SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 02-05-2025 10:56:54 ]Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hmm dat is natuurlijk een voordeelquote:en je moet wel gek zijn om een uitje met 15 mannen en een leuke vrouw af te slaan
Maar ja, soms ben ik een beetje gek
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Soms?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat is natuurlijk een voordeelen je moet wel gek zijn om een uitje met 15 mannen en een leuke vrouw af te slaan
Maar ja, soms ben ik een beetje gek![]()
![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat er eentje zijn relatie op springen staat dus ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat is natuurlijk een voordeelen je moet wel gek zijn om een uitje met 15 mannen en een leuke vrouw af te slaan
Maar ja, soms ben ik een beetje gekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is de rest allemaal bezet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat er eentje zijn relatie op springen staat dus ik zie mogelijkheden
Jij zeker, maar GG pppff die hangt echt op het randje hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik bijna 2000 in de plus bij jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze zijn er vroeg bij de zoepertsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren vooral zwab geknuffeld, dus ik ben braaf geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja, dat is natuurlijk die taalbarrièrequote:
En je komt er om te zuipen, niet om over relaties te praten
Oooh is Zwab ook mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gisteren vooral zwab geknuffeld, dus ik ben braaf geweest
Hij kwam gisteren binnen vallen voor het avond dinerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij kwam gisteren binnen vallen voor het avond diner
Wat kan ik eraan doen, Dot?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zeker, maar GG pppff die hangt echt op het randje hoor
Je meer koffie inschenken?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen, Dot?
Meer koffie?![]()
![]()
![]()
Ik hou het gewoon bij koffiequote:
Drink sowieso geen alcohol. Koffie en bubbeltjeswater en heel af en toe als ik misselijk ben een beetje colaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Neem aan dat het een witbier is van brouwerij het Ij![]()
![]()
Die fase dat ik het vergeef met een koppie koffie is al voorbij, die streep ben je al te vaak overgegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen, Dot?
Je meer koffie inschenken?
Ik weet het echt niet meer GG echt niet
Zwarte koffie en wijnen doe ik om de zoveel tijdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij koffie
Drink sowieso geen alcohol. Koffie en bubbeltjeswater en heel af en toe als ik misselijk ben een beetje cola
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Iiieksquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die fase dat ik het vergeef met een koppie koffie is al voorbij, die streep ben je al te vaak overgegaan.
Ik weet het echt niet meer GG echt niet
How can I make this topic about me?![]()
Brouwerij het ij leeft ervoorquote:
Ze hebben ook paasij, ijndejaarsbier, en vele andereHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In het verleden nam ik als ik uit eten ging wel eens een wit wijntje of als het heel warm was en ik zat lekker buiten in de avond ook wel eensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwarte koffie en wijnen doe ik om de zoveel tijd
Maar door het boezemfibrileren heb ik alles laten staan, de kans dat alcohol een aanval triggert ga ik wel uit de wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga er straks even over nadenken, hoe ik ook 2000 puntjes bij Dot kan scoren.How can I make this topic about me?![]()
Even een projectplan opstellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga er straks even over nadenken, hoe ik ook 2000 puntjes bij Dot kan scoren.![]()
![]()
Ben benieuwd met wat voor oplossing je komt, denk er maar goed overquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga er straks even over nadenken, hoe ik ook 2000 puntjes bij Dot kan scoren.
Ik was vorige week een paar dagen bij mijn moeder, dan zitten we iedere dag met elkaar te wijnen .quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het verleden nam ik als ik uit eten ging wel eens een wit wijntje of als het heel warm was en ik zat lekker buiten in de avond ook wel eens
Maar door het boezemfibrileren heb ik alles laten staan, de kans dat alcohol een aanval triggert ga ik wel uit de weg
Maar dat is het dan ookMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ben ook benieuwd!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd met wat voor oplossing je komt, denk er maar goed over![]()
Wel gezellig dat je dat nog steeds met je moeder kan doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vorige week een paar dagen bij mijn moeder, dan zitten we iedere dag met elkaar te wijnen .
Maar dat is het dan ook
Is ook wel gezellig af en toe een wijntje doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn moeder kon zo goed wijnen dat de eerste hulp onder de indruk wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En vooral hoe lang het dan weer duurt voor hij het weer verknald hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn eerste ingave was: je een heerlijke massage geven. Maar ik heb nog nooit iemand gemasseerd dus de kans dat ik te ruw ben is aanwezig.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd met wat voor oplossing je komt, denk er maar goed over
Dus ik moet even iets anders bedenken.How can I make this topic about me?![]()
Het is ook maar goed dat we elkaar niet ieder weekend zienquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel gezellig dat je dat nog steeds met je moeder kan doen.
Is ook wel gezellig af en toe een wijntje doen.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Muis, je moet je seksspeeltjes opruimen als er monteurs langskomen
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daar issie ook goed inquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vooral hoe lang het dan weer duurt voor hij het weer verknald he![]()
![]()
Jammer het begon zo goedquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn eerste ingave was: je een heerlijke massage geven. Maar ik heb nog nooit iemand gemasseerd dus de kans dat ik te ruw ben is aanwezig.
Dus ik moet even iets anders bedenken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woont ze wel bij je in de buurt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat we elkaar niet ieder weekend zien![]()
En als het alleen wijnen in het weekend is is toch niet zo erg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zijn wel wat gewend hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis, je moet je seksspeeltjes opruimen als er monteurs langskomen![]()
Nee zij woont in Cuijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woont ze wel bij je in de buurt?
En als het alleen wijnen in het weekend is is toch niet zo erg?![]()
Ik drink normaliter niet(meer)My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zijn kleuters met een seksdrive. Dus vinden speelgoed leuk en seks leuk.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee, ik ben mild vandaag, maar onthou één ding. Ik heb slecht geslapenquote:dan weet je hoe laat het is he
Die houden vast ook van waterfietsenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zijn kleuters met een seksdrive. Dus vinden speelgoed leuk en seks leuk.![]()
Ik heb ergens een Literotica gelezen over monteurs en slingerende speeltjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zijn kleuters met een seksdrive. Dus vinden speelgoed leuk en seks leuk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel jammer. Ik vond het maar niets dat ik een uur moest reizen om bij mijn ouders te zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee zij woont in Cuijk![]()
Ik drink normaliter niet(meer)
Hoe mooi is het als je in de buurt woont en zo even naar binnen kan lopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis, je moet je seksspeeltjes opruimen als er monteurs langskomen
Mijn ouders wonen hier in de buurt, heel fijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Ik vond het maar niets dat ik een uur moest reizen om bij mijn ouders te zijn
Hoe mooi is het als je in de buurt woont en zo even naar binnen kan lopen.![]()
![]()
Ik houd Justin mooi bezig met touwtrekken. Kan er misschien nog gescoord worden hierTrotste mama van Ambar
Vanuit Zwollie bijna 2,5 uur met bus en trein. Dat is wel minder iddquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Ik vond het maar niets dat ik een uur moest reizen om bij mijn ouders te zijn
Hoe mooi is het als je in de buurt woont en zo even naar binnen kan lopen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd Justin mooi bezig met touwtrekken. Kan er misschien nog gescoord worden hier![]()
![]()
Ik maak me nu niet meer zoveel zorgen om de seksdrift van de man, nu ik dit zo lees.
Ja ik heb ook een tijdje dicht bij mijn ouders gewoond vond het heerlijkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen hier in de buurt, heel fijn
Ik heb nu een dochter in de buurt wonen die zo af en toe eens binnenwipt als ze vrij is
De rest woont ook een uur rijden hiervandaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt dat tellen, volwassen mannen die van 1 tot wat tellen en weer terug ik moet er om lachenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd Justin mooi bezig met touwtrekken. Kan er misschien nog gescoord worden hier
Ja heel fijn als ze zo af en toe even binnen kan wandelen iddquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een tijdje dicht bij mijn ouders gewoond vond het heerlijk
Ik heb nu een dochter in de buurt wonen die zo af en toe eens binnenwipt als ze vrij is
De rest woont ook een uur rijden hiervandaan![]()
![]()
O dat is wel wat langer dan een uurtje, dit doe je zo niet even iedere weekquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanuit Zwollie bijna 2,5 uur met bus en trein. Dat is wel minder iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een leuk spelletjequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt dat tellen, volwassen mannen die van 1 tot wat tellen en weer terug ik moet er om lachen
Nee bolken is lekker nuttigquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt dat tellen, volwassen mannen die van 1 tot wat tellen en weer terug ik moet er om lachen![]()
![]()
Ook ik bij haar, gisteren dacht ga ff langs zat er een vreemde vent met bloot bovenlijf in de tuinquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heel fijn als ze zo af en toe even binnen kan wandelen idd
Oepsie
Volwassen mannen, is dat een contadictio in terminis?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt dat tellen, volwassen mannen die van 1 tot wat tellen en weer terug ik moet er om lachen
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook ik bij haar, gisteren dacht ga ff langs zat er een vreemde vent met bloot bovenlijf in de tuin
Oepsie![]()
![]()
![]()
Ja echt..... vind het zo dom spelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij gelijk van de leg?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook ik bij haar, gisteren dacht ga ff langs zat er een vreemde vent met bloot bovenlijf in de tuin
OepsieHow can I make this topic about me?![]()
Leuk dat uitgerekend jij dat zegtquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volwassen mannen, is dat een contadictio in terminis?![]()
![]()
Is ook niet nuttig, maar dan kan je nog gezellig met elkaar kletsenquote:
Je hebt het zelf ervaren, je kwam zag en overwon
Dat ben ik niet zo snel gelukkigquote:
Ze moet doen wat ze wil, is haar leven niet de mijneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is geen SC!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet nuttig, maar dan kan je nog gezellig met elkaar kletsen
Je hebt het zelf ervaren, je kwam zag en overwon![]()
![]()
Ja net als tellen![]()
![]()
Sorry het woord volwassen had ik niet moeten gebruikenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volwassen mannen, is dat een contadictio in terminis?
Zo is dat.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet zo snel gelukkig
Ze moet doen wat ze wil, is haar leven niet de mijneHow can I make this topic about me?![]()
-puntquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar je kan wel kletsuhhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar goed dat je bij dat telspel zit. Heb je leren tellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer een?
Ik zit vandaag al op -4, als ik het goed heb.
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oepsie
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja zo begon het wel he met @Speklap3000quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo begon het wel he met @:Speklap3000![]()
![]()
![]()
Speklap![]()
![]()
Onderlijf was bedektquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed dat je bij dat telspel zit. Heb je leren tellen![]()
![]()
Ja, af en toe komt tie nog ff spetteren en is dan weer pleittequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Één keertje kortquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, af en toe komt tie nog ff spetteren en is dan weer pleitte![]()
![]()
Dat zou helemaal wat zijn geweest. Maar in eigen tuin mag dat, toch?quote:How can I make this topic about me?![]()
Te kortquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zou mooi zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Spekkie
@:Speklap3000
Wie weet volgend jaar februari...![]()
![]()
Dan is die weer opgegetenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, af en toe komt tie nog ff spetteren en is dan weer pleitte
Goed die man staat al ruim een kwartier onder de doucheTrotste mama van Ambar
Zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed die man staat al ruim een kwartier onder de douche
Wel met warme douche aan en zonder te klussen danWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Van mij welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zou helemaal wat zijn geweest. Maar in eigen tuin mag dat, toch?
Mijn buren kunnen het denk ik niet waarderen als ik naakt in de tuin ga liggen. Stomme inkijk
Of juist welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn buren kunnen het denk ik niet waarderen als ik naakt in de tuin ga liggen. Stomme inkijk![]()
![]()
Het lekt bij de onderbuuf, maar ze kunnen volgens mij de lekkage niet vindenTrotste mama van Ambar
Tena lady een optie?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het lekt bij de onderbuuf, maar ze kunnen volgens mij de lekkage niet vinden![]()
Maar het lekt dus bij haar plafondquote:Trotste mama van Ambar
Gekke vogelquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
Beste spekkie is gemarineerd op de bbq![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Birdiequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat stond er niet bij hequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het lekt dus bij haar plafond![]()
Mijn familie heeft ook zo'n spek op BBQ fetishquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het echt bleh
Geef mij maar een goede worst of burgerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus ze denken dat het bij jou vandaan komt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het lekt dus bij haar plafondWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Vast welquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien houden ze wel van viesdik![]()
![]()
Alsof muis water gebruiktquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus ze denken dat het bij jou vandaan komt?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, zou best kunnen. Maar zie maar eens uit te vinden waarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus ze denken dat het bij jou vandaan komt?Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn familie heeft ook zo'n spek op BBQ fetish
Vind het echt bleh
Geef mij maar een goede worst of burgerik lust geen spek
![]()
Liever ook een bbq worst, zalm met wat groenten, kip sate
Smile, it's free therapy.![]()
Nee, ik zit nog thuis, ik ga zo weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
aloah
Zit je ondertussen al ergens op een terrasje of nog niet?How can I make this topic about me?![]()
Iig van de bbqquote:
Hebben ook allebei zo'n vaste stenen bbq in de tuinWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja, hoop niet dat ze aan de leidingen denken, dan moeten ze gaan openbrekenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen. Maar zie maar eens uit te vinden waar
Maar krijg je misschien wel een nieuwe badkamervloerWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Het is een afvoer, maar ze weten niet welke. Ze hebben er 3 van de 4 gehadquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hoop niet dat ze aan de leidingen denken, dan moeten ze gaan openbreken
Maar krijg je misschien wel een nieuwe badkamervloerTrotste mama van Ambar
Hier niet, hier ontstaat een beetje sluierbewolking. Dat is niet verkeerd.How can I make this topic about me?![]()
Veel plezier zometeenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog thuis, ik ga zo weg.Smile, it's free therapy.![]()
4 stuks?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Liever een spicy margarita dan @:Fogel zag die ergens op de kaart staan in Nijmegen!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar eerst beginnen met 1, straks is het te pittig voor mijquote:
Vind speklapje wel lekkerquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ik lust geen spek
![]()
Liever ook een bbq worst, zalm met wat groenten, kip sate
BBQ, ik doe altijd alles zelf kruiden en marineren. Dat kant en klaar gemarineerde spul vind ik niet lekker.
Lekker zelf sate maken, 24 uur in de marinade zettenHet liefs van frincandeu, maar dat is niet overal te kopp dan hamlappen en kipfilet
Lekker wiebelenquote:
Iedereen meteen een liedje over een konijntje horen
Ik ben ze nog Adje voor de sfeer aan het lerenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lekker wiebelen
Iedereen meteen een liedje over een konijntje horenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Trage leerlingenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben ze nog Adje voor de sfeer aan het lerenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Konijntje doe maar wiebelen is wel zo'n liedje dat goed is voor mijn focus dus die staat wel eens op repeat
*Lust geen koffie*![]()
is ook lekkerder om het zelf te kruiden en marineren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind speklapje wel lekker
BBQ, ik doe altijd alles zelf kruiden en marineren. Dat kant en klaar gemarineerde spul vind ik niet lekker.
Lekker zelf sate maken, 24 uur in de marinade zettenHet liefs van frincandeu, maar dat is niet overal te kopp dan hamlappen en kipfilet
Smile, it's free therapy.![]()
Bekend probleemquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Te dronken on te leren gisterenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ja dat voor gemarineerde spul smaakt allemaal het zelfdequote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is ook lekkerder om het zelf te kruiden en marineren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien maar wat met mn leven gaan doen, in de zon liggen bijvoorbeeld
Wilde eigenlijk over gebrokenglas, Harrie en Killem heen gaan en onder KoningWouter eindigen, maar dat moet nog maar even wachten
Als je van oudere mannen houdt, mijn vader rijdt over vijf minuten langs je huisquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde eigenlijk over gebrokenglas, Harrie en Killem heen gaan en onder KoningWouter eindigen, maar dat moet nog maar even wachtenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh leuk, berichtje van Pinkpop dat het randprogramma compleet is. Eens kijken wat ik wil gaan zien.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oh kan ik je stiefmoeder wordenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je van oudere mannen houdt, mijn vader rijdt over vijf minuten langs je huis
Maar nee ik sla even over
Heb ik wel een keer wat te doen voor moederdagquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh kan ik je stiefmoeder worden
Maar nee ik sla even overHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaaaahhhquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen kom ook, maar jij moet naar de meet
Ben een keer geweest en was leuk maar niet helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaaahhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou zeggen kom ook, maar jij moet naar de meetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maak je dan een tekening voor mij?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb ik wel een keer wat te doen voor moederdag
Ik vind die van kerst altijd al zo leuk![]()
Herding cats is een uitdrukking, maar probeer het eens met de dronken variant daarvan
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ben jij de herder?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef Fogel het volgende:
Herding cats is een uitdrukking, maar probeer het eens met de dronken variant daarvan
Succes!Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Kan vast wel iets fout verzinnen over sexy mama'squote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maak je dan een tekening voor mij?
Ik vind die van kerst altijd al zo leuk
*Lust geen koffie*![]()
Big fat mommaquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan vast wel iets fout verzinnen over sexy mama's
Ja geloof het welquote:
Moest ook aan die yo momma is so fat grapjes denken
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Onder KW eindigen kan altijd nog als je in Winterwijk bentquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Wilde eigenlijk over gebrokenglas, Harrie en Killem heen gaan en onder KoningWouter eindigen, maar dat moet nog maar even wachten
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder KW eindigen kan altijd nog als je in Winterwijk bent![]()
![]()
En dan kan ik lekker optijd vakantie vierenTrotste mama van Ambar
Ik had een jurkje aan getrokken, maar dat is toch wel frisjesTrotste mama van Ambar
Maar het is warm genoeg voor een verfrissende duikquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga proberen niet in het kanaal te eindigenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik ben stilletjes de top10 in geslopen jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een jurkje aan getrokken, maar dat is toch wel frisjes
En blauweHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik ben toch veel te oud voor zulke frivoliteiten?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder KW eindigen kan altijd nog als je in Winterwijk bent
Welneequote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch veel te oud voor zulke frivoliteiten?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: