Weet je nog wat Wayne Mardle zei? I can’t spake! I can’t spake! Ik heb nu echt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ronnie zal nu alles moeten zetten op het feit dat hij vanaf nu ieder frame moet winnen
Hij heeft zijn titanium ferrule vervangen door messing voor deze partij omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg speelt met titanium. Hij wil dat oude gevoel terug. Hij heeft altijd met messing gespeeld. En jij vindt dat een excuus?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef koffieleuk het volgende:
Zou me niet verbazen als dat gedoe met de keu gewoon weer een excuus van Ronnie is. Zit er in de verste verte niet op te wachten om hier over de streep te struikelen om dan in de finale dik te worden ingemaakt.
Ondanks alles was dit wel het betere opruimwerk van Zhao
Zhao doet precies wat de andere spelers nalieten en dat is zijn kansen pakken. Ronnie speelt al het hele toernooi verre van top, alleen in de vorige wedstrijden kreeg hij zo veel kansen dat hij tenminste wat ritme had in de wedstrijd. Vanochtend niets van dat alles en dan is het verschil ook meteen heel erg groot.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:39 schreef Janneke141 het volgende:
Het is eerder een wonder dat Ronnie met al dit gepruts nog de halve finale gehaald heeft. Maar ondanks dat, als Zhao deze wedstrijd wint is het ook zeker zijn eigen verdienste, want hij pakt vrijwel iedere kans die hij krijgt.
Tuurlijk wil hij het goeie gevoel terug maar om dit allemaal tijdens de match te doen lijkt mij nog steeds een grote gokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft zijn titanium ferrule vervangen door messing voor deze partij omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg speelt met titanium. Hij wil dat oude gevoel terug. Hij heeft altijd met messing gespeeld. En jij vindt dat een excuus?
En nu denk ik dat op deze keu een messing ferrule niet handig is. Maar dat is een aanname
Laat teveel liggen, helpt nu Trump ook weer het frame inquote:
Ik heb er niet altijd zin in, maar dit is wel een heerlijke safety battle idd.quote:
Schijnt dat ze hem op alle branding hebben weggehaald behalve op die grote lijst met winnaarsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:32 schreef Szura het volgende:
Ik zit nou al een paar keer naar dat wandje met namen te kijken, maar daar hebben ze Dott maar weggelaten?
Chineesjes moet je kort houdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:54 schreef Zorro het volgende:
Die gemiste rode van zojuist kost hem definitief de wedstrijd. Het vertrouwen van Zhao werd minder, maar is nu weer helemaal terug.
En dat is mijn voornaamste reden dat ik die 8e nog een keer wil zienquote:
Haha. Dan zou ik deze vooral even kijken, Davis vraagt hem aan het eind wat ie zou doen als Ronnie in de finale zou staan en hij de laatste sessie voor BBC moest becommentariërenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat is mijn voornaamste reden dat ik die 8e nog een keer wil zien
Doen ze allemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:14 schreef Modus het volgende:
Jimmy White noemt hem steeds 'this kid' maar Zhao is 28
We hebben vreemdere dingen gezien in the crucible.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
Williams is vissenvoer in de vinale, dus stop hier maar mee
Als je Trump kan verslaan terwijl die niet slecht speelt dan kun je iedereen verslaan. Enige voorwaarde: Als ie blijft potten zoals vanochtend.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
Geeft dit frame toch even weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
Mark J komt vlot uit de startblokken. Judd kan zo maar een groot probleem hebben.
Goeie grap.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
Terry Griffiths en ik dacht ook Sean Murphyquote:
Qualifier?quote:
Je mist Alex Higginsquote:Op zondag 4 mei 2025 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Terry Griffiths en ik dacht ook Sean Murphy
Oh was die ook qualifier, die heb ik nooit horen noemen. Weer wat geleerdquote:Op zondag 4 mei 2025 09:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Qualifier?
Wat dacht je hiervan: Zhao is nog een amateur.
[..]
Je mist Alex Higgins![]()
Dat Zhao zomaar kunnen!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
Toch zou het mij niet verbazen als Zhao de eerste Chinese WK winnaar gaat worden dit jaar.
Wie won de andere WK's dit jaar?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:41 schreef GwaiLow het volgende:
Toch zou het mij niet verbazen als Zhao de eerste Chinese WK winnaar gaat worden dit jaar.
Volgens mij was de finale met Ding de meest bekeken ooit dus waarschijnlijk zul je gelijk hebbenquote:Op zondag 4 mei 2025 09:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Qualifier?
[..]
===
Grote kans dat dit de meest bekeken snooker match ooit wordt![]()
Over een jaar of 10 kunnen we weer een golf aan Chineze snookerspelers verwachten. Of Zhao nu wint of niet hij en Feipang zorgen nu al voor meer impact dan Ding.
Alles anders dan 16-16 is teleurstellendquote:
Goeie. Dan hebben ze in 2065 tenminste ook nog iets om op terug te kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 15:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Alles anders dan 16-16 is teleurstellend
Perfect: een spotted black in frame 35
Kennerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
Geen kennerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We hebben vreemdere dingen gezien in the crucible.
Indekkerquote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je Trump kan verslaan terwijl die niet slecht speelt dan kun je iedereen verslaan. Enige voorwaarde: Als ie blijft potten zoals vanochtend.
Geen kennerquote:
Maak de quotequote:Op zondag 4 mei 2025 18:10 schreef mitt het volgende:
Hoe quote je iets uit een vorig topic?
Ik heb nogal wat wijs gezegd eerder
quote:
quote:
9 frames vanavondquote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef mitt het volgende:
10-6 en alles is nog open.
Druk zal morgen bizar zijn voor Zhao.
10-7 nog beterquote:
Beslissing is pas morgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef mitt het volgende:
Kijken hoe hij met die druk weet om te gaan. Hij was vanavond wel al een stuk minder sterk dan vanmiddag. Denk toch dat hij langzaam die wereldtitel dichtbij voelt komen, en dan kan je tricky gaan worden. Vooral als je tegen iemand als Williams speelt, die zich er direct bij neer kan leggen als ie verliest. Of het nou 18-6 wordt, of 18-17.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:16 schreef mitt het volgende:
O, jij bent er zo eentje die opeens hard gaat roepen dat ie gelijk had wanneer de situatie zich daarvoor aandient.quote:Op zondag 4 mei 2025 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Kenner
[..]
Geen kenner
[..]
Indekker
[..]
Geen kenner
Barney.gifquote:Op maandag 5 mei 2025 01:18 schreef EP3 het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die opeens hard gaat roepen dat ie gelijk had wanneer de situatie zich daarvoor aandient.
Snap het, hoor; het egootje moet natuurlijk wel bij tijd en wijle gestreeld worden.
Variërend van 140 tot 695 pond en dan nog je nette pak en jurk, zonde hoor. Gun iedereen een mooie avond en goed snooker.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef mitt het volgende:
Hoeveel geld betaal je voor de laatste sessie?
Formeel is hij amateur maar de bond ziet iedereen in de top 64 als gelijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het wel raar dat je als amateur zoveel prijzengeld krijgt.
Bij golf is dat logischer. Amateur dan geen geld.
Wat is dat dan voor Zhao, onkosten? Duur hotel heeft ie dan.
ES ookquote:Op maandag 5 mei 2025 20:13 schreef superniger het volgende:
De BBC heeft hiervoor 3 uur uitgetrokken.
Ik snap ook niet dat ze maanden geleden al niet wisten dat dit zou gebeuren.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:13 schreef superniger het volgende:
De BBC heeft hiervoor 3 uur uitgetrokken.
Zolang iedere misser van Zhao alles safe laat en een misser van Williams voor de pocket komt zal er weinig kantelen ben ik bang.quote:
Wat zou je voor het toernooi voor een odd gekregen hebben als je deze finale voorspeld had?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze maanden geleden al niet wisten dat dit zou gebeuren.
Nee over het grote geheel:quote:
Denk je?quote:
Dat is inderdaad zo.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Denk je?
Hij speelt al de hele tijd aggresief. Probleem daarmee: dat kan ook goed fout gaan.
Williams speelde tot nu toe reuze slecht. Net als O'sullivan en Trump: die 2 speelden slecht en dan kun je aggresief spelen en worden foutjes niet afgestraft.
Zhao wint dit als hij rustig de eerste pot kan maken. Een Williams als dit gaat iedereen het lastig tegen krijgen.
Als hij het volgende frame en na de mid session een frame wint, gaat Zhao toch wat minder lekker op die stoel zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:49 schreef Janneke141 het volgende:
Het begint zowaar enigszins te draaien bij Williams.
1 van de weinige keren in mijn leven dat ik heb staan jankenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:53 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik zei, Steven Hendry ging ooit van 8 naar 18 met 10 op een rij tegen White, maar die had niet de druk van "verlies een frame en het is klaar"
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:58 schreef wdn het volgende:
Williams gaat niet winnenmaar dit is wel genieten
[..]
1 van de weinige keren in mijn leven dat ik heb staan janken![]()
Winst van White had me 10000 gulden opgelevert![]()
Ik had 3 maanden daarvoor bij een wedkantoor ingezet op Whitequote:Op maandag 5 mei 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Ik baalde ook enorm maar niet met financiele gevolgen
Watquote:Op maandag 5 mei 2025 20:58 schreef wdn het volgende:
Williams gaat niet winnenmaar dit is wel genieten
[..]
1 van de weinige keren in mijn leven dat ik heb staan janken![]()
Winst van White had me 10000 gulden opgelevert![]()
Ik verbaas me vooral dat White er zo slecht op stond blijkbaar. In mijn gedachten was die in die tijd toch de eerste uitdager van Hendry, nog altijd.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had 3 maanden daarvoor bij een wedkantoor ingezet op White![]()
Ik meen 50 gulden tegen 200/1.
Alcohol en drugs ging het toen vooral over als het om White ging.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral dat White er zo slecht op stond blijkbaar. In mijn gedachten was die in die tijd toch de eerste uitdager van Hendry, nog altijd.
Dat was wel een ding. Al wist ik dat toen niet. Hij speelde op zich gewoon prima dacht ik, niet voor niks de jaren erna ook weer in de finale.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Alcohol en drugs ging het toen vooral over als het om White ging.
Wat het helemaal vervelend maakte was dat ik al 2 rondjes had gegeven in ons snooker center
Natuurlijk niet zomaar/nog een amateur.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Qualifier?
[..]
===
Grote kans dat dit de meest bekeken snooker match ooit wordt![]()
Over een jaar of 10 kunnen we weer een golf aan Chineze snookerspelers verwachten. Of Zhao nu wint of niet hij en Feipang zorgen nu al voor meer impact dan Ding.
Nee dus.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Zhao hij zijn zenuwen in bedwang kunnen houden?
Die was er mijlenver naastquote:Op maandag 5 mei 2025 21:28 schreef Janneke141 het volgende:
Zhao hij zijn zenuwen in bedwang kunnen houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt een amateur, voor het schandaal heeft hij al flink wat gewonnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
Een amateur dames en heren. Had het Ding meer gegund maar zo werkt het niet
Hij krijgt hem toch in de handen geduwd?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:37 schreef Zorro het volgende:
He bah, daar kan ik niet tegen. Hier ook al met vlaggen gaan zwaaien
Daar kan hij niks aan doen maar ik vind het idioot.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij krijgt hem toch in de handen geduwd?
Die gaat ook nooit meer WK worden?quote:
quote:Why was Zhao Xintong banned?
Xintong was one of ten Chinese players who were caught in a match-fixing scandal.
In 2023, it was revealed that the World Professional Billiards and Snooker Association had charged Xintong and nine others with offences related to match fixing.
nee vanwege de "great crowd"quote:
Wat op zich bij het WK in zo ongeveer iedere sport gebruikelijk is.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat wel vervelend is, dat Barry Hearndit als een excuus kan gebruiken om van het WK een reizend circus te maken.
Weet ik hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 21:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet echt een amateur, voor het schandaal heeft hij al flink wat gewonnen.
HIj heeft zelf alleen niks gematchfixt. Hij is vooral gestraft omdat hij verzuimd heeft informatie daarover door te geven aan de betreffende autoriteiten.quote:
De meeste spelers willen het zelf.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wat wel vervelend is, dat Barry Hearndit als een excuus kan gebruiken om van het WK een reizend circus te maken.
Wie is dan de #1?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:52 schreef borisz het volgende:
Zhao Xintong is nu het hele jaar de nr #2 in iedere seeding als WK. Mits de titelverdediger van het betreffende toernooi er niet is. De titelverdediger is #1. Daarna de rest van de ranking.
de titelverdedigerquote:
Dat kan niet, want die is er niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op maandag 5 mei 2025 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die is er niet.Mits en tenzij, het blijft blijkbaar erg moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Eens. De long pots van hem (en de slechte breaks van Williams) gaven de doorslag in de finale. Tactisch inzicht is er niet maar dat is ervaring opdoen.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:37 schreef TAmaru het volgende:
Mooie winnaar na een toch wat minder jaar vorig jaar. Aanvallende speler, geweldige potter. Toch heeft hij weinig tegenstand gehad dit toernooi. Zijn safety is niet indrukwekkend te noemen. Zat aan de makkelijkere kant van het schema blijkbaar. Uiteindelijk vond ik Trump toch wel het beste spelen dit WK. Maar ja, op zijn overwinning is niets af te dingen.
Ik ben het met je eens dat het geen geweldig WK was, maar vorig jaar vond ik echt vreselijk, mede door de slecht spelende tafels (of lastige pockets?) en de uiteindelijke laatste vier, die mij geen van allen konden bekoren. (Wilson, Jones, Bingham, Gilbert)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. De long pots van hem (en de slechte breaks van Williams) gaven de doorslag in de finale. Tactisch inzicht is er niet maar dat is ervaring opdoen.
Al met al geen geweldig WK dit jaar en dan voornamelijk vanwege de slechte halve finales en finale.
Een paar wedstrijden waren geweldig maar meer was er niet.
7m Britse kijkers. Minder dan ik had gedacht. 150m Chinezen is de eerste grove schatting.
2024 was zo erg dat ik regelmatig gestopt ben met kijken en het volledig uit mijn geheugen heb geschraaptquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het geen geweldig WK was, maar vorig jaar vond ik echt vreselijk, mede door de slecht spelende tafels (of lastige pockets?) en de uiteindelijke laatste vier, die mij geen van allen konden bekoren. (Wilson, Jones, Bingham, Gilbert)
2023 was dan wel weer een topeditie met Selby en Brecel in de finale en ook twee geweldige halve finales.
Uiteindelijk houd ik er wel een goed gevoel aan over denk ik, mede dankzij de aanvallend spelende winnaar en eerste Chinese winnaar wat ik ook erg leuk vind.
Ik vind dat onderpresteren van de groten nog niet zo'n probleem, zolang er maar anderen zijn die het stokje overnemen. Zo waren in 2023 Brecel en Si onverwachts de grote smaakmakers. Wilson, Selby en Allen zie ik sowieso niet heel graag, dus ik was erg blij dat die er al vroeg uit lagen. Verder was het qua loting jammer dat Murphy en Brecel er al vroeg uitlagen tegen Trump en Trump vervolgens tegen Williams. Ik denk dat Trump, Murphy en Brecel toch wel drie van de vijf beste spelers van het toernooi waren. Plus dan Williams en Zhao. Zhao heeft wel mazzel gehad met de loting denk ik en niemand speelde heel goed tegen hem. O'Sullivan en Williams waren beiden erg matig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
2024 was zo erg dat ik regelmatig gestopt ben met kijken en het volledig uit mijn geheugen heb geschraapt
ZO erg was 2025 inderdaad niet. Maar de 'normale' 6, 7, 8 spelers hebben het echt af laten weten dit jaar. Ze zijn niet verslagen door een goed spelende tegenstander maar door het eigen geklooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |