Dezelfde leeftijd als Wout en Mathieu.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:10 schreef TheArt het volgende:
Ewan beëindigt per direct zijn carrière.
[ x ]
Veel beter dan WWW, en ook een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jep, elke maandagavond met Hidde en Jip over de voorbije wielerweek.
Die Hidde is ook veel te veel in zichzelf gaan gelovenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jep, elke maandagavond met Hidde en Jip over de voorbije wielerweek.
Aldus Brennan. Dan zijn ze straks van Kooij af, krijgen ze de volgende sprinter die graag naar de Tour wil!quote:"The Tour of Flanders. And a stage in the Tour de France, specifically the one in 2027, with the Grand Départ in the UK," he answered when asked about his dream races. "I haven't told the team that they must definitely include me in the selection, but I have indicated that it is one of my big goals.
"I want to work towards that, without putting pressure on myself. If I don't make it, I'll be OK with that, too."
Die kan toch prima de plek van Laporte of zelfs van Aert innemen tegen die tijd? Brennan is qua potentie ook wel iets multifunctioneler dan Kooij. Zijn positionering is fenomenaal, dus je hebt ook geen sprinttrein nodig. Sterker nog, als je Vingegaard in zijn wiel zet tot 3km voor de streep zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Aldus Brennan. Dan zijn ze straks van Kooij af, krijgen ze de volgende sprinter die graag naar de Tour wil!
Hij zou qua type wel beter passen dan Kooij jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die kan toch prima de plek van Laporte of zelfs van Aert innemen tegen die tijd? Brennan is qua potentie ook wel iets multifunctioneler dan Kooij. Zijn positionering is fenomenaal, dus je hebt ook geen sprinttrein nodig. Sterker nog, als je Vingegaard in zijn wiel zet tot 3km voor de streep zit je altijd goed.
Wielerclub Wattage, bedoel je? Daar ben ik ook geen enorme fan van, en dat is best bijzonder omdat ik Bakelants, Boonen en Uytterhoeven interessante persoonlijkheden vind. Maar het schijtlollige concept met publiek, speciaalbier, flauwe liedjes en 'sterke verhalen' heeft ervoor gezorgd dat ik zo goed als ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:38 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Veel beter dan WWW, en ook een stuk rustiger.
Welke masochisten gaan daar naar luisterenquote:Op woensdag 7 mei 2025 12:47 schreef AllesKaputt het volgende:
Voor alle fans: Roksaane wordt de nieuwe co-host van In het Wiel.
quote:"Toen raakte ik eerst in discussie met de verzorger. Vervolgens had ik een discussie met de diëtist op afstand. En toen hadden we een videocall met een hele groep. Zat ik als een van de beste wielrenners in een call te smeken of ik alsjeblieft een kiwi mochten eten in plaats van een appel."
Deze anekdote speelt ook een belangrijke rol in zijn theatercollege waarmee hij het land rondtrekt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tom Dumoulin moest smeken om kiwi in plaats van appel te mogen eten
[..]![]()
Nee joh. Dan bij Movistar of zo. Dat had wel een geinige synergie kunnen zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 13:14 schreef Halcon het volgende:
Tommetje had beter bij Cofidis of Lotto of zo kunnen tekenen.
Wel positief dat die discount-Wilfred Genee er mee kapt, waarom zijn zoveel van die podcasttypes van die onuitstaanbare typetjes?quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Welke masochisten gaan daar naar luisteren
Crackie Thijs en Hidde zijn soms al niet te harden, maar ze kunnen beter kappen met die shit bij het AD als ze Roks als de vervanger opstellen
Op welke discount-Genee doel je?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel positief dat die discount-Wilfred Genee er mee kapt, waarom zijn zoveel van die podcasttypes van die onuitstaanbare typetjes?
Vind je die zo vervelend? Doet het bij de voetbalpodcast prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die presentator die het had overgenomen, Etienne Verhoeff.
Ik vind het een beetje een zuiger, toch? Hè? Ja hè? Toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vind je die zo vervelend? Doet het bij de voetbalpodcast prima.
Ik heb volgens mij nog twee afleveringen na het stoppen van Thijs/Hidde beluisterd, ik vond het niet slecht maar ook weinig meerwaarde hebben. Met Rox erbij haak ik helemaal af.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een zuiger, toch? Hè? Ja hè? Toch?
En hij eindigt zijn zinnen soms met een rare grom. Ik ga hem niet missen. Maar als Roksaane aanschuift, luister ik sowieso niet.
Alle ballen op Brennan volgend jaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wederom mokertjehard gelachen. Wat een ploeg jongens, wat een ploeg.
Waar zijn de hoogtepunten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wederom mokertjehard gelachen. Wat een ploeg jongens, wat een ploeg.
Ik krijg hier Durex reclame, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
PCS lijkt FOK wel met die irritante reclame banners.
Zoek je met regelmaat op importbruiden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg hier Durex reclame, maar dat zal wel aan mij liggen.
Gezocht op Michel Pollentier?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoek je met regelmaat op importbruiden?
Het wordt steeds erger ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Abootje nemen, nergens last van.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Je gaat toch niet onironisch een abootje nemen voor een paar fietsuitslagenquote:
Ik bedoel dan FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat toch niet onironisch een abootje nemen voor een paar fietsuitslagen
Typfoutje op Durrës?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg hier Durex reclame, maar dat zal wel aan mij liggen.
Vorig jaar schroeide hij natuurlijk ook al.quote:
Ik denk dat ik hem nog eerder zou steunen dan Danny. Al is het wel een duivels dilemma.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan FOK! natuurlijk
Camperstefan gaan we uiteraard niet sponsoren inderdaad.
Ze wist zelfs niet meer waar de finishlijn wasquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:17 schreef wimderon het volgende:
Wat een sprint van Askey.
Schreeuwende José die het overzicht totaal kwijt was
En weer een crosser!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weer een tiener die gelijk levert, Sparfel.
quote:
Ja.quote:Op zondag 29 december 2024 14:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Sparfel heeft echt reuzensprongen gemaakt deze winter, verwacht er veel van dit aanstaande kalenderjaar.
Vandaag had ze geen idee wie de Groupama was die aanviel in de laatste kilometer, terwijl je toch heel erg je best moet doen om Askey niet te herkennen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 05:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze wist zelfs niet meer waar de finishlijn was![]()
Dan betaal je voor HBO Max en krijg je zo'n gillende keukenmeid die wat aan het hobbyen is als verslaggeefster.
Een Waal, dus vlak Lotto en Intermarche niet uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef wimderon het volgende:
Johan Meens is druk bezig een langjarig Cofidis-contract bij elkaar te fietsen.
Gouden kans voor Lan....quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
De Spanjaarden gaan dit jaar op hun nationaal kampioenschap een klimtijdrit naar de Sierra Nevada afwerken.
Wegrit in en rond Granada, dus dat zal ook flink zwaar worden.
Scheelt dat hij de trui toch niet wil.quote:
Hier in Nederland wordt je gruwelijk nat van het zweet als je beweegtquote:
Total gaat in principe nog minimaal een jaar door met waarschijnlijk een dochteronderneming van Total.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Als dan Total zelf stopt en ook Arkea stopt, blijft er weinig over.. (kans wel groter op een wildcard voor Tietema in de Tour)
quote:De kans is klein dat Remco Evenepoel zal kunnen beschikken over Mikel Landa in zijn zoektocht naar een eerste Tour-triomf. De Bask viel zwaar in de eerste rit van de Giro en zal een tijdje aan zijn bed gekluisterd zijn met een rugblessure.
Landa werd afgevoerd naar een ziekenhuis in de Albanese hoofdstad Tirana en van daaruit met een medische vlucht richting Bilbao. Een CT-scan bracht aan het licht dat de Bask een stabiele breuk heeft opgelopen van de Th 11 wervel, een borstwervel. Door die breuk zal de 35-jarige Landa volgens zijn ploeg “langere tijd in een stabiele liggende positie moeten blijven”.
De breuk betekent niet alleen een zware klap voor Landa zelf, die van de Giro een persoonlijk hoofddoel had gemaakt, maar lijkt ook donkere wolken te doen hangen boven de Ronde van Frankrijk van juli. De Baskische klimgeit is een cruciale pion in de voorlopige Tourselectie van Soudal Quick-Step rond kopman Remco Evenepoel.
“Het zal rusten zijn”, aldus ploegdokter Toon Cruyt voor de derde etappe zondag. “Binnen een week of drie, vier een CT-scan laten doen om te kijken of het goed geneest. Het is wel stabiel, maar we moeten zien of er voldoende botvorming is. Dan zal hij weer kunnen bewegen, maar nog niet op zijn fiets. Hij is op zijn achterwerk gevallen en heeft daardoor een breuk opgelopen, het is niet dat er zenuwen zijn uitgevallen. Nu met het liggen, doe het wel pijn aan zijn bekken. Hij draagt ook een korset voor zijn borst, dat zal zo’n vier weken duren. Zo lang moet hij ook platliggen, buiten om naar het toilet te gaan.”
Er wordt wel verwacht dat Landa terug zal kunnen keren in het peloton. “Dat zal goed herstellen”, klinkt het. “Er is niets van neurologische weerslag. Die wervel zal een beetje kleiner zijn, maar dat is geen probleem. Hij gaat niet scheef lopen. Hij is ook goed verzorgd. Het was wat chaotisch, maar een dokter van de organisatie was Albanees en dat heeft geholpen. In de mate van het mogelijk is alles goed verlopen. Nu, Mikel is waarschijnlijk out voor de Tour. Je weet het nooit natuurlijk, maar normaal wel. Hoe lang is het nog, acht of negen weken? Als hij tegen dan al kan fietsen… Dus conditioneel zal hij nooit top genoeg zijn. Dus ik denk niet dat hij erbij zal zijn. Hoe hij zelf was? De eerste dag was hij mentaal niet zo goed, maar het is aan het beteren. Hij was al plannen aan het maken voor de rest van het seizoen.”
Er zullen dan wel een aantal Pro Tour-ploegen duiken op de enorme voorraad Franse renners die beschikbaar komt als Arkea en Total ermee zouden kappen.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:27 schreef Marcoss het volgende:
[ x ]
Als dan Total zelf stopt en ook Arkea stopt, blijft er weinig over.. (kans wel groter op een wildcard voor Tietema in de Tour)
Mja, lullig voor die renner en slecht van die motard natuurlijk, maar wat moet je er aan doen? De winnaar kan er ook niks aan doen, dus om hem nu zijn overwinning te ontnemen, is ook onzin.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:03 schreef Adrie072 het volgende:
https://www.hln.be/wielre(...)-de-remmen~a79b73e8/
Haha, heerlijk al die druktemakers na afloop!
Voor heel die ploeg pakt dat eigenlijk wel goed uit.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Toch wel weer lekker in vorm de laatste tijd. Voor hem heel goed dat Cav weg is.
Geeft wel een mooi gevoel van snelheid op die technische stroken.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:28 schreef Mykonos het volgende:
Motor zit hele tijd veel te dicht op de koploper
Eens, maar ook een paar keer dat renners moeten remmen in bochten op de ribinou door die motor, met deze omstandigheden linke boelquote:Op zondag 11 mei 2025 16:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Geeft wel een mooi gevoel van snelheid op die technische stroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |