Het verbaast me meer dat je dat überhaupt nog deed.quote:
Zo ben ik, altijd bereid om mensen nog een kans te gevenquote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me meer dat je dat überhaupt nog deed.
Hopelijk doe je dat dan weer als je de return gezellig mee kijkt!quote:Op maandag 12 mei 2025 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd bereid om mensen nog een kans te geven
Reken er maar op dat ik niks beters te doen hebquote:Op maandag 12 mei 2025 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk doe je dat dan weer als je de return gezellig mee kijkt!
Voordat je gaat sporten.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok ik zet hem aan voor tijdens het sporten
Bedankt voor de tip maat
Waarom zou je die kneus aandacht geven?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voordat je gaat sporten.
Wat vind je van de Noa Lang-obsessie die heerst in het Feyenoord-topic?
Die heb ik aangewakkerd hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voordat je gaat sporten.
Wat vind je van de Noa Lang-obsessie die heerst in het Feyenoord-topic?
Het was warm.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Cambuur en ADO die de eerste pot verliezen................heel bijzonder.
Vorige week kwamen we nog tot de conclusie dat niemand doorhad dat hij weg wasquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug maat.
We hebben je gemist.
Ik vind dat rustige/niet opvallende users die wel inhoudelijk wat bijdragen onderschat worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorige week kwamen we nog tot de conclusie dat niemand doorhad dat hij weg was
Maar wel lief van je dit
Eens hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat rustige/niet opvallende users die wel inhoudelijk wat bijdragen onderschat worden.
Ik had geen zin meer en het FutureCanoe opgezet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dood topic-genot.
Zit iedereen naar het Songfestival te kijken ofzo?
Je wordt gemist.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
Kijk geen songfestival voor de duidelijkheid.
Jongens, user @Makamba kijkt geen songfestival. Even voor de duidelijkheid @Makamba kijkt geen songfestival. Voor degene die de mededeling gemist hebben. User @Makamba kijkt geen songfestival. Wellicht de kracht van de herhaling, altijd goed. User @Makamba kijkt dus geen songfestival. Dat je het ff weet.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
Kijk geen songfestival voor de duidelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, user @:Makamba kijkt geen songfestival. Even voor de duidelijkheid @:Makamba kijkt geen songfestival. Voor degene die de mededeling gemist hebben. User @:Makamba kijkt geen songfestival. Wellicht de kracht van de herhaling, altijd goed. User @:Makamba kijkt dus geen songfestival. Dat je het ff weet.Flink gepost nadat Gurney stelde dat ik gemist werd. Had ik nog nooit gehoord in mijn leven dus dan ga je maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels uit de kast.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, user @:Makamba kijkt geen songfestival. Even voor de duidelijkheid @:Makamba kijkt geen songfestival. Voor degene die de mededeling gemist hebben. User @:Makamba kijkt geen songfestival. Wellicht de kracht van de herhaling, altijd goed. User @:Makamba kijkt dus geen songfestival. Dat je het ff weet.Die man heet Makamba_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Je kan tegenwoordig blijkbaar wel het subforum zien als je er een ban hebt
Puur bedrog @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm
(lol)quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
Je kan tegenwoordig blijkbaar wel het subforum zien als je er een ban hebt
Puur bedrog @:gurneyisbestoke @:onlogisch @:ggmm
Rip forumtijger @Makambaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Rip forumtijger @:MakambaNet een woke post gemaakt in het Feyenoord topic voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 23:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Net een woke post gemaakt in het Feyenoord topic voor jou.
Cambuur is ook nog niet klaar om te promoveren.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk niet, maar Cambuur dat al anderhalve wedstrijd niet weet te scoren tegen Den Bosch lijkt me niet zo best.
Dit zijn KKD keepersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |