Ja, DOGE heeft geen air traffic controllers ontslagen (wel geprobeerd als ik me goed herinner). Het ontslaan van groepen mensen die de kritieke FAA systemen onderhouden helpt natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit heeft niets met DOGE te maken, het is al veel langer een chaos daar.
Rachel Maddow had er ook een uitgebreid item over:quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, DOGE heeft geen air traffic controllers ontslagen (wel geprobeerd als ik me goed herinner). Het ontslaan van groepen mensen die de kritieke FAA systemen onderhouden helpt natuurlijk ook niet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:01 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, DOGE heeft geen air traffic controllers ontslagen (wel geprobeerd als ik me goed herinner). Het ontslaan van groepen mensen die de kritieke FAA systemen onderhouden helpt natuurlijk ook niet.
Des te meer redenen waarom het niet handig is daar verder in te gaan snijden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dit heeft niets met DOGE te maken, het is al veel langer een chaos daar.
Lijkt me juist wel. Niet op de manier waarop DOGE het doet uiteraard, maar de FAA is een falende organisatie. Sneller meer mensen opleiden moet het doel zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Des te meer redenen waarom het niet handig is daar verder in te gaan snijden.
Het nog wel werkende fundament slopen is dan geen goed idee. Dat wil je staande houden terwijl je opleidt en systemen vernieuwd. Sneller meer mensen opleiden terwijl je op zo’n manier behandeld wordt helpt ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel. Niet op de manier waarop DOGE het doet uiteraard, maar de FAA is een falende organisatie. Sneller meer mensen opleiden moet het doel zijn.
Had DOGE gewoon moeten zeggen we vervangen de aircontrollers door GORK.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel. Niet op de manier waarop DOGE het doet uiteraard, maar de FAA is een falende organisatie. Sneller meer mensen opleiden moet het doel zijn.
Die man heeft echt veel te weinig tegenspraak gekregen in zijn leven.quote:
Hoe is dat 'snijden'?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het kan nog interessant zijn om de tv-feed van Trump te hacken en hem andere tv voor te schotelenquote:Op maandag 5 mei 2025 23:19 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump reageert altijd op wat hij net op tv heeft gezien of net gehoord heeft van de laatste persoon hielenlikker die hij sprak.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3loh36iz2js2e
[ afbeelding ]
quote:In the audio the American-Arab Anti-Discrimination Committee provided to Rolling Stone, one officer questioned out loud what it was that the students were doing wrong.
“We’ve been asking this question, but now what are they doing illegal?” one Texas Department of Public Safety officer asked.
“What?” asked another DPS officer.
“What are they doing illegal now? What if this was after a game or something? This many people [are] out … after a basketball game. We do this after the Aggie games?” the first officer asked.
“No,” the second officer replied.
“All right, let’s shit or get off the pot,” a third officer said.
“We’re going to do it so they won’t get agitated,” a fourth officer said.
“Which one are we going after?” the third officer said. “I don’t know.”
Kari, the co-counsel on the lawsuit, says, “This tape confirms that these students were not arrested for breaking any law. They were arrested for speaking out on Gaza. The officers themselves are admitting they don’t know what’s illegal there and the situation that they’re observing, because as the clients, as our plaintiffs, have described it, it was a peaceful protest.”
She calls the recording “chilling.”
“We’ve now captured law enforcement acting at the instruction of Governor Greg Abbott, admitting that they have no cause, but acting anyway,” she says. “So the state of Texas and UT Austin can’t claim ignorance when their own officers have been caught questioning the legality of their orders.”
Huh, maar volgens Chivaz, HowardRoarke en die andere trollen was dit toch juist de regering die vrijheid van meningsuiting als het allerhoogste doel zag?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Kijkertje het volgende:
‘What Are They Doing Illegal?’ Officer Says Before Arresting Pro-Palestine Students
Audio reveals an officer admitting UT Austin students weren’t breaking the law before they were arrested. The students are now suing Greg Abbott
[ afbeelding ]
[..]
Yup, en dat mensen die Palestijnen steunen gedeporteerd mogen worden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Huh, maar volgens Chivaz, HowardRoarke en die andere trollen was dit toch juist de regering die vrijheid van meningsuiting als het allerhoogste doel zag?
Is heel normaal hoor. Ik maak altijd veel virenden door eerst te stellen dat ik al hun spullen ga jatten en dat ze mijn onderdanen zijn. Hoe meer je gaat dreigen en schofferen, hoe grager ze vrienden willen zijn.quote:
Sneller? Nee, daar krijg je geen betere mensen van. Het opleiden duurt lang, aangezien het secuur werk is. Daarna hebben ze nog een hele periode dat men in moet werken en wennen. Om goed personeel op te kunnen leiden heb je ook weer goed personeel nodig, die weet waar ze het over hebben. Als je eerst schoon schip gaat maken, heb je niemand meer met ervaring.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Binnenkort gaat ie Canadezen naar El Salvador sturen, omdat hun leider niet aardig tegen Trump was.quote:
Niet dat het er helemaal mee te maken heeft, maar dat fragment uit John Oliver's nieuwe video was erg goed. In een town hall staat een GOP en er vraagt iemand uit het aanwezige publiek wat ze gaan doen aan Garcia. Die lul zegt dat ze geen bevoegdheid hebben wat te doen. De zaal wordt boos en iemand zegt dat er een uitspraak van de rechter is geweest dat ze moeite moeten doen om hem terug te halen. Die GOP meneer staat een beetje te hakkelen en iemand in de zaal stelt 'So if I have a 1200 dollar bill for a fine, I just can tell the judge no?'quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:01 schreef Kijkertje het volgende:
‘What Are They Doing Illegal?’ Officer Says Before Arresting Pro-Palestine Students
Audio reveals an officer admitting UT Austin students weren’t breaking the law before they were arrested. The students are now suing Greg Abbott
[ afbeelding ]
[..]
Het is volgens hen heel belangrijk, misschien wel het belangrijkste ooit, echt hoor, dat mensen de absolute vrijheid hebben om te zeggen wat Howard en Chivaz willen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Huh, maar volgens Chivaz, HowardRoarke en die andere trollen was dit toch juist de regering die vrijheid van meningsuiting als het allerhoogste doel zag?
Geef het volk brood en spelen?quote:Op woensdag 7 mei 2025 03:29 schreef Kijkertje het volgende:
Dit zou allemaal onder Kamala nooit gebeurd zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Second US Navy jet is lost at sea from Truman aircraft carrier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |