Weet je nog wat Wayne Mardle zei? I can’t spake! I can’t spake! Ik heb nu echt het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ronnie zal nu alles moeten zetten op het feit dat hij vanaf nu ieder frame moet winnen
Hij heeft zijn titanium ferrule vervangen door messing voor deze partij omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg speelt met titanium. Hij wil dat oude gevoel terug. Hij heeft altijd met messing gespeeld. En jij vindt dat een excuus?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:31 schreef koffieleuk het volgende:
Zou me niet verbazen als dat gedoe met de keu gewoon weer een excuus van Ronnie is. Zit er in de verste verte niet op te wachten om hier over de streep te struikelen om dan in de finale dik te worden ingemaakt.
Ondanks alles was dit wel het betere opruimwerk van Zhao
Zhao doet precies wat de andere spelers nalieten en dat is zijn kansen pakken. Ronnie speelt al het hele toernooi verre van top, alleen in de vorige wedstrijden kreeg hij zo veel kansen dat hij tenminste wat ritme had in de wedstrijd. Vanochtend niets van dat alles en dan is het verschil ook meteen heel erg groot.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:39 schreef Janneke141 het volgende:
Het is eerder een wonder dat Ronnie met al dit gepruts nog de halve finale gehaald heeft. Maar ondanks dat, als Zhao deze wedstrijd wint is het ook zeker zijn eigen verdienste, want hij pakt vrijwel iedere kans die hij krijgt.
Tuurlijk wil hij het goeie gevoel terug maar om dit allemaal tijdens de match te doen lijkt mij nog steeds een grote gokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij heeft zijn titanium ferrule vervangen door messing voor deze partij omdat hij vindt dat hij niet goed genoeg speelt met titanium. Hij wil dat oude gevoel terug. Hij heeft altijd met messing gespeeld. En jij vindt dat een excuus?
En nu denk ik dat op deze keu een messing ferrule niet handig is. Maar dat is een aanname
Laat teveel liggen, helpt nu Trump ook weer het frame inquote:
Ik heb er niet altijd zin in, maar dit is wel een heerlijke safety battle idd.quote:
Schijnt dat ze hem op alle branding hebben weggehaald behalve op die grote lijst met winnaarsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 18:32 schreef Szura het volgende:
Ik zit nou al een paar keer naar dat wandje met namen te kijken, maar daar hebben ze Dott maar weggelaten?
Chineesjes moet je kort houdenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:54 schreef Zorro het volgende:
Die gemiste rode van zojuist kost hem definitief de wedstrijd. Het vertrouwen van Zhao werd minder, maar is nu weer helemaal terug.
En dat is mijn voornaamste reden dat ik die 8e nog een keer wil zienquote:
Haha. Dan zou ik deze vooral even kijken, Davis vraagt hem aan het eind wat ie zou doen als Ronnie in de finale zou staan en hij de laatste sessie voor BBC moest becommentariërenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat is mijn voornaamste reden dat ik die 8e nog een keer wil zien
Doen ze allemaal.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:14 schreef Modus het volgende:
Jimmy White noemt hem steeds 'this kid' maar Zhao is 28
We hebben vreemdere dingen gezien in the crucible.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
Williams is vissenvoer in de vinale, dus stop hier maar mee
Als je Trump kan verslaan terwijl die niet slecht speelt dan kun je iedereen verslaan. Enige voorwaarde: Als ie blijft potten zoals vanochtend.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
Geeft dit frame toch even weg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
Mark J komt vlot uit de startblokken. Judd kan zo maar een groot probleem hebben.
Goeie grap.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:43 schreef Szura het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |