Ah, duidelijk!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niet? Oh, dat komt vast omdat ik mijn mening over Mark zéér genuanceerd heb neergezet
[..][/sub]
Nou, gaat lekkerquote:Dat was Maurits, toch? Dat mag ik hopen tenminste
(Als Anouk foto's wil maken van een bezwete versie van Moffel zou ik haar direct in een dwangbuis laten afvoeren)
Was dat niet dat van vrijdag? Wel een beetje goor verhaal..quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was dat toen Anouk foto's wilde maken van het goddelijk bezwete lichaam van Mark? Zodat ze daar later op een rustig momentje nog een keer naar kon kijken?
(dat vond ik zo'n raar moment)
Ik vond dat ook wel schattig ja, zo open als ze over haar billen vertelde inclusief alle details.. (vuilniszakquote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naomi scoort punten bij mij met de eerlijkheid over de billen humor
Leuke vrouw
Werkt ook
Ik mag haar
Ik moet zeggen dat ik vooroordelen had over haar. Alleen ik vind haar echt leukquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vond dat ook wel schattig ja, zo open als ze over haar billen vertelde inclusief alle details.. (vuilniszak)
En nou zorgt ze idd ook best voor mensen en zo, en probeert ze sfeer te maken en dat is leuk natuurlijk.
Maar ik weet nog niet zo net of dat laatste echt oprecht is en hoe ze is als ze een beetje tegenslag krijgt, hopelijk krijg ik ongelijk.... maar we gaan het zien
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!
[..]
Nou, gaat lekker, moet er nog ff inkomen met die namen, geloof ik
... ik bedoel inderdaad Maurits.
Uh... heeft Mark nu al een bijnaam?![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie meer overeenkomsten dan verschillen
Geweldig!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik het met je eens ik vind haar ook wel leuk. Dat verhaal over in een vuilniszak poepen, ze is eerlijk. Dacht ook gelijk heb je weer zo'n lippie muts.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vooroordelen had over haar. Alleen ik vind haar echt leukmaar zeker ook niet op d'r mondje gevallen
Grappig was ook dat met die tekening van de indeling Mark compleet de weg kwijt was, en Heidy het corrigeerde. Goed plakwerk ook natuurlijk van de regiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik ook. Hoewel ik het nog steeds bizar vind dat je op je 29e al zoveel aan jezelf hebt laten verbouwen (want die billen zijn bij lange na echt niet het enige), vallen zij en haar vent mij zeer positief op. Vrolijk, vriendelijk, behulpzaam, actief, positieve instellingquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik vooroordelen had over haar. Alleen ik vind haar echt leukmaar zeker ook niet op d'r mondje gevallen
Ik vind het niet vreemd of zo incestieusquote:Op maandag 5 mei 2025 10:15 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarrre.... even een (toch wel) serieuze vraag:
Zoals de Kluszussen elkaar vrijwel de hele tijd vasthouden (arm in arm enzo), hebben jullie dat wel eens gezien bij zussen in jullie omgeving?
Ik denk dat als je Naomi tegen je hebt dat de scheldwoorden om je oren vliegen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:31 schreef V. het volgende:
[..]
Had ik ook. Hoewel ik het nog steeds bizar vind dat je op je 29e al zoveel aan jezelf hebt laten verbouwen (want die billen zijn bij lange na echt niet het enige), vallen zij en haar vent mij zeer positief op. Vrolijk, vriendelijk, behulpzaam, actief, positieve instelling
Ik heb er geen mening over, maar ben gewoon benieuwd of jullie dit wel eens ergens gezien hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het niet vreemd of zo incestieus
Naja... ik ga op één uitzondering na enkel met vrouwen om...quote:Op maandag 5 mei 2025 11:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb er geen mening over, maar ben gewoon benieuwd of jullie dit wel eens ergens gezien hebben.
Tijdens de interviews bijvoorbeeld staan ze arm-in-arm, en zo bijvoorbeeld ook:.
[ afbeelding ]
Ah, bedankt... leerzaam ditquote:Op maandag 5 mei 2025 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ik ga op één uitzondering na enkel met vrouwen om...
En ik heb dit gedrag wel meer gezien iig
Ik ga er eens wat meer op letten!quote:Op maandag 5 mei 2025 17:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hangen gewoon graag aan elkaar. Mijn vriendinnen en ik knuffelen elkaar ook.
Mark houdt rook- en koffiepauzes in de tijd dat anderen lopen te buffelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef Firuze60 het volgende:
Wat een prachtig pand in een pittoreske omgeving zo aan de Maas. Ik vond die 4 voor irritante Mark dan wel weer wat overdreven negatief, hoor. Dat stel stond als eerste van iedereen al op te ruimen op die binnenplaats. Duidelijke subjectieve voor- of afkeur van Ray. Het is wel weer smullen..
Of duidelijk subjectief in beeld gebrachtquote:Op maandag 5 mei 2025 18:40 schreef Firuze60 het volgende:
Duidelijke subjectieve voor- of afkeur van Ray.
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Even ook hier om misverstanden te voorkomen: Mark en Heidy hebben dus geen probleem met de 4 voor Mark!
Laat dat duidelijk zijn!Nee, echt niet hoor!
gewoon even schakelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |