Het bruin van m'n natuurlijke kleur. Iets lichter bruin dan vroegah op advies van de kapper.quote:
NiB was vandaag een hele toestand om de mambo en chachacha pasjes met een schuine stap naar voren en een klap in je handen op Olga's tempo te kunnen volgenquote:
Ik kijk altijd terug via de tv gids. Deze dingen hoefde ik vandaag niet te doen, maar wel een soort planken. Moest een stoel bij en daarop heb ik voor de zekerheid mijn telefoon gelegd, mocht ik ter aarde storten en niet meer overeind kunnen komenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:26 schreef Blues het volgende:
[..]
NiB was vandaag een hele toestand om de mambo en chachacha pasjes met een schuine stap naar voren en een klap in je handen op Olga's tempo te kunnen volgen![]()
Ik had Twister associaties!
Ik heb op YT een Max-NiB playlist gevonden. Oude en nieuwere uitzendingen door elkaar, helemaal prima en afwisselend.
lijf
Doe het niet of doe het goed…is de rail later nog aan te brengen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen week nog even weer nog even bij de keukenzaak geweest, ook even vloertegels uitgezocht.
Krijg ook nog een offerte zonder apparatuur, aangezien ik het toch (met hulp van een neef) zelf ga plaatsen. Zij verdienen toch niets aan apparatuur.
Dus wat betreft apparatuur: is een telescooprail in een oven ¤300 extra waard?
Ik heb het nog nooit gemistquote:Op zondag 4 mei 2025 14:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doe het niet of doe het goed…is de rail later nog aan te brengen?
Je gaat zeker 10 jaar ermee doen. Das ¤ 30, per jaar . 🙃
Op zich vind ik het wel handig: met een hete schaal erop uitschuiven en pakken zónder de handrug te verbranden 😳 bijv. Of uitschuiven en nog wat op een gerecht strooien van kruiden of kaas bijv.
Ik zou eerder meer uitgeven aan een hogere maximumtemperatuur dan een rail...quote:Op zondag 4 mei 2025 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen week nog even weer nog even bij de keukenzaak geweest, ook even vloertegels uitgezocht.
Krijg ook nog een offerte zonder apparatuur, aangezien ik het toch (met hulp van een neef) zelf ga plaatsen. Zij verdienen toch niets aan apparatuur.
Dus wat betreft apparatuur: is een telescooprail in een oven ¤300 extra waard?
Beide 30°C-300°Cquote:Op zondag 4 mei 2025 14:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou eerder meer uitgeven aan een hogere maximumtemperatuur dan een rail...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
quote:Op zondag 4 mei 2025 15:49 schreef AnneX het volgende:
@:Blues ken je de pianist Youri EgonovSinds een docu over hem, vind ik het geweldig. Met violen heb ik weinig op.
Funshoppen voor brede kledinghangers voor truien en jassen. Kan niet kiezen.
Klein dilemma.
Plaatjes:Nee, ik ga 'm luisteren. Wat triest vroeg overleden lees ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=8844]
Gestemd op de lichte hangers![]()
Ik hou wel van violen![]()
![]()
Picnic is weer binnen voor een week![]()
2 sterke jonge gasten (1 in opleiding) altijd vriendelijk en bereid de tassen 1 trap op te dragen en zetten het hoog op het aanrecht![]()
Gisteren kwam hier een AH bezorger. Ook (net als de picnic mensen) heel vriendelijk en behulpzaam.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, ik ga 'm luisteren. Wat triest vroeg overleden lees ik.
Gestemd op de lichte hangers![]()
Ik hou wel van violen![]()
![]()
Picnic is weer binnen voor een week![]()
2 sterke jonge gasten (1 in opleiding) altijd vriendelijk en bereid de tassen 1 trap op te dragen en zetten het hoog op het aanrecht
Eet smakelijk! Ga ze donderdag weer halenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste verse asperges van dit jaar![]()
Gruwelijk laat maja vakantie en daarna feestjes en zulks
Ik was druk dus de asperges in mijn tuin zijn wel een meter lang gewordenquote:Op zondag 4 mei 2025 17:27 schreef Tuindier het volgende:
We waren net bij een kweker van plantjes die ook asperges doet,
quote:Op zondag 4 mei 2025 19:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was druk dus de asperges in mijn tuin zijn wel een meter lang geworden
Pics?quote:Op zondag 4 mei 2025 19:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was druk dus de asperges in mijn tuin zijn wel een meter lang geworden
Nooit gezien omdat we altijd bij Hannie Schaft staan met onze tulpjes.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat netjes, die herdenkmelding op fokNog nooit eerder gezien, geloof ik, omdat ik het ook nog nooit eerder vergat
quote:Op zondag 4 mei 2025 20:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Nooit gezien omdat we altijd bij Hannie Schaft staan met onze tulpjes.
Wat zie je dan?
Toevallig deze vanmiddag naar Mrs V gestuurd. Crappyquote:
Mogelijk ga je er niet dood aan (ik weet oprecht niet of het giftig wordt) maar je tanden zijn daarna in ieder geval goed geflostquote:Op zondag 4 mei 2025 21:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn wel uit de klauwen gegroeide aspergesNooit geweten dat dat ook kan.
Zouden de uitlopers eetbaar zijn?
Nooit geweten dat het een userfoto is. Nice!quote:Op zondag 4 mei 2025 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei herdenken we allen -burgers en militairen-
die in het Koninkrijk der Nederlanden, of waar ook ter wereld, zijn omgekomen sinds
het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties of in vredesmissies.
Foto van Roel_jewel. Bekende user uit het verleden. Helaas in 2018 voor het laatst gepost.
(al spreek ik hem nog wel via andere sociale mediaas)
Dankje!quote:Op zondag 4 mei 2025 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens de Nationale Herdenking op 4 mei herdenken we allen -burgers en militairen-
die in het Koninkrijk der Nederlanden, of waar ook ter wereld, zijn omgekomen sinds
het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties of in vredesmissies.
Foto van Roel_jewel. Bekende user uit het verleden. Helaas in 2018 voor het laatst gepost.
(al spreek ik hem nog wel via andere sociale mediaas)
Zo danquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toevallig deze vanmiddag naar Mrs V gestuurd. Crappy
[ afbeelding ]
swaar lefeuhquote:Op zondag 4 mei 2025 17:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste verse asperges van dit jaar![]()
Gruwelijk laat maja vakantie en daarna feestjes en zulks
WTAsperguhquote:Op zondag 4 mei 2025 21:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toevallig deze vanmiddag naar Mrs V gestuurd. Crappy
[ afbeelding ]
Daar ga je toch alleen maar van schaterlachen ?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:54 schreef AnneX het volgende:
Van zo’n sms !!! is toch even schrikken!
…” (BELASTINGDIENST) Schuld onbetaald na aanmaningen. Gerechtsdeurwaarder legt beslag op 05-05-2025. Betaal nu via:
spoed-verwerking.site…”
De docu over de overlevenden die terugkwamen gezien?, gotsamme die bureaucratie etc in NLquote:Op zondag 4 mei 2025 23:01 schreef AnneX het volgende:
Wat een trieste verhalen worden kort verteld door de mensen, die kransen legden namens een groep.
Mooi gedaan altijd met twee generaties .
En premier Schoof, die mooi sprak en dan moet leiding geven aan het zootje ongeregeld dat regering heet.
Woorden in tegenspraak met daden.
Te lang blijkbaar. Geen idee hoe lang.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:02 schreef AnneX het volgende:
Wat een houten staken Vanyel😳 Sooooo.
Hoe lang heb je niet gekeken? Staan ze achterin detuin?
Nee, kan het niet aanzien.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
De docu over de overlevenden die terugkwamen gezien?, gotsamme die bureaucratie etc in NL![]()
Na 2 seconden, wèl ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ga je toch alleen maar van schaterlachen ?
Nou idd.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:16 schreef AnneX het volgende:
Nee, kan het niet aanzien.
De verhalen ken ik. Om je rot te schamen.
Ik dacht dat je een geintje maakte maar die dingen zijn enormquote:Op zondag 4 mei 2025 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te lang blijkbaar. Geen idee hoe lang.
En ja, gewoon in de tuin. Waar ik echt wel kom ook. Maar opeens was het poef
quote:Op zondag 4 mei 2025 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte maar die dingen zijn enorm
Dik op tijd, ik ben net de verjaardag van mijn echtgenote in oktober aan het regelen…quote:
Oh best lastige dienst ja, onrustig ook. Werkze!quote:Op maandag 5 mei 2025 11:28 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb deze dagen oproepdienst van 9-21 uur. Het is gelukkig maar 2-3 keer per jaar dus ik mag eigenlijk niet klagen, maar ik vind het toch irritant. Sta liever gewoon ingeroosterd, nu weet ik bij wijze van spreken niet eens of ik eigenlijk wel tijd heb om te douchen![]()
Dus gister de 2 minuten stilte in de operatiekamer gehouden. Gelukkig in de ochtend nog wel lekker kunnen wandelen in het bos.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dik op tijd, ik ben net de verjaardag van mijn echtgenote in oktober aan het regelen…
Gefeliciteerd @:Whiskers!🎂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |