SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Alaphilippe_ op 03-05-2025 18:01:08 ]
Ik dacht dat je in het Live Eredivisie topic zat, en ik dacht: ‘waarom gaat fetx in vredesnaam zitten voor Willem II - Heracles’. Dus ik wilde je eigenlijk keihard gaan uitlachenquote:
SC Cambuur v De Graafschap in de finale zou uitstekend zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe maar Cambuur of Dordrecht. Graafschap of nog een seizoen Willem II is ook best oké. De racisten van ADO en den Bosch, of het troosteloze Telstar, nee bedankt
En juicht zelf voor Feyenoord met dat sjieke publiek.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe maar Cambuur of Dordrecht. Graafschap of nog een seizoen Willem II is ook best oké. De racisten van ADO en den Bosch, of het troosteloze Telstar, nee bedankt
Ik vind de manier hoe wij snuiven en dansen op DJ Panic altijd erg elegant.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En juicht zelf voor Feyenoord met dat sjieke publiek.
Gezien vorm een fenomeen is verwacht ik niets.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
De vraag is vooral hoe we Willem II moeten inschalen t.o.v. deze eerste divisie-teams.
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien vorm een fenomeen is verwacht ik niets.
Ik weet niet wat meer bizar is: de ineenstorting van Willem II dit seizoen of het feit dat Excelsior vorig jaar in die finale tegen NAC na een 4-0 ruststand niet meer wist te scoren.quote:
Dat was ook wel echt een fluke.quote:
Mwah, ach. RKC Waalwijk en NEC promoveerden ook na weinig bijzondere reguliere seizoenen. In de play-offs gaat het niet zo zeer om positiespel. Dan komt er druk bij kijken, tactiek, hoeveel spelers van niets iets kunnen maken, en hoe je omgaat met een voorsprong of een achterstand.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een fluke.
Als Zagre niet zo mokerdom die tweede rode kaart pakt wint Excelsior dat tweeluik 'gewoon'quote:Op maandag 12 mei 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mwah, ach. RKC Waalwijk en NEC promoveerden ook na weinig bijzondere reguliere seizoenen. In de play-offs gaat het niet zo zeer om positiespel. Dan komt er druk bij kijken, tactiek, hoeveel spelers van niets iets kunnen maken, en hoe je omgaat met een voorsprong of een achterstand.
Almere City FC is een van de weinige ploegen die als #1 KKD-seed in de nacompetitie promoveerden. Ik denk dat dáárvoor Dordrecht in 2013-14 het is gelukt.
De vrije trappen van Janosek en de verre inworpen van Jan van den Bergh zijn gewoon gems.
Er bestaat geen 'als' in de historie van het voetbal. De realiteit is zoals hij is, in de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Zagre niet zo mokerdom die tweede rode kaart pakt wint Excelsior dat tweeluik 'gewoon'
Ik word wel echt boos om termen als "gems" doe normaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'als' in de historie van het voetbal. De realiteit is zoals hij is, in de geschiedenisboeken.
Natuurlijk, neemt niet weg dat het een fluke was.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'als' in de historie van het voetbal. De realiteit is zoals hij is, in de geschiedenisboeken.
Tegen FC Emmen ontsnapten ze, daadwerkelijk. Toen waren ze niet *echt* beter dan hun tegenstander.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk, neemt niet weg dat het een fluke was.
Jij bent geen mod hier.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef GGMM het volgende:
Om mijn goede vriend Zipportal een plezier te doen heb ik dit topic gereekst
Luijckx betrekt bijna alles op zich zelf.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Lastige wedstrijd voor Cambuur''
''Lowie liet mij vrije trappen nemen''
De KKD playoffs is het mooiste voetbal wat er is.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef GGMM het volgende:
Oh, dat is nu
Nou vooruit ik kijk mee. Maar als het kut is ga ik wat anders doen hoor.
Eens, maar meestal is het de tweede wedstrijd pas spektakelquote:Op maandag 12 mei 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De KKD playoffs is het mooiste voetbal wat er is.
Vooral als wisselspeler van AZ , nooit iets over Videoton .quote:Op maandag 12 mei 2025 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Luijckx betrekt bijna alles op zich zelf.
Zou er iets zijn wat Go Ahead - RKC in 2019 of ADO - Excelsior in 2022 kan overtreffen?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De KKD playoffs is het mooiste voetbal wat er is.
Vaak wordt het leuker als de Eredivisieploeg(en) er bij zitten.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar meestal is het de tweede wedstrijd pas spektakel
Vaak zijn Brabantse clubs niet zo sympathiek. Je zou met de zelfverklaarde gemoedelijkheid aldaar anders verwachten maar de realiteit is weerbarstig.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Den Bosch is een smerige schopploeg.
Ze waren de eerste minuten beter. Daar bleef het bij.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maak het maar af met een harpoen.
Als ie nou iets afgetrainder zou zijn, zou ie zo bij Liverpool mee kunnen.quote:
Nee, ik heb me eigenlijk een beetje laten overhalen door jouw reactie om te blijven kijkenquote:
Teleurgesteld omdat Cambuur er weinig van baktquote:Op maandag 12 mei 2025 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb me eigenlijk een beetje laten overhalen door jouw reactie om te blijven kijken
Hoe voel je je nu?
Toch nog een kleine beloning voor de mensen die zijn blijven kijkenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grappig feitje: FC Den Bosch heeft alle jaargangen van de Keuken Kampioen Divisie en de Jupiler League meegemaakt. De laatste keer dat ze naar de Eredivisie promoveerde heette de 2e divisie nog de Gouden Gids Divisie.
Zou meer of minder dan de helft van FOK! nog weten wat de Gouden Gids was?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grappig feitje: FC Den Bosch heeft alle jaargangen van de Keuken Kampioen Divisie en de Jupiler League meegemaakt. De laatste keer dat ze naar de Eredivisie promoveerde heette de 2e divisie nog de Gouden Gids Divisie.
Meer natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou meer of minder dan de helft van FOK! nog weten wat de Gouden Gids was?
Jaquote:Op maandag 12 mei 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou meer of minder dan de helft van FOK! nog weten wat de Gouden Gids was?
Het verbaast me meer dat je dat überhaupt nog deed.quote:
Zo ben ik, altijd bereid om mensen nog een kans te gevenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat je dat überhaupt nog deed.
Hopelijk doe je dat dan weer als je de return gezellig mee kijkt!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd bereid om mensen nog een kans te geven
Reken er maar op dat ik niks beters te doen hebquote:Op maandag 12 mei 2025 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk doe je dat dan weer als je de return gezellig mee kijkt!
Voordat je gaat sporten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok ik zet hem aan voor tijdens het sporten
Bedankt voor de tip maat
Waarom zou je die kneus aandacht geven?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voordat je gaat sporten.
Wat vind je van de Noa Lang-obsessie die heerst in het Feyenoord-topic?
Die heb ik aangewakkerd hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voordat je gaat sporten.
Wat vind je van de Noa Lang-obsessie die heerst in het Feyenoord-topic?
Het was warm.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Cambuur en ADO die de eerste pot verliezen................heel bijzonder.
Vorige week kwamen we nog tot de conclusie dat niemand doorhad dat hij weg wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
We hebben je gemist.
Ik vind dat rustige/niet opvallende users die wel inhoudelijk wat bijdragen onderschat worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week kwamen we nog tot de conclusie dat niemand doorhad dat hij weg was
Maar wel lief van je dit
Eens hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat rustige/niet opvallende users die wel inhoudelijk wat bijdragen onderschat worden.
Ik had geen zin meer en het FutureCanoe opgezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dood topic-genot.
Zit iedereen naar het Songfestival te kijken ofzo?
Je wordt gemist.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
Kijk geen songfestival voor de duidelijkheid.
Jongens, user @Makamba kijkt geen songfestival. Even voor de duidelijkheid @Makamba kijkt geen songfestival. Voor degene die de mededeling gemist hebben. User @Makamba kijkt geen songfestival. Wellicht de kracht van de herhaling, altijd goed. User @Makamba kijkt dus geen songfestival. Dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
Kijk geen songfestival voor de duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, user @:Makamba kijkt geen songfestival. Even voor de duidelijkheid @:Makamba kijkt geen songfestival. Voor degene die de mededeling gemist hebben. User @:Makamba kijkt geen songfestival. Wellicht de kracht van de herhaling, altijd goed. User @:Makamba kijkt dus geen songfestival. Dat je het ff weet.Flink gepost nadat Gurney stelde dat ik gemist werd. Had ik nog nooit gehoord in mijn leven dus dan ga je maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels uit de kast.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, user @:Makamba kijkt geen songfestival. Even voor de duidelijkheid @:Makamba kijkt geen songfestival. Voor degene die de mededeling gemist hebben. User @:Makamba kijkt geen songfestival. Wellicht de kracht van de herhaling, altijd goed. User @:Makamba kijkt dus geen songfestival. Dat je het ff weet.Die man heet Makamba_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Je kan tegenwoordig blijkbaar wel het subforum zien als je er een ban hebt
Puur bedrog @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm
(lol)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Je kan tegenwoordig blijkbaar wel het subforum zien als je er een ban hebt
Puur bedrog @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm
Rip forumtijger @Makambaquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rip forumtijger @:MakambaNet een woke post gemaakt in het Feyenoord topic voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Net een woke post gemaakt in het Feyenoord topic voor jou.
Cambuur is ook nog niet klaar om te promoveren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet, maar Cambuur dat al anderhalve wedstrijd niet weet te scoren tegen Den Bosch lijkt me niet zo best.
Dit zijn KKD keepersquote:
Over 2 duels heb je het aan jezelf te danken uitzonderingen daargelatenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een steal als Cambuur niet doorgaat.
Jij bent van de spannende tekstenquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Over 2 duels heb je het aan jezelf te danken uitzonderingen daargelaten
Verlengingquote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:20 schreef Zorro het volgende:
Jammer dit is te vroeg.
Ik vrees dat ons een verlenging onthouden gaat worden.
Niet te vroeg juichen. Ajax dacht tegen Groningen in deze minuut ook dat ze gingen winnenquote:
Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik heb het nooit interessant genoeg gevonden om het te spelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Noem mijn Regi Blinker.
Ken jij Croc? Remaster uitgekomen voor de switch.
Wel nostalgie maar die gekken vragen 30 euro.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik heb het nooit interessant genoeg gevonden om het te spelen.
Mooi, weg met die act.quote:
Als je Feyenoord niet meerekentquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef Caland het volgende:
Laat ADO dan ook doorgaan svp
Dan krijgen we de strijd tussen de twee grootste tokkieclubs van het land
Al die Feyenoorders die zich in dit topic verheven voelen boven Ado den Haag qua publiek en het IQ. Waar komt die misvatting vandaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:30 schreef Caland het volgende:
Laat ADO dan ook doorgaan svp
Dan krijgen we de strijd tussen de twee grootste tokkieclubs van het land
Met enige regelmaat ook wel bij ADO geweest, daar staat zelfs de business vol gajesquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Al die Feyenoorders die zich in dit topic verheven voelen boven Ado den Haag qua publiek en het IQ. Waarom komt die misvatting vandaan?
Niks mee dan toch? Stomme "Tokkie" typering en haat.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Met enige regelmaat ook wel bij ADO geweest, daar staat zelfs de business vol gajes
Heerlijk clubje wel hoor
Het moet een beetje je ding zijn wel. Ik vind er weinig mis mee maar het trekt ook heel weinig normaal volk aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niks mee dan toch? Stomme "Tokkie" typering en haat.
Tegen Excelsior paar jaar terug hadden ze beter niet kunnen doen al was die wedstrijd ook wel een uiterste
Den Haag is geen voetbalstadquote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niks mee dan toch? Stomme "Tokkie" typering en haat.
Tegen Excelsior paar jaar terug hadden ze beter niet kunnen doen al was die wedstrijd ook wel een uiterste
Beste snor van de KKDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 22:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beste snor van de KKDdeze is mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn nu nog - ook hier - hele volksstammen verbaasd. Nummer 3 redt t bijna nooitquote:
Gisteren was het gelijk toch na 120 minuten? En stond Cambuur met 1-0 voor na 90 minuten...quote:Op zaterdag 17 mei 2025 08:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ook gewoon 2x verliezen van Den Bosch
Den Bosch scoorde in de verlenging.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 15:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gisteren was het gelijk toch na 120 minuten? En stond Cambuur met 1-0 voor na 90 minuten...
Tegen dit Telstar gaan ze ook gewoon verliezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
In Tilburg lachen ze zich in hun vuistje
Pure misvatting dat daar alleen maar tokkies zittenquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
ADO weer als een stel proleten
@:Caland
Ik denk toch dat ik mijn mening moet herzienquote:Op zaterdag 17 mei 2025 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Pure misvatting dat daar alleen maar tokkies zitten
Mooi manquote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Den Bosch of Telstar in de finale
Dit gaat hoe dan ook chanant worden voor Willem II.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Den Bosch of Telstar in de finale
We hebben het wel over De Graafschap. En dat ook nog eens in combinatie met een heel matig seizoen en een matige trainer. Good luck.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De weg naar de eredivisie ligt open
Misschien moet je gewoon minder posten en jezelf beter inlezen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben het wel over De Graafschap. En dat ook nog eens in combinatie met een heel matig seizoen en een matige trainer. Good luck.
Wat onaardig.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon minder posten en jezelf beter inlezen?
Wat een gemene randdebiel ben jij.
Heb de cijfers niet direct kunnen vinden. Maar volgens mij behaald Telstart toch wel regelmatig de nacompetitie/play offs?quote:Telstar is qua budgetten een van de kleinste clubs in het Nederlandse profvoetbal, dus speelt de club uit IJmuiden niet vaak mee in de play-offs om promotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |