Dat is inderdaad zo.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Denk je?
Hij speelt al de hele tijd aggresief. Probleem daarmee: dat kan ook goed fout gaan.
Williams speelde tot nu toe reuze slecht. Net als O'sullivan en Trump: die 2 speelden slecht en dan kun je aggresief spelen en worden foutjes niet afgestraft.
Zhao wint dit als hij rustig de eerste pot kan maken. Een Williams als dit gaat iedereen het lastig tegen krijgen.
Als hij het volgende frame en na de mid session een frame wint, gaat Zhao toch wat minder lekker op die stoel zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:49 schreef Janneke141 het volgende:
Het begint zowaar enigszins te draaien bij Williams.
1 van de weinige keren in mijn leven dat ik heb staan jankenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:53 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik zei, Steven Hendry ging ooit van 8 naar 18 met 10 op een rij tegen White, maar die had niet de druk van "verlies een frame en het is klaar"
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:58 schreef wdn het volgende:
Williams gaat niet winnenmaar dit is wel genieten
[..]
1 van de weinige keren in mijn leven dat ik heb staan janken![]()
Winst van White had me 10000 gulden opgelevert![]()
Ik had 3 maanden daarvoor bij een wedkantoor ingezet op Whitequote:Op maandag 5 mei 2025 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Ik baalde ook enorm maar niet met financiele gevolgen
Watquote:Op maandag 5 mei 2025 20:58 schreef wdn het volgende:
Williams gaat niet winnenmaar dit is wel genieten
[..]
1 van de weinige keren in mijn leven dat ik heb staan janken![]()
Winst van White had me 10000 gulden opgelevert![]()
Ik verbaas me vooral dat White er zo slecht op stond blijkbaar. In mijn gedachten was die in die tijd toch de eerste uitdager van Hendry, nog altijd.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik had 3 maanden daarvoor bij een wedkantoor ingezet op White![]()
Ik meen 50 gulden tegen 200/1.
Alcohol en drugs ging het toen vooral over als het om White ging.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral dat White er zo slecht op stond blijkbaar. In mijn gedachten was die in die tijd toch de eerste uitdager van Hendry, nog altijd.
Dat was wel een ding. Al wist ik dat toen niet. Hij speelde op zich gewoon prima dacht ik, niet voor niks de jaren erna ook weer in de finale.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Alcohol en drugs ging het toen vooral over als het om White ging.
Wat het helemaal vervelend maakte was dat ik al 2 rondjes had gegeven in ons snooker center
Natuurlijk niet zomaar/nog een amateur.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Qualifier?
Wat dacht je hiervan: Zhao is nog een amateur.
[..]
Je mist Alex Higgins![]()
===
Grote kans dat dit de meest bekeken snooker match ooit wordt![]()
Over een jaar of 10 kunnen we weer een golf aan Chineze snookerspelers verwachten. Of Zhao nu wint of niet hij en Feipang zorgen nu al voor meer impact dan Ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |