Beetje indewegrijderijquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb het sowieso gemist![]()
Wat gebeurde er?
Teams gaan nog wel klagen lijkt mequote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:52 schreef Perox het volgende:
Geen meldingen over VER. Wat F1TV wil heeft niet zoveel invloed verder vooralsnog.
Bij RedBull gooien ze volkomen onnodig en onzinnig VER de baan op die slapend een rondje rijdt, iedereen hindert en eigenlijk een plekje of 5 straf verdient.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Heb het sowieso gemist
Wat gebeurde er?
341 gezien in Q1.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk dat Sainz het steeds beter doet, weten we ook meteen hoe goed Albon nou is.
Eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk dat Sainz het steeds beter doet, weten we ook meteen hoe goed Albon nou is.
Hersentransplantatie staat in de zomerstop gepland.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De GOAT keurig binnen 0,6 seconden van LEC.
Mercheat.quote:
Dat klinkt weinig objectiefquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij RedBull gooien ze volkomen onnodig en onzinnig VER de baan op die slapend een rondje rijdt, iedereen hindert en eigenlijk een plekje of 5 straf verdient.
Het is absoluut Merc.quote:
Mailtje sturen naar Totoquote:
Staat al in draft.quote:
Zijn ze iig wel consequent inquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De regie is tot op heden al slecht. Ook in de vorige races.
Regie én graphics. Echt niet normaal voor zo’n miljardenbedrijf.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor veel boeren tegenwoordig niet meer
Eerder kontsequent.quote:
Dit is wel een ding. Doet ChatGPT de regie ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Softwarelocks, waardoor boeren/derden de JD's niet meer kunnen repareren. Er moet een gecertificeerde monteur aan te pas komen om de boel weer te unlockenquote:
Een grijnzende Zak Brown. Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat de grote McLaren show worden dit weekend.
Mwah, vermoed dat Verstappen wel redelijk in de buurt kan blijven.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
Regen op zondag.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een grijnzende Zak Brown. Daar word ik niet vrolijk van.
Hopen dat het idd gaat regenen zondag.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
Oke, weer iets geleerd vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Softwarelocks, waardoor boeren/derden de JD's niet meer kunnen repareren. Er moet een gecertificeerde monteur aan te pas komen om de boel weer te unlocken
Keurige P3quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, vermoed dat Verstappen wel redelijk in de buurt kan blijven.
70% kans toch?quote:
Ze kunnen er ook af tetsenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een grijnzende Zak Brown. Daar word ik niet vrolijk van.
Zou een stunt zijn!quote:
Gelukkig zijn we binnenkort van die strontboeren af.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Softwarelocks, waardoor boeren/derden de JD's niet meer kunnen repareren. Er moet een gecertificeerde monteur aan te pas komen om de boel weer te unlocken
50%quote:
Whehehe.quote:
Zou wel leuk zijn.quote:
Toch heet ie zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou knap zijn, want hij doet al jaren niet meer mee
Antonelliquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou knap zijn, want hij doet al jaren niet meer mee
Fijn dat je het even uitlegt, anders had niemand het begrepen.quote:
quote:
Andrea Kimi Antonelli, beter bekend als Kimi Antonelli is een Italiaans autocoureur. Vanaf 2019 maakt hij deel uit van het Mercedes Junior Team, het opleidingsprogramma van het Formule 1-team van Mercedes. In 2022 werd hij kampioen in zowel het Italiaans als het ADAC Formule 4-kampioenschap.quote:
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijn dat je het even uitlegt, anders had niemand het begrepen.
Niet zo, viezerikquote:
Hij is gemaakt van Lego.quote:
Goh, dat duurde lang.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Melroy komt er eindelijk achter dat hij onzin vertelt
Alvast een cadeautje voor Lily.quote:
Max welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
McLaren gaan niet lekker in vuile lucht van andere auto's.
Geloof je dat nu echt ?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Daddy curse kost je 2 tienden zegt men altijd.. en dat klopt dus
Welke strafquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Leuk voor Kimi! Max inclusief straf P7. Valt ook nog mee.
Welke straf?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Echt hoor, je zou maar voor een fucking sprint je maiden pole pakken. Staat niet eens in de statistieken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Uiteindelijk is het maar een Sprint, anticlimax.
Nee Sprint kwaliquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Uiteindelijk is het maar een Sprint, anticlimax.
Er is nog geen onderzoek, dus een beetje stoken voor niks.quote:
Babysittenquote:
Heeft hij die straf al gehad?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Komt er wel aan.quote:
Nee, uiteraard niet.quote:
Nee, maar ik reken er alvast op. Het zou me extreem verbazen als hij hiermee weg komt.quote:
Nergens een under inv. Gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd voor bed. Of Max een straf heeft lees ik morgen wel. Tot morgen
De kans dat Max naar Mercedes is stukje groter geworden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef PirE het volgende:
Dat nieuwe contract voor RUS is weer wat verder weg.
Max kan volgend jaar zomaar in die auto zittenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef PirE het volgende:
Dat nieuwe contract voor RUS is weer wat verder weg.
Aanbieding.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Zorro het volgende:
Moet ie dadelijk naar zo'n pride-show of waarom heeft ie zo'n pak aan?
50/50quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd voor bed. Of Max een straf heeft lees ik morgen wel. Tot morgen
Aha. Onderzoek naar wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is nog geen onderzoek, dus een beetje stoken voor niks.
Gaan we nou echt elke sessie dat te horen krijgen, als Max een keer niet op 1 staat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max kan volgend jaar zomaar in die auto zitten
Tis geen polequote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Middelpunt het volgende:
Daar gaan alle records van 'jongste ooit' van Verstappen.
Wel erg dom van Mercedes om Russell zo vroeg 1 ronde te laten doen.
Jongste sprintpole ooitquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Middelpunt het volgende:
Daar gaan alle records van 'jongste ooit' van Verstappen.
Wel erg dom van Mercedes om Russell zo vroeg 1 ronde te laten doen.
Russellquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:16 schreef greysbones het volgende:
Russel met zijn
Eigenlijk heb ik al 2 kampioenschappen op zak
Mompelt iets met Silly Season.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Gaan we nou echt elke sessie dat te horen krijgen, als Max een keer niet op 1 staat?
Max gaat niet naar een ander team.
Lily staat voor altijd op pole voor Verstappen.quote:
Er staat een Lego ferrari klaar in Miami.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi gaat om het te vieren straks z'n LEGO Technics doos bouwen
Coldplay kon nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat is dit voor gaar ding, waar is de band?
Mwah hij pakt ook nog gewoon een echte pole binnenkort. MER is wel goed onderweg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Maar we gaan er toch geen traditie van maken dat alle grote verrassingen dit seizoen alleen maar voor sprintaids zijn? Ik vind het gewoon oprecht kut dat Kimi nu zijn eerste "pole" pakt
Al in elkaar dus geen lol te belevenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staat een Lego ferrari klaar in Miami.
Daar is de grootste glans dan ook wel van af. Dat is het punt. Dit is geen echte pole, en zijn eerste echte pole zal nooit zo voelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah hij pakt ook nog gewoon een echte pole binnenkort. MER is wel goed onderweg.
Het toeval wil dat er in Miami van elk team een 1 op 1 schaal LEGO F1 auto staat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi gaat om het te vieren straks z'n LEGO Technics doos bouwen
met of zonder de lelijke HP kleurstelling?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staat een Lego ferrari klaar in Miami.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met of zonder de lelijke HP kleurstelling?
Ach wat zullen er weer een boel mensen teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:29 schreef Starflyer het volgende:
Red Bull Racing krijgt een reprimande voor het niet goed instellen van de delta. Verstappen zelf krijgt geen straf.
https://www.fia.com/syste(...)ing_sc2-sc1_time.pdf
Jaa denk het ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach wat zullen er weer een boel mensen teleurgesteld zijn
Checo naar Cadillac???quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met Silly Season.
We moeten ergens over kunnen roddelen.
Rozenwaterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar de fles kinderchampagne op het podium.
Mick Schumacher ook.quote:
Ze willen natuurlijk 1 ervaren rijder voor zo'n nieuw team. Beetje weer het Bottas/Ricciardo scenario.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mick Schumacher ook.
En dat zegt alles wat je moet weten over de betrouwbaarheid van de geruchten.
Geen champagne bij de Sprint Race.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
dan zou je de beelden van het zoontje van Kimi Räikkönen kunnen bekijken. Robin stond een keer met een fles water te sproeien op het podium.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou mooi zijn, sowieso al supertof om dit jaar een rookie te hebben die gelijk zo goed presteert. Nieuwe namen altijd +1quote:
Hagel?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de kwali van F1A wat druppels. Straks tijdens sprint 70% kans op neerslag.
Hagelslag?quote:
Neerslag in Miami (en de rest van de oostkust van Florida) valt niet te voorspellen. Allemaal van die popcornbuien die heel plotseling ontstaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, dan kan Max bij evt. regen makkelijker doorschuivenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Popcorn blijkbaar.quote:
Toch is er een voorspelling.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neerslag in Miami (en de rest van de oostkust van Florida) valt niet te voorspellen. Allemaal van die popcornbuien die heel plotseling ontstaan.
Zoet of zout?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neerslag in Miami (en de rest van de oostkust van Florida) valt niet te voorspellen. Allemaal van die popcornbuien die heel plotseling ontstaan.
Ik ben eerder bang voor Gi ga vertragingquote:
"Tropical storm"quote:
Bedankt. Had ik nog niet meegekregen. Dus die doet niet mee vandaag.quote:
We think plan B, plan B.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:52 schreef franske19 het volgende:
Ferrari kan aan de slag om die auto klaar te krijgen voor de kwali later vandaag.
Neh, zolang die orange man in het witte huis zit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die enorm veel zin krijgt een tijdje in zuid Florida te vertoeven als ik al die tropisch regenbuien en exotische palmbomen en warmte zie? Lijkt me heerlijk, en tegelijk is het nog enigszins veilig vertoeven in die regio, in tegenstelling tot een groot gedeelte van de rest van het caribisch gebied…
In een huis gemaakt van steen ja. Niet die houten gevallen die Amerikanen leuk vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die enorm veel zin krijgt een tijdje in zuid Florida te vertoeven als ik al die tropisch regenbuien en exotische palmbomen en warmte zie? Lijkt me heerlijk, en tegelijk is het nog enigszins veilig vertoeven in die regio, in tegenstelling tot een groot gedeelte van de rest van het caribisch gebied…
IK WIL CHAOS!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wat voor start het wordt.
Een natte.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spa 1998 taferelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja dat zei Mario Pirelli alquote:
Staande start is standaard geworden?quote:
Hoi jijquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Staande start is standaard geworden?
Ach Charlesquote:
Gezellig vriendquote:
Dat is precies waar deze gek voor naar de VS wil. Dus ik zou zeggen: adios en veel succes in dat shithole.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, zolang die orange man in het witte huis zit.
Slick de muur in dan.quote:
En hopen dat ie niet eindigt in deportatiecentrum in El Salvador.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is precies waar deze gek voor naar de VS wil. Dus ik zou zeggen: adios en veel succes in dat shithole.
Daar mag die oranje man best eindigen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En hopen dat ie niet eindigt in deportatiecentrum in El Salvador.
Ik bedoel Eagles98quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar mag die oranje man best eindigen hoor
Van een ICE kermis thuis komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En hopen dat ie niet eindigt in deportatiecentrum in El Salvador.
Stroll omdat Strollquote:
Piastri klaagt, water is natquote:
Mompelt iets met tijd kwalificatiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:03 schreef Ayreon84 het volgende:
Waarom start niet wat uitstellen zodat je een goede race kan hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |