Gaan we @KingRoland zien vanavond?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag je al posten, net als @:pisces29 en @:mexicanobakker , dus jullie hoef ik niet op te trommelen.
Ik hoop vanavond anders ook dat de joden in de laatste minuut uitgeschakeld worden.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt wel minder leuk dan gisterenavond.
Ga mijn best doen voor jou.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben erbij.
Ik hoop dat mijn vrienden @:fetx @:wereldgozer @:makamba_ @:neef_wuppie (geen messteken in dit warme bad) weer aansluiten.
Houd niet zo van politieke onderwerpen daarentegen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond anders ook dat de joden in de laatste minuut uitgeschakeld worden.
Dat denk ik ook
Wat kut.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is voor mij tijd dat ik meestal wakker word zonder wekker
Dit zeiden ze 80 jaar geleden ookquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond anders ook dat de joden in de laatste minuut uitgeschakeld worden.
Dat denk ik ook
Ik moet alleen nog even de snacks pakkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Zitten we er weer klaar voor paradepaardjes?
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Zie mijzelf meer als een welsch pony sectie cquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik slinger zo de airfryer aan.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even de snacks pakken
Gewoon naar een andere zender kijken...quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk heeft Cornald wat ervaring opgedaan bij de NS.
En Duitsland wint iig nietquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Evangelion het volgende:
Eigenlijk is ESF wel beter dan WK voetbal. Dat duurt zo lang en 90% is fucking saai.
Ik mag Cornald eeuwig dankbaar zijn, want daardoor heb ik 2 dagen achtereen naar het demasque van een zeker gewaand succes kunnen kijkenquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere zender kijken...
Dit is een bizarre uitspraakquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Evangelion het volgende:
Eigenlijk is ESF wel beter dan WK voetbal. Dat duurt zo lang en 90% is fucking saai.
Het ESF kan soms ook wel een lange zit zijn hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Evangelion het volgende:
Vet zwijn als ik ben zit ik niet klaar met 1 maar zelfs 2 mango'squote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog even de snacks pakken
Ben geen landverrader.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon naar een andere zender kijken...
Vlammetjesquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar zeg dan ook even wat je er in pleurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |