abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:21:49 #76
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217520998
Een 4 voor Mark hahaha.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:22:13 #77
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217521001
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:18 schreef Soury het volgende:
Nou Anouk je bent een zesje _O-
Behalve die silicone billen dan he :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_217521007
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Behalve die silicone billen dan he :s)
Dat is Naomi
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:25:36 #79
124676 RobertoCarlos
pi_217521026
Ik vond het maar een rare manier van verdelen.. Ik bedoel: geen stemrecht boven de 15 en kop of munt geeft de doorslag... waarom? laat dan gewoon het totaal aantal punten de doorslag geven....

Ook wel bijzonder dat Marit & Roelie niet meer app. 1 konden kiezen, alleen maar omdat toevallig F&C de enige waren die dat app. als eerste hadden gekozen. Voor hetzelfde geld krijgen ze veel hogere cijfers dan F&C (ff theorie he) en is hun 2e voorkeur weg...
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:26:22 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217521038
Team Antillen had maar liefst 16 punten!
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:26:30 #81
124676 RobertoCarlos
pi_217521043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is Naomi
Verdorie... ik zit nog bij vorig jaar.... (en bij de billen van Naomi... :@ )

(edit: Anouk was toch een 7? Maurits was een 6 dacht ik... ff terugkijken hoor...)
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:27:46 #82
124676 RobertoCarlos
pi_217521055
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Team Antillen had maar liefst 16 punten!
Weet ik, nu pakte het eerlijk uit, maar het gaat me even om het systeem. Ik ga nou eenmaal heel slecht op onrechtvaardigheid :s)
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:28:53 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217521066
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:27 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Weet ik, nu pakte het eerlijk uit, maar het gaat me even om het systeem. Ik ga nou eenmaal heel slecht op onrechtvaardigheid :s)
Klopt wat je zegt. Tikkie vreemd is het wel.
pi_217521070
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het maar een rare manier van verdelen.. Ik bedoel: geen stemrecht boven de 15 en kop of munt geeft de doorslag... waarom? laat dan gewoon het totaal aantal punten de doorslag geven....

Ook wel bijzonder dat Marit & Roelie niet meer app. 1 konden kiezen, alleen maar omdat toevallig F&C de enige waren die dat app. als eerste hadden gekozen. Voor hetzelfde geld krijgen ze veel hogere cijfers dan F&C (ff theorie he) en is hun 2e voorkeur weg...
Ja de meeste punten de eerste keus, pas als het gelijk is kop/munt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217521075
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Verdorie... ik zit nog bij vorig jaar.... (en bij de billen van Naomi... :@ )

(edit: Anouk was toch een 7? Maurits was een 6 dacht ik... ff terugkijken hoor...)
Ja dat klopt maar hij zei dat hij zijn hele leven het met zesjes moest doen :')
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:32:25 #86
124676 RobertoCarlos
pi_217521094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat klopt maar hij zei dat hij zijn hele leven het met zesjes moest doen :')
Ooo!! Ik snap hem! _O- _O_ :D
  Moderator vrijdag 2 mei 2025 @ 21:34:58 #87
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217521110
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:

Ja, helemaal mee eens!

Ik vond het inderdaad ook gek dat je blijkbaar dibs had als je de enige keuze was. Als ze dat hadden gezegd, hadden mensen wellicht nog even andere tactische keuzes kunnen maken :P Het is zo'n groot deel van Het Blok, dat het best gek is om het een beetje random te doen, die verdeling.

Dat stemrecht snapte ik ook nog niet helemaal :@ Of was dat alleen als je allebei hetzelfde appartement had en dan mocht onderhandelen oid? Was een beetje vaag voor mij _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:37:13 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217521122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:34 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, helemaal mee eens!

Ik vond het inderdaad ook gek dat je blijkbaar dibs had als je de enige keuze was. Als ze dat hadden gezegd, hadden mensen wellicht nog even andere tactische keuzes kunnen maken :P Het is zo'n groot deel van Het Blok, dat het best gek is om het een beetje random te doen, die verdeling.

Dat stemrecht snapte ik ook nog niet helemaal :@ Of was dat alleen als je allebei hetzelfde appartement had en dan mocht onderhandelen oid? Was een beetje vaag voor mij _O-
De programmaleiding heeft de stemming zo gestuurd denk ik. Ze maakten de regels en wisten de uitkomst.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:39:48 #89
124676 RobertoCarlos
pi_217521144
Dat onderhandelen snapte de deelnemers volgens mij ook niet... want je hebt de ander helemaal niets te bieden, behalve dat je jouw 1e keus weggeeft...

Of je zou misschien iets van je budget kunnen aanbieden aan de ander, bedenk ik nu... maar ja, dat werd niet zo uitgelegd door Dennis....
  vrijdag 2 mei 2025 @ 21:42:05 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217521166
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
De programmaleiding heeft de stemming zo gestuurd denk ik. Ze maakten de regels en wisten de uitkomst.
Maar ik bedoel niet dat het expres zo is gegaan. Ik denk dat de uitkomst rechtvaardig is.
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:00:44 #91
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217521288
Ik snap die 6 van Maurits echt helemaal niet. Echt niet, gewoon.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217521409
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:00 schreef V. het volgende:
Ik denk niet dat je dat kan beoordelen met de beelden die we zien, al werd er wel duidelijk beelden gezien van de koffie drinkende en rokende Mark
  vrijdag 2 mei 2025 @ 22:22:10 #93
124676 RobertoCarlos
pi_217521480
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Een 4 voor Mark hahaha.
Die blik ook :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-05-2025 09:31:31 ]
pi_217521536
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:22 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Die blik ook :Y

[ afbeelding ]
Maar ze gaan ze een poepie laten ruiken. En Heidy is maandag al in tranen
pi_217522353
Eigenlijk had ik tot zondag willen wachten voor een lekkere bingewatchsessie van week 1, maar ik kon de verleiding niet weerstaan dus heb ze er zojuist allemaal doorheen geknald :9

"Zullen we even één ding afspreken met elkaar: dat als ik aan het praten ben dat je mij dan niet onderbreekt."
Dit werd nu al een aantal keer getoond in de teaser, een verbale clash tussen Mark en aannemer Ray. Mag ik eerst zeggen dat ik Ray een enorme aanwinst vind voor dit seizoen? Een echte Rotterdamse rauwdouwer die lekker aanwezig is (i.t.t. die meesmuil van een aannemer vorig seizoen) in zowel fysieke verschijning als commentaar ^O^

Afijn, terug naar die clash: dat wordt natuurlijk het kookpunt van wat in deze eerste week aan fundering is gelegd: de (terechte) 4 voor Mark als beoordeling. Wat een stuk zelfingenomenheid is me dat zeg. Die Heidy gaat op zich nog wel, maar dat arrogante ondernemertje waar ze mee getrouwd is mag nu al een stuk puin op z'n harses krijgen van me, met zijn apenrotsmentaliteit en z'n cappuccino's om de vijf minuten. Die kommaneuker kan me niet vaak genoeg een slechte beoordeling krijgen zodat-ie wellicht weer even met z'n voetjes op de grond komt te staan, waarna rauwdouwer Ray die grond met één ruk onder z'n voeten vandaan trekt. Oh, en Youpie wil zijn bril terug.

Naomi en Victor vallen mij geheel mee, al kan ik verdomd weinig met haar 'beroep' als momfluencer. Nu is ze wel duidelijk de moeder van de groep, met het zorgen voor ontbijtjes en sturing geven wat betreft de douchecabine. Wel zou het af en toe fijn zijn als ze d'r opgespoten klep dicht kan houden, al is het maar voor vijf seconden. Want ergens denk ik dat dat haar in de loop van de wedstrijd nog lelijk kan opbreken - zeker met die pietlut van een Mark. Godallemachtig, wat is dat een zeikerd zeg... Oh, sorry, ik had het over Naomi en Victor. Nou ja, zo als eerste indruk prima.

Faisel en Chris zijn wel echt de smaakmakers dit seizoen, dat weet ik nu al. Een heerlijke dynamiek tussen vader en zoon, vooral als Faisel Chris weer achter z'n broek moet zitten zoals met het opstaan _O- Sowieso is Faisel echt wel een kleurrijk en grappig persoon, ik zou alleen maar buikpijn van het lachen hebben in zijn buurt. Niet meer dan terecht ook dat hij het appartement van zijn keuze heeft gekregen _O_

Wilfred en Edith lieten in zo'n talking head-momentje ontvallen dat ze al 8 jaar bezig zijn met de verbouwing van hun eigen huis. 8. Jaar. Ik ben nu al benieuwd hoe ze dit dan in 10 weken voor elkaar gaan boksen, nu is dit natuurlijk qua vloeroppervlak veel kleiner maar toch. Verder krijg ik een beetje Tim en Anne-vibes van ze, maar dan x30 of zo. Heel erg creabea en met de focus op recycling.

Wat dan weer mooi aansluit op de kluszusjes Marit en Roelie, bekend van de nu al legendarische zin "Ik hoop dat ik goed ben met geld, want ik werk als financial controller. Bij een bouwbedrijf.". Ze vielen rauwdouwer Ray in positieve zin op en volgens mij kunnen zij het inderdaad nog ver schoppen in de wedstrijd. Hoop wel dat ze dat ecologische schuurpapier wat thuis op het toilet hangt daar laten.

En dan Maurits en Anouk a.k.a. de kluskakkers. Hun huis heeft verdomd weinig persoonlijkheid en dat is eigenlijk net hetzelfde voor de bewoners zelf. Ik krijg nog niet echt hoogte van ze, ze glippen overal een beetje doorheen. Al vond ik die relativering van Maurits op zijn beoordeling wel getuigen van humor :D

Verder snap ik niet dat ze de helft van de eerste aflevering inruimden voor een beoordeling door die Daan op de inrichtingen van de huizen van de duo's, als hij vervolgens niet bij de wedstrijd betrokken is als jurylid. In plaats daarvan zitten we met die saaie Eva opgescheept, nu samen met een vliegende makelaar die wat betreft visie 180 graden van elkaar verschillen. Allemachtig, dat wordt nog wat bij de beoordelingen de komende weken :X

En Dennis schitterde voornamelijk weer door afwezigheid. Al moet ik zeggen dat de momenten dat ie er wél was losser en spontaner aanvoelden dan vorig seizoen. Maar goed, ik vind die appjes om de haverklap wat goedkoop, zet hem dan op locatie neer, laat hem fungeren als omroeper, neem vooraf een filmpje op of wat dan ook. Als je dan een presentator hebt voor zo'n programma moet ie wel een toegevoegde waarde hebben en zichtbaar zijn.

Lang verhaal kort: ik heb er weer zin in om de komende weken hier uitgebreid van te genieten. Deze eerste week was meer een proloog op de strijd die vanaf week 2 zal losbarsten - en ik kan niet wachten c_/
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 3 mei 2025 @ 08:36:17 #96
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217523193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je dat kan beoordelen met de beelden die we zien, al werd er wel duidelijk beelden gezien van de koffie drinkende en rokende Mark
Snap ik, natuurlijk wordt er ge-edit, maar hij komt wel uit het niets.
Die 4 voor Mark vind ik ook bezopen. Had hem een zesje gegeven, of een vijf. Had je hetzelfde resultaat. Dit is gewoon iemand overdreven hard op zijn nummer zetten en ook vernederen. Onnodig. Ik trek Heidy en Mark ook niet echt, met hun zelfingenomenheid en arrogantie, maar dit vind ik beneden de gordel.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217523239
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 22:00 schreef V. het volgende:
Hij probeerde toch een muur door te breken, waar hij zelf tegenaan stond op de ladder? Veiligheid werd ook meegenomen in de beoordeling…
  zaterdag 3 mei 2025 @ 09:12:08 #98
124676 RobertoCarlos
pi_217523389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 23:37 schreef PeterKelder het volgende:

--- even geknipt voor de leesbaarheid ----

Mooie samenvatting van week 1! *O* ^O^ En zeker eens over Faisel, Daan en Dennis! Al blijkt uit jouw verhaal niet duidelijk wat je nou van Mark vindt... ;)
  zaterdag 3 mei 2025 @ 09:17:02 #99
124676 RobertoCarlos
pi_217523424
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 08:50 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Hij probeerde toch een muur door te breken, waar hij zelf tegenaan stond op de ladder? Veiligheid werd ook meegenomen in de beoordeling…
Was dat toen Anouk foto's wilde maken van het goddelijk bezwete lichaam van Mark? Zodat ze daar later op een rustig momentje nog een keer naar kon kijken?
(dat vond ik zo'n raar moment :X )

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertoCarlos op 03-05-2025 09:50:58 ]
pi_217524111
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 09:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Mooie samenvatting van week 1! *O* ^O^ En zeker eens over Faisel, Daan en Dennis! Al blijkt uit jouw verhaal niet duidelijk wat je nou van Mark vindt... ;)
Niet? Oh, dat komt vast omdat ik mijn mening over Mark zéér genuanceerd heb neergezet :P

quote:
2s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 09:17 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Was dat toen Anouk foto's wilde maken van het goddelijk bezwete lichaam van Mark? Zodat ze daar later op een rustig momentje nog een keer naar kon kijken?
(dat vond ik zo'n raar moment :X )

Dat was Maurits, toch? Dat mag ik hopen tenminste :D
(Als Anouk foto's wil maken van een bezwete versie van Moffel zou ik haar direct in een dwangbuis laten afvoeren :X)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')