Smeerzeep, daarvoor wordt groene zeep toch ook gebruikt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zou dit een soort groene zeep zijn? @:sigme weet dit misschien wel.
https://www.dm.de/denkmit-schmierseife-gold-p4010355247261.html
[ afbeelding ]
Ja, heel mooi.en betekenisvol, al zijn jongens (want vaak zo ontzettend jong) erbij.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een prachtig portret zo met die fotootjes
Ik heb werkelijk geen idee. Je zou wel gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Smeerzeep, daarvoor wordt groene zeep toch ook gebruikt.
En op die potten van Tricel staat toch ook goudzeep?
Ik kom eigenlijk nooit bij de DM en ook zelden bij eentje in de buurt, maar zal er es een keer aan ruikenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Je zou wel gelijk kunnen hebben.
Meestal als allesreiniger. Of om een vlek van een tuintegel te halen, om de groene aanslag van tuinmeubels te halen. De emmers gebruik ik om ergens een papje op te maken, zoals op de aanslag in het toilet.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de DM en ook zelden bij eentje in de buurt, maar zal er es een keer aan ruiken![]()
Waarvoor gebruik je groene zeep?
Uitschuiversquote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit bij de DM en ook zelden bij eentje in de buurt, maar zal er es een keer aan ruiken![]()
Waarvoor gebruik je groene zeep?
Dat was heavy shitquote:Op zondag 4 mei 2025 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Afgelopen nacht een feestje gedraaid. 600 man, onlogisch ingedeelde bar, 1 tappunt, kapotte bierkoeler, fusten die warm stonden, collega's die "nog niet ingewerkt zijn", de onzichtbare kracht (emballage en vullen) die echt onzichtbaar was.
Het is wel echt een leuk feestje, goede sfeer maar holy shit heb ik er een hard hoofd in gehad rond 11 uurHet kwa natuurlijk wel goed, maar zo tegen de bierkaai (haha) vechten was lang geleden.
Wat een krachtquote:Op zondag 4 mei 2025 12:34 schreef Blues het volgende:
Flatsverhaal
https://www.vogelbescherm(...)ekijken/flatsverhaal
Welke kleur?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:32 schreef Blues het volgende:
Haartjes in de verf, 3 wassen draaien en bed verschonen.
Wandelingetje, NiB en eindelijk eens goed beginnen in nieuwe boek.
#dagboek
Het bruin van m'n natuurlijke kleur. Iets lichter bruin dan vroegah op advies van de kapper.quote:
NiB was vandaag een hele toestand om de mambo en chachacha pasjes met een schuine stap naar voren en een klap in je handen op Olga's tempo te kunnen volgenquote:
Ik kijk altijd terug via de tv gids. Deze dingen hoefde ik vandaag niet te doen, maar wel een soort planken. Moest een stoel bij en daarop heb ik voor de zekerheid mijn telefoon gelegd, mocht ik ter aarde storten en niet meer overeind kunnen komenquote:Op zondag 4 mei 2025 13:26 schreef Blues het volgende:
[..]
NiB was vandaag een hele toestand om de mambo en chachacha pasjes met een schuine stap naar voren en een klap in je handen op Olga's tempo te kunnen volgen![]()
Ik had Twister associaties!
Ik heb op YT een Max-NiB playlist gevonden. Oude en nieuwere uitzendingen door elkaar, helemaal prima en afwisselend.
lijf
Doe het niet of doe het goed…is de rail later nog aan te brengen?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen week nog even weer nog even bij de keukenzaak geweest, ook even vloertegels uitgezocht.
Krijg ook nog een offerte zonder apparatuur, aangezien ik het toch (met hulp van een neef) zelf ga plaatsen. Zij verdienen toch niets aan apparatuur.
Dus wat betreft apparatuur: is een telescooprail in een oven ¤300 extra waard?
Ik heb het nog nooit gemistquote:Op zondag 4 mei 2025 14:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doe het niet of doe het goed…is de rail later nog aan te brengen?
Je gaat zeker 10 jaar ermee doen. Das ¤ 30, per jaar . 🙃
Op zich vind ik het wel handig: met een hete schaal erop uitschuiven en pakken zónder de handrug te verbranden 😳 bijv. Of uitschuiven en nog wat op een gerecht strooien van kruiden of kaas bijv.
Ik zou eerder meer uitgeven aan een hogere maximumtemperatuur dan een rail...quote:Op zondag 4 mei 2025 12:54 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen week nog even weer nog even bij de keukenzaak geweest, ook even vloertegels uitgezocht.
Krijg ook nog een offerte zonder apparatuur, aangezien ik het toch (met hulp van een neef) zelf ga plaatsen. Zij verdienen toch niets aan apparatuur.
Dus wat betreft apparatuur: is een telescooprail in een oven ¤300 extra waard?
Beide 30°C-300°Cquote:Op zondag 4 mei 2025 14:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou eerder meer uitgeven aan een hogere maximumtemperatuur dan een rail...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |