quote:Op maandag 12 mei 2025 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maak het maar af met een harpoen.
Als ie nou iets afgetrainder zou zijn, zou ie zo bij Liverpool mee kunnen.quote:
Nee, ik heb me eigenlijk een beetje laten overhalen door jouw reactie om te blijven kijkenquote:
Teleurgesteld omdat Cambuur er weinig van baktquote:Op maandag 12 mei 2025 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb me eigenlijk een beetje laten overhalen door jouw reactie om te blijven kijken
Hoe voel je je nu?
Toch nog een kleine beloning voor de mensen die zijn blijven kijkenquote:Op maandag 12 mei 2025 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grappig feitje: FC Den Bosch heeft alle jaargangen van de Keuken Kampioen Divisie en de Jupiler League meegemaakt. De laatste keer dat ze naar de Eredivisie promoveerde heette de 2e divisie nog de Gouden Gids Divisie.
Zou meer of minder dan de helft van FOK! nog weten wat de Gouden Gids was?quote:Op maandag 12 mei 2025 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Grappig feitje: FC Den Bosch heeft alle jaargangen van de Keuken Kampioen Divisie en de Jupiler League meegemaakt. De laatste keer dat ze naar de Eredivisie promoveerde heette de 2e divisie nog de Gouden Gids Divisie.
Meer natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou meer of minder dan de helft van FOK! nog weten wat de Gouden Gids was?
Jaquote:Op maandag 12 mei 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou meer of minder dan de helft van FOK! nog weten wat de Gouden Gids was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |