SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Terug op aarde. Goed warm hier. Zweetweer zeg dat maar gerust. Het fietsen was goed, met deze temperatuur. Iets van 20 km gefietst vanmorgen. Ennu lunch.![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:27 schreef Vostok het volgende:
Terug op aarde. Goed warm hier. Zweetweer zeg dat maar gerust. Het fietsen was goed, met deze temperatuur. Iets van 20 km gefietst vanmorgen. Ennu lunch.![]()
Lekker hoor![]()
Ik heb me nog nergens iets van aangetrokken vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Beste iddquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef sp3c het volgende:
Ik heb me nog nergens iets van aangetrokken vandaag![]()
Lekker het bis inquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef Vostok het volgende:
Vanmiddag weer een eindje op de fiets.
Het bis in.![]()
ZeufOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar had je het gelaten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Go pour a drink, man, 'cause it's Friday
Got my best friend parked in my driveway
While I sip gin and juice and fuck with ya
Just remember who pulled the trigger
Maar de mensen die ik had meegetroond vonden het een goede show
Daar ben je toch nooit te oud voorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik ben toch veel te oud voor zulke frivoliteiten?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Vostokquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:29 schreef Vostok het volgende:
Vanmiddag weer een eindje op de fiets.
Het bis in.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Godsamme
Zou vandaag met 3 vrienden naar Volendam gaan. Lekker dagje weg.
Gistermiddag plannen gemaakt, tijd afgesproken (al werd er niet meteen op gereageerd door iedereen)
Dus ik gooi er vanochtend uit "yo... Is 1 uur oke?"
Persoon A: "Ja sure, moet wel lukken"
Persoon B: "Ik heb ultra slecht geslapen, maar jullie kunnen wel komen BBQen vanavond"
Dus ik zeg oh, dat is lachen. En overleg ff met persoon A en zeg "we kunnen dan wel eventueel lekker naar Volendam, dan droppen we Persoon C thuis af en crossen wij door voor de BBQ" hij zegt vervolgens "ja... Dan skip ik de roadtrip naar Volendam ook, niet zo'n zin om de hele dag in de auto te zitten, maar als je weer in de buurt ben app je maar dan rijden wij wel naar persoon B"
Ongelofelijk dat het zó ontzettend debiel achterlijk moeilijk is om een afspraak te maken, en te HOUDEN met mensenWat, de, fuck.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh balen manquote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:57 schreef Grotetijd het volgende:
Godsamme
Zou vandaag met 3 vrienden naar Volendam gaan. Lekker dagje weg.
Gistermiddag plannen gemaakt, tijd afgesproken (al werd er niet meteen op gereageerd door iedereen)
Dus ik gooi er vanochtend uit "yo... Is 1 uur oke?"
Persoon A: "Ja sure, moet wel lukken"
Persoon B: "Ik heb ultra slecht geslapen, maar jullie kunnen wel komen BBQen vanavond"
Dus ik zeg oh, dat is lachen. En overleg ff met persoon A en zeg "we kunnen dan wel eventueel lekker naar Volendam, dan droppen we Persoon C thuis af en crossen wij door voor de BBQ" hij zegt vervolgens "ja... Dan skip ik de roadtrip naar Volendam ook, niet zo'n zin om de hele dag in de auto te zitten, maar als je weer in de buurt ben app je maar dan rijden wij wel naar persoon B"
Ongelofelijk dat het zó ontzettend debiel achterlijk moeilijk is om een afspraak te maken, en te HOUDEN met mensenWat, de, fuck.
![]()
![]()
Ja, kan daar altijd slecht tegen.quote:
Ik wring mij in bochten om duidelijke afspraken te maken, hoe laat/waar etc. En dan word er altijd vet lackluster gereageerd, of er word last minute afgezegd.
Denk dat ik ze maar niet meer vraag voor dingen want dit frustreert. Daar ben je dan 15-20 Jaar bevriend mee
Well, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
Ja je had al vaker problemen om af te spreken met vrienden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, kan daar altijd slecht tegen.
Ik wring mij in bochten om duidelijke afspraken te maken, hoe laat/waar etc. En dan word er altijd vet lackluster gereageerd, of er word last minute afgezegd.
Denk dat ik ze maar niet meer vraag voor dingen want dit frustreert. Daar ben je dan 15-20 Jaar bevriend mee
Frustrerend wel![]()
Behoorlijk. Raak daar echt "" door.
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: