SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 02-05-2025 10:56:54 ]Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hmm dat is natuurlijk een voordeelquote:en je moet wel gek zijn om een uitje met 15 mannen en een leuke vrouw af te slaan
Maar ja, soms ben ik een beetje gek
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Soms?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat is natuurlijk een voordeelen je moet wel gek zijn om een uitje met 15 mannen en een leuke vrouw af te slaan
Maar ja, soms ben ik een beetje gek![]()
![]()
Ik heb uit betrouwbare bron dat er eentje zijn relatie op springen staat dus ik zie mogelijkhedenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dat is natuurlijk een voordeelen je moet wel gek zijn om een uitje met 15 mannen en een leuke vrouw af te slaan
Maar ja, soms ben ik een beetje gekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is de rest allemaal bezet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron dat er eentje zijn relatie op springen staat dus ik zie mogelijkheden
Jij zeker, maar GG pppff die hangt echt op het randje hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik bijna 2000 in de plus bij jou.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze zijn er vroeg bij de zoepertsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren vooral zwab geknuffeld, dus ik ben braaf geweestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja, dat is natuurlijk die taalbarrièrequote:
En je komt er om te zuipen, niet om over relaties te praten
Oooh is Zwab ook mee?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gisteren vooral zwab geknuffeld, dus ik ben braaf geweest
Hij kwam gisteren binnen vallen voor het avond dinerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leuk!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij kwam gisteren binnen vallen voor het avond diner
Wat kan ik eraan doen, Dot?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij zeker, maar GG pppff die hangt echt op het randje hoor
Je meer koffie inschenken?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen, Dot?
Meer koffie?![]()
![]()
![]()
Ik hou het gewoon bij koffiequote:
Drink sowieso geen alcohol. Koffie en bubbeltjeswater en heel af en toe als ik misselijk ben een beetje colaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Neem aan dat het een witbier is van brouwerij het Ij![]()
![]()
Die fase dat ik het vergeef met een koppie koffie is al voorbij, die streep ben je al te vaak overgegaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan doen, Dot?
Je meer koffie inschenken?
Ik weet het echt niet meer GG echt niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zwarte koffie en wijnen doe ik om de zoveel tijdquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon bij koffie
Drink sowieso geen alcohol. Koffie en bubbeltjeswater en heel af en toe als ik misselijk ben een beetje cola
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Iiieksquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die fase dat ik het vergeef met een koppie koffie is al voorbij, die streep ben je al te vaak overgegaan.
Ik weet het echt niet meer GG echt niet
How can I make this topic about me?![]()
Brouwerij het ij leeft ervoorquote:
Ze hebben ook paasij, ijndejaarsbier, en vele andereHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In het verleden nam ik als ik uit eten ging wel eens een wit wijntje of als het heel warm was en ik zat lekker buiten in de avond ook wel eensquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zwarte koffie en wijnen doe ik om de zoveel tijd
Maar door het boezemfibrileren heb ik alles laten staan, de kans dat alcohol een aanval triggert ga ik wel uit de wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: