met of zonder de lelijke HP kleurstelling?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er staat een Lego ferrari klaar in Miami.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met of zonder de lelijke HP kleurstelling?
Ach wat zullen er weer een boel mensen teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:29 schreef Starflyer het volgende:
Red Bull Racing krijgt een reprimande voor het niet goed instellen van de delta. Verstappen zelf krijgt geen straf.
https://www.fia.com/syste(...)ing_sc2-sc1_time.pdf
Jaa denk het ookquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach wat zullen er weer een boel mensen teleurgesteld zijn
Checo naar Cadillac???quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt iets met Silly Season.
We moeten ergens over kunnen roddelen.
Rozenwaterquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar de fles kinderchampagne op het podium.
Mick Schumacher ook.quote:
Ze willen natuurlijk 1 ervaren rijder voor zo'n nieuw team. Beetje weer het Bottas/Ricciardo scenario.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mick Schumacher ook.
En dat zegt alles wat je moet weten over de betrouwbaarheid van de geruchten.
Geen champagne bij de Sprint Race.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
dan zou je de beelden van het zoontje van Kimi Räikkönen kunnen bekijken. Robin stond een keer met een fles water te sproeien op het podium.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou mooi zijn, sowieso al supertof om dit jaar een rookie te hebben die gelijk zo goed presteert. Nieuwe namen altijd +1quote:
Hagel?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij de kwali van F1A wat druppels. Straks tijdens sprint 70% kans op neerslag.
Hagelslag?quote:
Neerslag in Miami (en de rest van de oostkust van Florida) valt niet te voorspellen. Allemaal van die popcornbuien die heel plotseling ontstaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, dan kan Max bij evt. regen makkelijker doorschuivenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Popcorn blijkbaar.quote:
Toch is er een voorspelling.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neerslag in Miami (en de rest van de oostkust van Florida) valt niet te voorspellen. Allemaal van die popcornbuien die heel plotseling ontstaan.
Zoet of zout?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Neerslag in Miami (en de rest van de oostkust van Florida) valt niet te voorspellen. Allemaal van die popcornbuien die heel plotseling ontstaan.
Ik ben eerder bang voor Gi ga vertragingquote:
"Tropical storm"quote:
Bedankt. Had ik nog niet meegekregen. Dus die doet niet mee vandaag.quote:
We think plan B, plan B.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:52 schreef franske19 het volgende:
Ferrari kan aan de slag om die auto klaar te krijgen voor de kwali later vandaag.
Neh, zolang die orange man in het witte huis zit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die enorm veel zin krijgt een tijdje in zuid Florida te vertoeven als ik al die tropisch regenbuien en exotische palmbomen en warmte zie? Lijkt me heerlijk, en tegelijk is het nog enigszins veilig vertoeven in die regio, in tegenstelling tot een groot gedeelte van de rest van het caribisch gebied…
In een huis gemaakt van steen ja. Niet die houten gevallen die Amerikanen leuk vindenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:53 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik de enige die enorm veel zin krijgt een tijdje in zuid Florida te vertoeven als ik al die tropisch regenbuien en exotische palmbomen en warmte zie? Lijkt me heerlijk, en tegelijk is het nog enigszins veilig vertoeven in die regio, in tegenstelling tot een groot gedeelte van de rest van het caribisch gebied…
IK WIL CHAOS!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd wat voor start het wordt.
Een natte.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spa 1998 taferelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja dat zei Mario Pirelli alquote:
Staande start is standaard geworden?quote:
Hoi jijquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Staande start is standaard geworden?
Ach Charlesquote:
Gezellig vriendquote:
Dat is precies waar deze gek voor naar de VS wil. Dus ik zou zeggen: adios en veel succes in dat shithole.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, zolang die orange man in het witte huis zit.
Slick de muur in dan.quote:
En hopen dat ie niet eindigt in deportatiecentrum in El Salvador.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is precies waar deze gek voor naar de VS wil. Dus ik zou zeggen: adios en veel succes in dat shithole.
Daar mag die oranje man best eindigen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En hopen dat ie niet eindigt in deportatiecentrum in El Salvador.
Ik bedoel Eagles98quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar mag die oranje man best eindigen hoor
Van een ICE kermis thuis komen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En hopen dat ie niet eindigt in deportatiecentrum in El Salvador.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |