SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Alaphilippe_ op 03-05-2025 18:01:08 ]
Ik dacht dat je in het Live Eredivisie topic zat, en ik dacht: ‘waarom gaat fetx in vredesnaam zitten voor Willem II - Heracles’. Dus ik wilde je eigenlijk keihard gaan uitlachenquote:
SC Cambuur v De Graafschap in de finale zou uitstekend zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe maar Cambuur of Dordrecht. Graafschap of nog een seizoen Willem II is ook best oké. De racisten van ADO en den Bosch, of het troosteloze Telstar, nee bedankt
En juicht zelf voor Feyenoord met dat sjieke publiek.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doe maar Cambuur of Dordrecht. Graafschap of nog een seizoen Willem II is ook best oké. De racisten van ADO en den Bosch, of het troosteloze Telstar, nee bedankt
Ik vind de manier hoe wij snuiven en dansen op DJ Panic altijd erg elegant.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En juicht zelf voor Feyenoord met dat sjieke publiek.
Gezien vorm een fenomeen is verwacht ik niets.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
De vraag is vooral hoe we Willem II moeten inschalen t.o.v. deze eerste divisie-teams.
quote:Op maandag 12 mei 2025 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gezien vorm een fenomeen is verwacht ik niets.
Ik weet niet wat meer bizar is: de ineenstorting van Willem II dit seizoen of het feit dat Excelsior vorig jaar in die finale tegen NAC na een 4-0 ruststand niet meer wist te scoren.quote:
Dat was ook wel echt een fluke.quote:
Mwah, ach. RKC Waalwijk en NEC promoveerden ook na weinig bijzondere reguliere seizoenen. In de play-offs gaat het niet zo zeer om positiespel. Dan komt er druk bij kijken, tactiek, hoeveel spelers van niets iets kunnen maken, en hoe je omgaat met een voorsprong of een achterstand.quote:Op maandag 12 mei 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel echt een fluke.
Als Zagre niet zo mokerdom die tweede rode kaart pakt wint Excelsior dat tweeluik 'gewoon'quote:Op maandag 12 mei 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mwah, ach. RKC Waalwijk en NEC promoveerden ook na weinig bijzondere reguliere seizoenen. In de play-offs gaat het niet zo zeer om positiespel. Dan komt er druk bij kijken, tactiek, hoeveel spelers van niets iets kunnen maken, en hoe je omgaat met een voorsprong of een achterstand.
Almere City FC is een van de weinige ploegen die als #1 KKD-seed in de nacompetitie promoveerden. Ik denk dat dáárvoor Dordrecht in 2013-14 het is gelukt.
De vrije trappen van Janosek en de verre inworpen van Jan van den Bergh zijn gewoon gems.
Er bestaat geen 'als' in de historie van het voetbal. De realiteit is zoals hij is, in de geschiedenisboeken.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Zagre niet zo mokerdom die tweede rode kaart pakt wint Excelsior dat tweeluik 'gewoon'
Ik word wel echt boos om termen als "gems" doe normaal.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'als' in de historie van het voetbal. De realiteit is zoals hij is, in de geschiedenisboeken.
Natuurlijk, neemt niet weg dat het een fluke was.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er bestaat geen 'als' in de historie van het voetbal. De realiteit is zoals hij is, in de geschiedenisboeken.
Tegen FC Emmen ontsnapten ze, daadwerkelijk. Toen waren ze niet *echt* beter dan hun tegenstander.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk, neemt niet weg dat het een fluke was.
Jij bent geen mod hier.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:53 schreef GGMM het volgende:
Om mijn goede vriend Zipportal een plezier te doen heb ik dit topic gereekst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |