quote:Like Alert
15-05-2025 @ 20:57:27
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2025 15 mei 21:00 #1"
Bij WK ben ik na 2 poulewedstrijden (per team) uitgebrand. (dan zijn ook al mijn voorspel-spellen al mislukt)quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ESF kan soms ook wel een lange zit zijn hoor.
Winter of Zomer?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Spelen zijn wel het mooiste evenement, zonder twijfel.
En qua kwaliteit over het algemeen meer te vergelijken met vrouwenvoetbalquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ESF kan soms ook wel een lange zit zijn hoor.
Jaquote:
Het komende WK wordt wel het best georganiseerde WK ooit..quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Evangelion het volgende:
Eigenlijk is ESF wel beter dan WK voetbal. Dat duurt zo lang en 90% is fucking saai.
Nu gewoon 1 weekje knallen lekker.
Ik kijk juist die gare wedstrijden. Zodra het allemaal te serieus genomen wordt en Nederland is uitgeschakeld boeit het mij niet meer.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:00 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bij WK ben ik na 2 poulewedstrijden (per team) uitgebrand. (dan zijn ook al mijn voorspel-spellen al mislukt)
Fish o mania.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Spelen zijn wel het mooiste evenement, zonder twijfel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |