De docu over de overlevenden die terugkwamen gezien?, gotsamme die bureaucratie etc in NLquote:Op zondag 4 mei 2025 23:01 schreef AnneX het volgende:
Wat een trieste verhalen worden kort verteld door de mensen, die kransen legden namens een groep.
Mooi gedaan altijd met twee generaties .
En premier Schoof, die mooi sprak en dan moet leiding geven aan het zootje ongeregeld dat regering heet.
Woorden in tegenspraak met daden.
Te lang blijkbaar. Geen idee hoe lang.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:02 schreef AnneX het volgende:
Wat een houten staken Vanyel😳 Sooooo.
Hoe lang heb je niet gekeken? Staan ze achterin detuin?
Nee, kan het niet aanzien.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
De docu over de overlevenden die terugkwamen gezien?, gotsamme die bureaucratie etc in NL![]()
Na 2 seconden, wèl ja.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ga je toch alleen maar van schaterlachen ?
Nou idd.quote:Op zondag 4 mei 2025 23:16 schreef AnneX het volgende:
Nee, kan het niet aanzien.
De verhalen ken ik. Om je rot te schamen.
Ik dacht dat je een geintje maakte maar die dingen zijn enormquote:Op zondag 4 mei 2025 23:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te lang blijkbaar. Geen idee hoe lang.
En ja, gewoon in de tuin. Waar ik echt wel kom ook. Maar opeens was het poef
quote:Op zondag 4 mei 2025 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een geintje maakte maar die dingen zijn enorm
Dik op tijd, ik ben net de verjaardag van mijn echtgenote in oktober aan het regelen…quote:
Oh best lastige dienst ja, onrustig ook. Werkze!quote:Op maandag 5 mei 2025 11:28 schreef Candaasje het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb deze dagen oproepdienst van 9-21 uur. Het is gelukkig maar 2-3 keer per jaar dus ik mag eigenlijk niet klagen, maar ik vind het toch irritant. Sta liever gewoon ingeroosterd, nu weet ik bij wijze van spreken niet eens of ik eigenlijk wel tijd heb om te douchen![]()
Dus gister de 2 minuten stilte in de operatiekamer gehouden. Gelukkig in de ochtend nog wel lekker kunnen wandelen in het bos.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dik op tijd, ik ben net de verjaardag van mijn echtgenote in oktober aan het regelen…
Gefeliciteerd @:Whiskers!🎂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |