Echt hoor, je zou maar voor een fucking sprint je maiden pole pakken. Staat niet eens in de statistieken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Uiteindelijk is het maar een Sprint, anticlimax.
Nee Sprint kwaliquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
Uiteindelijk is het maar een Sprint, anticlimax.
Er is nog geen onderzoek, dus een beetje stoken voor niks.quote:
Babysittenquote:
Heeft hij die straf al gehad?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Leuk voor Kimi! Max inclusief straf P7. Valt ook nog mee.
Komt er wel aan.quote:
Nee, uiteraard niet.quote:
Nee, maar ik reken er alvast op. Het zou me extreem verbazen als hij hiermee weg komt.quote:
Nergens een under inv. Gezienquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd voor bed. Of Max een straf heeft lees ik morgen wel. Tot morgen
De kans dat Max naar Mercedes is stukje groter geworden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef PirE het volgende:
Dat nieuwe contract voor RUS is weer wat verder weg.
Max kan volgend jaar zomaar in die auto zittenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef PirE het volgende:
Dat nieuwe contract voor RUS is weer wat verder weg.
Aanbieding.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Zorro het volgende:
Moet ie dadelijk naar zo'n pride-show of waarom heeft ie zo'n pak aan?
50/50quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tijd voor bed. Of Max een straf heeft lees ik morgen wel. Tot morgen
Aha. Onderzoek naar wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er is nog geen onderzoek, dus een beetje stoken voor niks.
Gaan we nou echt elke sessie dat te horen krijgen, als Max een keer niet op 1 staat?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max kan volgend jaar zomaar in die auto zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |