Dat is voor mij tijd dat ik meestal wakker word zonder wekkerquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:30 schreef Ama het volgende:
Wel respect hoor voor al die mensen in Australië die gewoon hun wekker zetten 's nachts.Google zegt mij dat het daar nu half 5 snachts is.
Japan - Ivoorkust?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maar 1x een nachtwedstrijd gekeken, maar het is dan ook al vijf keer op redelijk christelijke tijdstippen geweest.
Dat zal komend WK wel anders zijn helaas.
Ongeveer 300.000 die de shows daar live kijken. 2,3 miljoen die vorig jaar hebben teruggekeken dag erna.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch zijn er behoorlijk wat mensen in Australië die nu of zo dadelijk hun bed uitrollen om dit te kijken.
Japan/Korea was een drama, volgens mij heb ik toen ook maar iets van 4 wedstrijden live gezien, waarschijnlijk ook omdat we toen niet meededen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik maar 1x een nachtwedstrijd gekeken, maar het is dan ook al vijf keer op redelijk christelijke tijdstippen geweest.
Dat zal komend WK wel anders zijn helaas.
Wat wordt de meest sexy act vanavond?quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:45 schreef Greys het volgende:
Het hele podium bedekt met doek voor Frankrijk.
Finland en/of Malta.quote:
Wat een ordinaire titel.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ich Komme wel mag en Serving Kant niet.
Omdat BBC bezwaar heeft gemaakt bij Serving Kant. Cunt of iets wat er op lijkt kan schijnbaar echt niet.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel raar dat Ich Komme wel mag en Serving Kant niet.
quote:I am Erika, nice to meet you
I'll dance with you evеn a wedding waltz, but naked
See upcoming pop shows
Get tickets for your favorite artists
You might also like
I am Erika, you're full of stamina
Hit mе once again, grab my ass
And when you want more love, just shout, "Encore"
And, baby, I'm coming
Goedenavond.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben erbij.
Ik hoop dat mijn vrienden @:fetx @:wereldgozer @:makamba_ @:neef_wuppie (geen messteken in dit warme bad) weer aansluiten.
Wat gek toch dat de Finnen meer met Zweden bezig zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat BBC bezwaar heeft gemaakt bij Serving Kant. Cunt of iets wat er op lijkt kan schijnbaar echt niet.
Maar Ich Komme, in het Fins en Duits, vertaald:
[..]
Bohhquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef Momo het volgende:
I am Erika, you're full of stamina
Hit mе once again, grab my ass
And when you want more love, just shout, "Encore"
And, baby, I'm coming
Ik zag je al posten, net als @Pisces29 en @Mexicanobakker , dus jullie hoef ik niet op te trommelen.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond.
Alhoewel, ik ontbreek op deze lijst
Pure willekeur.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat BBC bezwaar heeft gemaakt bij Serving Kant. Cunt of iets wat er op lijkt kan schijnbaar echt niet.
Maar Ich Komme, in het Fins en Duits, vertaald:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Malta één van de betere als ik alles zo zie.![]()
Frankrijk. Wat een zeikplaat. En kurk is saai en niet mooi.
Dit wordt wel minder leuk dan gisterenavond.quote:Op donderdag 15 mei 2025 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag je al posten, net als @:pisces29 en @:mexicanobakker , dus jullie hoef ik niet op te trommelen.
Genoten van de eredivisie gisterquote:Op donderdag 15 mei 2025 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt wel minder leuk dan gisterenavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |