Bedankt. Had ik nog niet meegekregen. Dus die doet niet mee vandaag.quote:
We think plan B, plan B.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:52 schreef franske19 het volgende:
Ferrari kan aan de slag om die auto klaar te krijgen voor de kwali later vandaag.
Neh, zolang die orange man in het witte huis zit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die enorm veel zin krijgt een tijdje in zuid Florida te vertoeven als ik al die tropisch regenbuien en exotische palmbomen en warmte zie? Lijkt me heerlijk, en tegelijk is het nog enigszins veilig vertoeven in die regio, in tegenstelling tot een groot gedeelte van de rest van het caribisch gebied…
In een huis gemaakt van steen ja. Niet die houten gevallen die Amerikanen leuk vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die enorm veel zin krijgt een tijdje in zuid Florida te vertoeven als ik al die tropisch regenbuien en exotische palmbomen en warmte zie? Lijkt me heerlijk, en tegelijk is het nog enigszins veilig vertoeven in die regio, in tegenstelling tot een groot gedeelte van de rest van het caribisch gebied…
IK WIL CHAOS!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wat voor start het wordt.
Een natte.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spa 1998 taferelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja dat zei Mario Pirelli alquote:
Staande start is standaard geworden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |