Wel positief dat die discount-Wilfred Genee er mee kapt, waarom zijn zoveel van die podcasttypes van die onuitstaanbare typetjes?quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Welke masochisten gaan daar naar luisteren
Crackie Thijs en Hidde zijn soms al niet te harden, maar ze kunnen beter kappen met die shit bij het AD als ze Roks als de vervanger opstellen
Op welke discount-Genee doel je?quote:Op woensdag 7 mei 2025 15:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel positief dat die discount-Wilfred Genee er mee kapt, waarom zijn zoveel van die podcasttypes van die onuitstaanbare typetjes?
Vind je die zo vervelend? Doet het bij de voetbalpodcast prima.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Die presentator die het had overgenomen, Etienne Verhoeff.
Ik vind het een beetje een zuiger, toch? Hè? Ja hè? Toch?quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vind je die zo vervelend? Doet het bij de voetbalpodcast prima.
Ik heb volgens mij nog twee afleveringen na het stoppen van Thijs/Hidde beluisterd, ik vond het niet slecht maar ook weinig meerwaarde hebben. Met Rox erbij haak ik helemaal af.quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een zuiger, toch? Hè? Ja hè? Toch?
En hij eindigt zijn zinnen soms met een rare grom. Ik ga hem niet missen. Maar als Roksaane aanschuift, luister ik sowieso niet.
Alle ballen op Brennan volgend jaarquote:Op woensdag 7 mei 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wederom mokertjehard gelachen. Wat een ploeg jongens, wat een ploeg.
Waar zijn de hoogtepunten?quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wederom mokertjehard gelachen. Wat een ploeg jongens, wat een ploeg.
Ik krijg hier Durex reclame, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
PCS lijkt FOK wel met die irritante reclame banners.
Zoek je met regelmaat op importbruiden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg hier Durex reclame, maar dat zal wel aan mij liggen.
Gezocht op Michel Pollentier?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zoek je met regelmaat op importbruiden?
Het wordt steeds erger ja.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Abootje nemen, nergens last van.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Je gaat toch niet onironisch een abootje nemen voor een paar fietsuitslagenquote:
Ik bedoel dan FOK! natuurlijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat toch niet onironisch een abootje nemen voor een paar fietsuitslagen
Typfoutje op Durrës?quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik krijg hier Durex reclame, maar dat zal wel aan mij liggen.
Vorig jaar schroeide hij natuurlijk ook al.quote:
Ik denk dat ik hem nog eerder zou steunen dan Danny. Al is het wel een duivels dilemma.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan FOK! natuurlijk
Camperstefan gaan we uiteraard niet sponsoren inderdaad.
Ze wist zelfs niet meer waar de finishlijn wasquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:17 schreef wimderon het volgende:
Wat een sprint van Askey.
Schreeuwende José die het overzicht totaal kwijt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |