Ik zou het niet aan durven.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
vraagje aan de handige mensen hier..
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
Alligatorplugquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
We kunnen niet allemaal dezelfde kwaliteit als jou postenquote:
Zou ik niet doen behalve als je de balk erboven kunt vinden en daardoorheen de bevestiging vastmaakt. Schoten zijn niet sterk genoeg en zou ik sowieso niet op vertrouwen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
Het enige correcte antwoord zo via het internet is "hangt er vanaf".quote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
quote:
zo sta ik er nu ook in, maar das gebaseerd op onderbuikquote:
hmmmquote:Op zondag 4 mei 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alligatorplug
Maar er verder niet heel zwaar aan tillen
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou ik niet doen behalve als je de balk erboven kunt vinden en daardoorheen de bevestiging vastmaakt. Schoten zijn niet sterk genoeg en zou ik sowieso niet op vertrouwen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het enige correcte antwoord zo via het internet is "hangt er vanaf".
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
https://www.ad.nl/binnenl(...)4-en-5-mei~a4a00e61/
Schuimparty!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
Oh dat was ik gelukkig toch al niet van plan.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke unit was het. 2 patties. Smaakte best
Oooohquote:
Ja inderdaad alweer zo lang geledenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooohal weer zo'n tijd terug.. Blijft pijn doen als je er bij stilstaat
das 1x teveelquote:
dat hoeft ook weer niet, maar moet ook niet net net aan kunnenquote:En volgens mij willen de meeste mensen alles altijd vasthebben alsof er nijlpaard aan moeten kunnen hangen.
Geen idee, alles zit er plots vol meequote:Op zondag 4 mei 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
De PFAS moet toch ergens vandaan komen? Welke fabriek heeft zijn kraan opgezet?
Maar is je gordijn zo zwaar dan?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
das 1x teveel
[..]
dat hoeft ook weer niet, maar moet ook niet net net aan kunnen
Ik ben zelf niet handig, kan wel goed nadenkenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:17 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
zo sta ik er nu ook in, maar das gebaseerd op onderbuik
[..]
hmmm
[..]![]()
ik zal eens kijken of ik kan vinden waar de balken zitten...
Alles zat er al vol mee we weten het nu gewoonquote:
gordijn is niet perse zwaar, de beugel zakt gewoon doorquote:Op zondag 4 mei 2025 14:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar is je gordijn zo zwaar dan?
Normaal moet het toch kunnen zonder plafondbevestiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |