Daar kan mijn idee toch ook bij werken?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepen![]()
Dacht bepaalde mensen.
Gloeiende pook!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik mensen kan ontlopen bij een bbqiemand tips?
ik zit te denken aan taakjes oid
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meer
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ikquote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.
Ja tuurlijk, goed idee zelfsquote:
Waarom durven ze niet meer?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Houtskool verzorgen, hehehe ja en dan kijken hoe lang het duurt voordat men doorheeft dat het een bbq op gas isquote:Op zondag 4 mei 2025 14:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Houtskool verzorgen?
Jezelf meekleuren![]()
Een koepak aantrekken? Animatie
Die is er nietquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ik
ah zo. hmm ja die eieren waren in heel nl slecht toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.
Parrrdon?quote:
Hmm, beetje van beide misschien? Kan wel eventjes gewoon oppervlakkig babbelen over koetjes en kalfjes en dat zou ik prima vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, goed idee zelfs![]()
Ik dacht dat ze enkele mensen wilde ontlopen
Niet gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik mensen kan ontlopen bij een bbqiemand tips?
ik zit te denken aan taakjes oid
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjequote:Op zondag 4 mei 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gaan
Met de huisdier knuffelen
Afwassen
Zag het net nog terug. Als iedereen begint te gillen en rennen dan doe ik ook wel mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bang voor demonstraties en schreeuwende verwarde mensen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rondlopen met een gloeiende pook, en zelf mensen op afstand houden.
Als je tijdens de bbq nog even luid aankondigt dat het een grote gulzige vreetmoord is, dan zit je ook wel goed. Dan ontwijkt iedereen jouquote:Op zondag 4 mei 2025 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjeen drie uur poepen ook
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Niet zoveel Star Wars cosplay fans in dit topic blijkbaar.
Helder. Zou het ook niet in Amsterdam doen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |