SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Terug op aarde. Goed warm hier. Zweetweer zeg dat maar gerust. Het fietsen was goed, met deze temperatuur. Iets van 20 km gefietst vanmorgen. Ennu lunch.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:27 schreef Vostok het volgende:
Terug op aarde. Goed warm hier. Zweetweer zeg dat maar gerust. Het fietsen was goed, met deze temperatuur. Iets van 20 km gefietst vanmorgen. Ennu lunch.![]()
Lekker hoor![]()
Ik heb me nog nergens iets van aangetrokken vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Beste iddquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef sp3c het volgende:
Ik heb me nog nergens iets van aangetrokken vandaag![]()
Lekker het bis inquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef Vostok het volgende:
Vanmiddag weer een eindje op de fiets.
Het bis in.![]()
ZeufOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar had je het gelaten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Go pour a drink, man, 'cause it's Friday
Got my best friend parked in my driveway
While I sip gin and juice and fuck with ya
Just remember who pulled the trigger
Maar de mensen die ik had meegetroond vonden het een goede show
Daar ben je toch nooit te oud voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch veel te oud voor zulke frivoliteiten?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Vostokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef Vostok het volgende:
Vanmiddag weer een eindje op de fiets.
Het bis in.
Godsamme
Zou vandaag met 3 vrienden naar Volendam gaan. Lekker dagje weg.
Gistermiddag plannen gemaakt, tijd afgesproken (al werd er niet meteen op gereageerd door iedereen)
Dus ik gooi er vanochtend uit "yo... Is 1 uur oke?"
Persoon A: "Ja sure, moet wel lukken"
Persoon B: "Ik heb ultra slecht geslapen, maar jullie kunnen wel komen BBQen vanavond"
Dus ik zeg oh, dat is lachen. En overleg ff met persoon A en zeg "we kunnen dan wel eventueel lekker naar Volendam, dan droppen we Persoon C thuis af en crossen wij door voor de BBQ" hij zegt vervolgens "ja... Dan skip ik de roadtrip naar Volendam ook, niet zo'n zin om de hele dag in de auto te zitten, maar als je weer in de buurt ben app je maar dan rijden wij wel naar persoon B"
Ongelofelijk dat het zó ontzettend debiel achterlijk moeilijk is om een afspraak te maken, en te HOUDEN met mensenWat, de, fuck.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh balen manquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef Grotetijd het volgende:
Godsamme
Zou vandaag met 3 vrienden naar Volendam gaan. Lekker dagje weg.
Gistermiddag plannen gemaakt, tijd afgesproken (al werd er niet meteen op gereageerd door iedereen)
Dus ik gooi er vanochtend uit "yo... Is 1 uur oke?"
Persoon A: "Ja sure, moet wel lukken"
Persoon B: "Ik heb ultra slecht geslapen, maar jullie kunnen wel komen BBQen vanavond"
Dus ik zeg oh, dat is lachen. En overleg ff met persoon A en zeg "we kunnen dan wel eventueel lekker naar Volendam, dan droppen we Persoon C thuis af en crossen wij door voor de BBQ" hij zegt vervolgens "ja... Dan skip ik de roadtrip naar Volendam ook, niet zo'n zin om de hele dag in de auto te zitten, maar als je weer in de buurt ben app je maar dan rijden wij wel naar persoon B"
Ongelofelijk dat het zó ontzettend debiel achterlijk moeilijk is om een afspraak te maken, en te HOUDEN met mensenWat, de, fuck.
![]()
![]()
Ja, kan daar altijd slecht tegen.quote:
Ik wring mij in bochten om duidelijke afspraken te maken, hoe laat/waar etc. En dan word er altijd vet lackluster gereageerd, of er word last minute afgezegd.
Denk dat ik ze maar niet meer vraag voor dingen want dit frustreert. Daar ben je dan 15-20 Jaar bevriend mee
Well, life can be a riot
Ja je had al vaker problemen om af te spreken met vrienden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, kan daar altijd slecht tegen.
Ik wring mij in bochten om duidelijke afspraken te maken, hoe laat/waar etc. En dan word er altijd vet lackluster gereageerd, of er word last minute afgezegd.
Denk dat ik ze maar niet meer vraag voor dingen want dit frustreert. Daar ben je dan 15-20 Jaar bevriend mee
Frustrerend wel![]()
Behoorlijk. Raak daar echt "" door.
Well, life can be a riot
Lekker cool in de airco, heerlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is wel zonde om met zulk weer lang in de auto te zitten![]()
![]()
Hmm ja dat heb ik wel als het nog een graad of 5 warmer is, nu vind ik het nog wel prima te doenquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nou ja. Het is nog geen half uur sturen naar Volendam. Dan daar gewoon lekker het terras op en een bakkie doen. Denk dat we lange daar zijn dan dat we in de auto zitten. Snap het ergens ook wel, maar dit demotiveert mij ook wel om wat van m'n dag te maken zo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is wel zonde om met zulk weer lang in de auto te zittenWell, life can be a riot
Oh, klonk alsof het een hele lange tocht was, half uurtje is niet echt lang neequote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Het is nog geen half uur sturen naar Volendam. Dan daar gewoon lekker het terras op en een bakkie doen. Denk dat we lange daar zijn dan dat we in de auto zitten. Snap het ergens ook wel, maar dit demotiveert mij ook wel om wat van m'n dag te maken zo.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja voor jou is dat natuurlijk wel lang, is wel 15x 2 minuten!quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, klonk alsof het een hele lange tocht was, half uurtje is niet echt lang neePreciesquote:Een half uurtje
![]()
Bedoeling was. We crossen daarheen, gaan visje eten, terrasje pakken. En dan scheuren we langs een van die gasten z'n huis om 'm daar af te zetten (half uurtje terug sturen dus) en dan crossen we 20 Minuten heen naar die BBQ.
Echt....___!
Well, life can be a riot
Slap excuus hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
PreciesEen half uurtje
![]()
Bedoeling was. We crossen daarheen, gaan visje eten, terrasje pakken. En dan scheuren we langs een van die gasten z'n huis om 'm daar af te zetten (half uurtje terug sturen dus) en dan crossen we 20 Minuten heen naar die BBQ.
Echt....___!
![]()
Nee preciesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel wat langer dan een uurtje, dit doe je zo niet even iedere week
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, weekendje Duitsland gepland, essen in Essen over 3 weken![]()
![]()
KLB / Aandachtstrekkers op Fokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
PreciesEen half uurtje
![]()
Echt....___!
geef me geld geef me geld dinsdag op bankrekening okay begrepen![]()
Dacht ik ook.quote:
Nou ja... Met z'n 2en is het óók gezellig. En ik ga met die andere kerel alsnog naar de BBQ toe, maar het is altijd wel ff jammer m.b.t afspraken maken met die lui.Well, life can be a riot
Waar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, weekendje Duitsland gepland, essen in Essen over 3 weken![]()
Wat ben ik toch blij met jou ik danke uquote:
Lekker genieten in Duitsland
Well, life can be a riot
In Essen, maar gelukkig heeft Jussie alweer voor mij geantwoordquote:
Laat maar aan de users overquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben ik toch blij met jou ik danke u![]()
![]()
Ja als we hem toch niet hadden, dan wisten we een hoop nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In Essen, maar gelukkig heeft Jussie alweer voor mij geantwoord
Dan komt het altijd goedquote:
Of juist teveelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als we hem toch niet hadden, dan wisten we een hoop niet
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naja of ik geef het antwoord een paar minuten laterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als we hem toch niet hadden, dan wisten we een hoop niet
Of een uur somsquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja of ik geef het antwoord een paar minuten laterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan ook nogquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als we hem toch niet hadden, dan wisten we een hoop nietHet stond er letterlijk twee posts boven hequote:![]()
![]()
Dat is waar. Maar leuk, lekker een paar dagen er tussen uit. Duitsland is wel mooi, al ben ik zelf nooit in Essen geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja of ik geef het antwoord een paar minuten laterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moeite man, was een hele andere paginaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Het stond er letterlijk twee posts boven heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geintjuh togquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Het stond er letterlijk twee posts boven he
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vorig jaar nogquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar leuk, lekker een paar dagen er tussen uit. Duitsland is wel mooi, al ben ik zelf nooit in Essen geweest![]()
![]()
Bij mij nietquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moeite man, was een hele andere pagina![]()
O komt wel heel dichtbij zo jullie tweequote:![]()
Waar ga je dit jaar naar toe op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel eens ijshockey gespeeld in Essen
Komt rap dichtbij zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Noord Italiëquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O komt wel heel dichtbij zo jullie twee![]()
Waar ga je dit jaar naar toe op vakantie?![]()
![]()
Tegen mosquitosOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga je van de winter die kant op dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:22 schreef sp3c het volgende:
Ik heb wel eens ijshockey gespeeld in Essen
Komt rap dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoveel kan ik niet aanquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
En iedereen die 50 posts per pagina heeftHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O dat is ietsjes verder. Voor twee weken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alle posts op één paginaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
En iedereen die 50 posts per pagina heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, is er iets te doen?quote:
Wij hebben het gekozen omdat ik niet meer dan 1,5 uur wilde rijden
Yepquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ietsjes verder. Voor twee weken?![]()
Lekker, hopelijk tref je het met het weer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, maar paar dagen weg is altijd goedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar leuk, lekker een paar dagen er tussen uit. Duitsland is wel mooi, al ben ik zelf nooit in Essen geweestWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Het is geen mooie stad, maar er is zeker iets te doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, is er iets te doen?
Wij hebben het gekozen omdat ik niet meer dan 1,5 uur wilde rijden![]()
![]()
quote:![]()
Nu ben ik bang dat er heel veel muggen gaan zijn bij ons huisje aan het waterWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dit jaar niet direct van planquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga je van de winter die kant op dan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga ik wel vanuit, ze kiezen die naam niet zomaarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik bang dat er heel veel muggen gaan zijn bij ons huisje aan het waterOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben zelf niet zo van een paar dagen weg. Als je niet goed ter been bent is het altijd behelpenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar paar dagen weg is altijd goed
Blijf dan liever thuis eerlijk gezegdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat snap ik, ken het van mn ouders, is ook altijd lastiger om daar iets voor te vinden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo van een paar dagen weg. Als je niet goed ter been bent is het altijd behelpen
Blijf dan liever thuis eerlijk gezegd
Ik dacht om juist te kunnen wandelen daar langs het water
Egwelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar paar dagen weg is altijd goedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik stop vast muggenspul in mn tasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, ze kiezen die naam niet zomaar
Lekker toch en de muggen jaag je gewoon wegquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ken het van mn ouders, is ook altijd lastiger om daar iets voor te vinden.
Ik dacht om juist te kunnen wandelen daar langs het water
Shirt moet ik eigenlijk wel hebben
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:33 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben daar heel aantrekkelijk voor helaasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch en de muggen jaag je gewoon wegmaar als er genoeg muggen zitten is iedereen wel aantrekkelijk
Volgens mij is het de tijd van de muggen toch nog niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben daar heel aantrekkelijk voor helaasmaar als er genoeg muggen zitten is iedereen wel aantrekkelijk
Is wel weer eens wat anders dan leeuwen of pantersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:33 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
Of Trappersquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel weer eens wat anders dan leeuwen of panters![]()
![]()
Oh het logo daarvan ken ik niet, ik stel me een fietspedaal voor, eens kijken of het kloptquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nee maar zal niet lang meer duren denk ik?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij is het de tijd van de muggen toch nog niet?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh het logo daarvan ken ik niet, ik stel me een fietspedaal voor, eens kijken of het klopt![]()
![]()
Het is een vogel?https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Grote_trapquote:De grote trap (Otis tarda) is een grote vogel uit de familie van de trappen (Otididae) die van oorsprong in steppegebieden broedtWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Heeft iig niets met fietsen te maken want als je voorstelt het tweede team dynamo tilburg te noemen worden ze boos
Weet ik toevalligOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef sp3c het volgende:
Heeft iig niets met fietsen te maken want als je voorstelt het tweede team dynamo tilburg te noemen worden ze boos
Weet ik toevallig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:50 schreef sp3c het volgende:
Weet ik toevallig
plopperdeplopperdeplop ik heb nu al dorstquote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:harrie paters!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Even zwaaien vanuit Duitsland
En speciaal voor @:Mario390![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Taartje gehad, geen idee waarom
Ook niet gevraagdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was het wel te eten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
Ook niet gevraagdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Prima taartjequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja zag hetquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had je gezien? mario heeft z'n eigen cola
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
was ie lekker?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:21 schreef sp3c het volgende:
Ook niet gevraagd
oh dat was al gevraagdHow can I make this topic about me?![]()
Oh heerlijk, genieten hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik heb me net geïnstalleerd.
even wachten op mijn broodje![]()
![]()
Regen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook z'n eigen Radler Zitrone krijgt
Uw ADH vitamine Worst
ja. dreigende lucht. maar ik zit overdekt. en mijn broodje is erquote:
How can I make this topic about me?![]()
Smakelijk!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. dreigende lucht. maar ik zit overdekt. en mijn broodje is er![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. dreigende lucht. maar ik zit overdekt. en mijn broodje is er
Uw ADH vitamine Worst
Smikkelijk smakelijk!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja. dreigende lucht. maar ik zit overdekt. en mijn broodje is erOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
ik dacht dat het vandaag droog zou blijven.
Alleen in het noorden en oosten zo te zien...![]()
nouja, niets aan te doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Alleen in het noorden en oosten zo te zien...How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 06:04 schreef devzero het volgende:
Dit moet bewaard worden voor het nageslacht
[ afbeelding ]
@:homijn
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik kom eraanquote:
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
en het meeste valt naast jequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes zullen we maar zeggen
How can I make this topic about me?![]()
Nee, dat is toch niet te doen, eerste worden in het JustinK-spel.
Ik vind plek 37 ook heel mooi.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Maar 37e is ook een mooie plekquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:22 schreef Homijn het volgende:
Nee, dat is toch niet te doen, eerste worden in het JustinK-spel.
Ik vind plek 37 ook heel mooi.![]()
![]()
Gaan zometeen binnen verder die Arische huidjes hier kunnen de zon niet aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-05-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 327 / +202 / +125 / 915 / 975
2. Homijn / 82 / +8 / +74 / 28 / 35
3. _UserName_ / 81 / +58 / +23 / 14 / 31
4. Rob / 69 / +69 / +0 / 8 / 18
5. Moeraskat / 63 / +63 / +0 / 507 / 553
6. devzero / 51 / +14 / +37 / 42 / 50
7. sp3c / 48 / +7 / +41 / 22 / 31
8. KoningWouter / 42 / +42 / +0 / 48 / 75
9. MizzezAmy / 35 / +8 / +27 / 242 / 279
10. KillemWieft / 33 / +25 / +8 / 26 / 54
11. gebrokenglas / 33 / +25 / +8 / 140 / 174
12. Harrie / 32 / +0 / +32 / 65 / 79
13. Fogel / 25 / +0 / +25 / 7 / 11
14. hemarookworst / 20 / +6 / +14 / 55 / 67
15. Moonlight / 19 / +17 / +2 / 70 / 82
16. Soury / 12 / +0 / +12 / 15 / 31
17. Dr.Mikey / 11 / +7 / +4 / 45 / 57
18. Sally / 10 / +0 / +10 / 5 / 6
19. aeque / 10 / +10 / +0 / 111 / 135
20. Grotetijd / 7 / +3 / +4 / 38 / 44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tijd om naar huis te gaan jongons
Nederland staat 4:1 tegen Australië, nog 2 minuten
Zolang kan ik wel wachtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doen ze goedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:31 schreef sp3c het volgende:
Zolang kan ik wel wachten![]()
![]()
Ja Nederland speelt eigenlijk te laag want vorig jaar konden de eerste dertig spelers op de bondscoach zijn lijstje niet om mysterieuze redenen
Zal wel weer ruzie zijn geweest
Moeten gewoon promoveren hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok Nederland pakt hem 5-1
Tijd om te gaan
Oh netjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:31 schreef sp3c het volgende:
Zolang kan ik wel wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nu zie ik GG zo voor me, maar dan met een kop koffiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je te lang wacht is je kopje weer vol met regendruppels
Uw ADH vitamine Worst
Net als toen de terrassen weer open mochten na de lockdown, toen het ook kutweer wasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nu zie ik GG zo voor me, maar dan met een kop koffie
[ afbeelding ]![]()
![]()
oja en dat was maar tot 18u ofzo?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als toen de terrassen weer open mochten na de lockdown, toen het ook kutweer wasUw ADH vitamine Worst
Ik weet het niet meer precies, maar zie de beelden nog voor me op het nieuws van mensen in de regen op het terrasquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oja en dat was maar tot 18u ofzo?![]()
![]()
de eerste lockdown was ook net toen het mooi weer begon te wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies, maar zie de beelden nog voor me op het nieuws van mensen in de regen op het terrasUw ADH vitamine Worst
Ik heb bij deze de vakantie geopend.
Alle prio's zijn zowaar af of uitbesteed
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb het allemaal geblokt in mijn geheugenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de eerste lockdown was ook net toen het mooi weer begon te worden![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb bij deze de vakantie geopend.
Alle prio's zijn zowaar af of uitbesteed![]()
![]()
![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Volendam is een fiasco geworden.
30 Minuten gereden, was er een of ander feest. Alles was tering druk, nergens parkeerplek. Dus we zijn omgedraaid en hebben een Burger gehaald bij de BK in Amsterdam
Well, life can be a riot
ik ben weer thuis, ik zit klaar voor Verenigde Arabische Emiraten vs IsraelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met
Mooi affichequote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:41 schreef sp3c het volgende:
ik ben weer thuis, ik zit klaar voor Verenigde Arabische Emiraten vs Israel![]()
al ben ik zelf meer liefhebber van een radler als de citroenlimoenade eruit isquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ja op z'n tijd voor de verfrissing weleens lekker. Maar niets mis met de ouderwetse koude paterquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al ben ik zelf meer liefhebber van een radler als de citroenlimoenade eruit is![]()
![]()
zou eigenlijk wel tof zijn als Nederland niet promoveert en VAE het volgende keer organiseert in Dubai
gelijk shirtje halen van de lokale helden
Dubai Mighty Camels
doen het niet hoor, nou en google zelf maar
dubai mall ice rink ... supercool en in de pauze kun je shoppen want het is een mallOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Plaatjes doen het niet, maar belooft veel goeds met zo'n naamquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:44 schreef sp3c het volgende:
zou eigenlijk wel tof zijn als Nederland niet promoveert en VAE het volgende keer organiseert in Dubai
[ afbeelding ]
gelijk shirtje halen van de lokale helden
[ afbeelding ]
Dubai Mighty Camels![]()
![]()
sowieso zie ik het graag in landen waar je met de korte broek naar de ijsbaan kunt, Spanje is ook primaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of sigarettenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Camels
Je zou denken dat ze ook broekjes verkopenUw ADH vitamine Worst
Dat is wel chill jaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:46 schreef sp3c het volgende:
sowieso zie ik het graag in landen waar je met de korte broek naar de ijsbaan kunt, Spanje is ook prima![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: