerquote:Op zondag 4 mei 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar vreemd.
Net als met die eieren die we net voor pasen niet van eigen kippen mochten eten
Daar kan mijn idee toch ook bij werken?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepen![]()
Dacht bepaalde mensen.
Gloeiende pook!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meer
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ikquote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.
Ja tuurlijk, goed idee zelfsquote:
Waarom durven ze niet meer?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Houtskool verzorgen, hehehe ja en dan kijken hoe lang het duurt voordat men doorheeft dat het een bbq op gas isquote:Op zondag 4 mei 2025 14:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Houtskool verzorgen?
Jezelf meekleuren![]()
Een koepak aantrekken? Animatie
Die is er nietquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ik
ah zo. hmm ja die eieren waren in heel nl slecht toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.
Parrrdon?quote:
Hmm, beetje van beide misschien? Kan wel eventjes gewoon oppervlakkig babbelen over koetjes en kalfjes en dat zou ik prima vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, goed idee zelfs![]()
Ik dacht dat ze enkele mensen wilde ontlopen
Niet gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjequote:Op zondag 4 mei 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gaan
Met de huisdier knuffelen
Afwassen
Zag het net nog terug. Als iedereen begint te gillen en rennen dan doe ik ook wel mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bang voor demonstraties en schreeuwende verwarde mensen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rondlopen met een gloeiende pook, en zelf mensen op afstand houden.
Als je tijdens de bbq nog even luid aankondigt dat het een grote gulzige vreetmoord is, dan zit je ook wel goed. Dan ontwijkt iedereen jouquote:Op zondag 4 mei 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjeen drie uur poepen ook
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Niet zoveel Star Wars cosplay fans in dit topic blijkbaar.
Helder. Zou het ook niet in Amsterdam doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |