SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Een beetje voorgekruid...quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg wel het gevoel dat ze al wat voorgekruid waren ja.
Dat is liefquote:
Rap hèquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
CE is net aan z'n vakantie begonnen en nu al dronken?
Nee CJquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
CE is net aan z'n vakantie begonnen en nu al dronken?
dronken vanaf de lunchquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb morgen iets teveel geplandLunchen in de stad met een vriendin, en dan ben ik hopelijk net op tijd thuis voor borrel en bbq met een andere vriendin. In de ochtend nog boodschappen doen voor de bbq en alles voorbereiden.
niet bergeten brood te snijdenquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb morgen iets teveel geplandLunchen in de stad met een vriendin, en dan ben ik hopelijk net op tijd thuis voor borrel en bbq met een andere vriendin. In de ochtend nog boodschappen doen voor de bbq en alles voorbereiden.
Nee, moet autorijden en ook nog pikettdienst. Dus hele dag nuchter en zaterdag weer fris en fruitig in de ochtendquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, moet autorijden en ook nog pikettdienst. Dus hele dag nuchter en zaterdag weer fris en fruitig in de ochtend
Klinkt druk jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Zo naar de sportschool. Geen zin in wat andersquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt also foe yong hai zoquote:Op donderdag 1 mei 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, die zoetzure wokschotel is wel prima, denk dat ik hem de volgende keer wel met kip ipv ei maak
Wel prima en met u?quote:
Jaaaaahaaaaaquote:
Lijkt me met ei toch niet verkeerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is het ook wel een beetjehttps://www.ah.nl/product(...)-zoetzuur-verspakket
Brammetje is hier een paar dagen open geweest en nu al weer even dicht vanwege omstandigheden...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, goedBen je nog weleens in Dordtje te vinden?
Wat een nepbramquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Brammetje is hier een paar dagen open geweest en nu al weer even dicht vanwege omstandigheden...
En voor wie het afvraagt/afvroeg. Ze noemen het gewoon friet en geen patat![]()
Ze geven geen reden, alleen vanwege omstandigheden gesloten...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een nepbram
Kunnen ze geen personeel vinden? Dat is hier ook steeds een issue.
Het is jammer dat Bram zo enorm duur is gewordenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze geven geen reden, alleen vanwege omstandigheden gesloten...
Misschien omdat ik maar 2 eitjes bij de halve portie had gedaan, volgens de verpakking zou je maar 4 eieren moeten gebruiken voor 4 portiesquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me met ei toch niet verkeerd
Wat betaal je voor een patatjequote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat Bram zo enorm duur is geworden
Ze hadden wel een openings stunt met 40cent voor een puntzak brammetje ..quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat Bram zo enorm duur is geworden
Ja voor 40 cent wil iedereen wel een zak patat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze hadden wel een openings stunt met 40cent voor een puntzak brammetje ..
Dat was wat ik hoorde wel succesvol....
Wel tweequote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor 40 cent wil iedereen wel een zak patat.
Ik vrees dat er bij zo'n actie een limiet zit van één per persoon.quote:
Koopje wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor 40 cent wil iedereen wel een zak patat.
Gewoon nog een keer in de rij aansluiten...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat er bij zo'n actie een limiet zit van één per persoon.
Iets meer eieren danquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien omdat ik maar 2 eitjes bij de halve portie had gedaan, volgens de verpakking zou je maar 4 eieren moeten gebruiken voor 4 porties
Of ei én kipquote:
Ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen. Damn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Voor een patatje pinda-mayo en een snack ben je 9,50 kwijt.
Nee ik ben onderwegquote:
Oh ja die mensen kunnen doorgaans goed bakken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Beste friet haal je hier bij de Vietnamees die de snackbar runt
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat 95% van de patat wat ik eet gewoon hier van de Kwalitaria is.
We hadden ook een snackbar gerund door Italianen, later overgenomen door Chinezen, die konden er ook wat vanquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja die mensen kunnen doorgaans goed bakken.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...
Ik vind dat zo;n slechte naam. Het nodigt mij in ieder geval niet uit om er te eten of eten af te halen...quote:
Die zat hier ook ooit. Had echt aparte lekkere dingenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...
Hier hebben ze dan Piet Friet of Ed Kroketquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden vroeger de legendarische snackbar Jan Patat
Hier was het "de Patat van Peter smaakt gewoon beter"quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen vroeger naar Riet Friet. Heette niet zo maar toch
Dat is inderdaad beter dan de Friet van Piet smaakt gewoon nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het "de Patat van Peter smaakt gewoon beter"
Frikandellen van Hester smaken bester.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan de Friet van Piet smaakt gewoon niet
Wees slim en hap in de frikadel van Wim.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frikandellen van Hester smaken bester.
Maar ruiken naar de sokken van Frits Westerquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frikandellen van Hester smaken bester.
Waarom post je dan een foto van je koelkast en niet van je voorraadkast??quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:00 schreef Karzai het volgende:
Picnic is geweest, de voorraadkast zit weer vol
[ afbeelding ]
De patat van Ad met zijn vingerwrat raak je nooit zat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ruiken naar de sokken van Frits Wester
Ik ben er alquote:
Hier was het "Nel, met de grootste frikandel".quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De patat van Ad met zijn vingerwrat raak je nooit zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
"Juliet, op te laaien voor een broodje kroket"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier was het "Nel, met de grootste frikandel".
Ik loop op de loopbandquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het bankje in de kleedkamer zitten FOK!ken telt niet als sporten hè dame
Dit warming up schatquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had je ook gratis buiten kunnen doen
Het was juist haske warm vandaagquote:
Tegen de bamischijven van Renee zeg ik geen neequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Juliet, op te laaien voor een broodje kroket"
Vond het wel meevallenquote:
heet uit het vet, de goulashkroket van Fredquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegen de bamischijven van Renee zeg ik geen nee
Linda, altijd plek voor een patatje pinda.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Juliet, op te laaien voor een broodje kroket"
Ik las eileiderquote:
quote:
ja daar kun je ook een micro usb lader in stekenquote:
Het gaat nog veel warmer worden dit jaar hoor. Hoogtepunt ligt echt wel een graad of 15 hoger dan vandaag...quote:
quote:
quote:
tjong daar kwam die vorige ook vandaan zeker?quote:
Ja, met dat horror artikel wat ik zei over misschien weer 40 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat nog veel warmer worden dit jaar hoor. Hoogtepunt ligt echt wel een graad of 15 hoger dan vandaag...
Culinair verantwoord.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Proef nu Samantha's lihanboutje, een heel stout vrouwtje.
Nee die zat erbij toen ik de ereader kocht. In 2012.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong daar kwam die vorige ook vandaan zeker?
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, met dat horror artikel wat ik zei over misschien weer 40 graden
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.
ah oke ja dan kan het idd wel eens fout gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zat erbij toen ik de ereader kocht. In 2012.
Nee maar die was ook maar 1,50quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja dan kan het idd wel eens fout gaan.
zo lang gaat die kabel van de a c tion niet mee
Is dit de pitch voor een nieuwe horrorserie?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.
ik zat idd ook aan een verbrande smoel te denken maar kon er geen naam bij verzinnenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Snackbar Crack_, aan mijn gehaktballen verbrand je je bek.
Team work makes the dream work.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat idd ook aan een verbrande smoel te denken maar kon er geen naam bij verzinnen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Nou ja de helft van mijn vinger want de onderste helft is niks mis mee.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef Ama het volgende:
Beter gaat die antibiotica even werken want mijn vinger is nog tering dik en rood.
"Kom nu snel voor de paling van UitStraling"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
CherryLips, aan mijn pikanto brand je je bips.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
"Met kaas, want aan hygiëne heeft hij maling"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom nu snel voor de paling van UitStraling"
Ja het is gewoon heel erg rood en dik maar niet zo dik als toen het begon te ontsteken en ook nog niet geopereerd was. Maar ja de infectie zit tot op mijn bot dus dit is vrij heftig.quote:
"Vertel het tegen al jullie vaders, hier verkopen we kroketten met holle aders"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips, aan mijn pikanto brand je je bips.
Geilquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom nu snel voor de paling van UitStraling"
ransaapquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips, aan mijn pikanto brand je je bips.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Met kaas, want aan hygiëne heeft hij maling"
Roel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat idd ook aan een verbrande smoel te denken maar kon er geen naam bij verzinnen
had idd ook gekund maar ik bedoelde niet smoel als in letterlijk smoel... bek dusquote:
Dikke rellen om die docuquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Nu ga ik maar weer die docu over TMF kijken. Schijnbaar was er toen die tijd bijna geen geld en moesten die VJs zelf veel betalen.
Saai past niet echt bij jou neequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Snackbar essnhills, voor ieder wat wils
Beetje saai eigenlijk
De eerste A sowieso Ambachtelijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik zit te denken wat je van mijn username kan maken. Snackbar Ama. maar dat het dan eigenlijk ergens voor staat die letters.
Finn?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
de salades van Finn, loopt het kwijl van langs je kin
Snackbar essnhills, in het achterkamertje verkopen we de pills.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Snackbar essnhills, voor ieder wat wils
Beetje saai eigenlijk
ja ik moest watquote:
En dan krijg je vervolgens je frikandel speciaal ook nog verkeerd om in het bakje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
Bij snackbar Grmbl bestel je het aan de ene kant van de stad en moet je het vervolgens lopend ophalen aan de andere kant.
Eerst stapjes voor je hapjes
De kraan staat ook op een rare plek.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
Bij snackbar Grmbl bestel je het aan de ene kant van de stad en moet je het vervolgens lopend ophalen aan de andere kant.
Eerst stapjes voor je hapjes
Sommige mensen mochten niet meewerken van Talpa. Plus zou verteld zijn dat die kerel seksistisch en racistisch was.quote:
Ja hij had het wel letterlijk over lekkere wijven en dat soort dingen. Ik vond het wel een beetje apart.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige mensen mochten niet meewerken van Talpa. Plus zou verteld zijn dat die kerel seksistisch en racistisch was.
De bitterballen zijn wel met Mayo... helaasquote:
Zelfs de satésausquote:
Iets uit de Sylvana hoek?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige mensen mochten niet meewerken van Talpa. Plus zou verteld zijn dat die kerel seksistisch en racistisch was.
Nee Tooske en Johnny de Mol lees ik nu want Sylvana zit gewoon in de docu.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaan we weer richting winter.
Herfstquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Tooske en Johnny de Mol lees ik nu want Sylvana zit gewoon in de docu.
Tooske was racistisch of een racisme roeperquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Tooske en Johnny de Mol lees ik nu want Sylvana zit gewoon in de docu.
geen van beidequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tooske was racistisch of een racisme roeper
Was eigenlijk even vergeten dat hun er ook hadden gewerkt. Vooral Johnny de Mol.quote:
Tsja op politiek gebied is ze uitgekaktquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Sylvana doet het nog verrassend leuk eigenlijk.
Bijna Halloween.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kerst is om de hoekquote:
Geen van beide maar ze werkt bij Talpa en Talpa wil niet meewerken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tooske was racistisch of een racisme roeper
Ik zie nu voor me dat die friteusebakken verkeerd om staan, en hij steeds staat te klooien met de mandjes erin en eruit krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kraan staat ook op een rare plek.
Ahja dat had ik al wel gelezenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen van beide maar ze werkt bij Talpa en Talpa wil niet meewerken.
De werkgever van Tooske en Johnny de Mol wil niet dat ze meewerken aan een docu over TMF. Sylvana werkte ook bij TMF en zit wel gewoon in de docu.quote:
ik ga morgen de kerstlampjes aan doen. boom staat alquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga de kerstboom alvast uit de kelder halen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
De werkgever van Tooske en Johnny de Mol wil niet dat ze meewerken aan een docu over TMF. Sylvana werkte ook bij TMF en zit wel gewoon in de docu.
quote:
Ik weet zelfs nog wat de eerte clip was die ze uit zonden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Was eigenlijk even vergeten dat hun er ook hadden gewerkt. Vooral Johnny de Mol.
Denk dat ik wel wat raar aangekeken wordt hier, als ik in Mei de kerstboom sta op te tuigenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga morgen de kerstlampjes aan doen. boom staat al
Tsja De Mol hequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat niet mocht.
Die saboteert de overige kandidatenquote:
zondequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik wel wat raar aangekeken wordt hier, als ik in Mei de kerstboom sta op te tuigen
het is een videoland docu. videoland is van rtlquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik snap die link niet zo goed. Waarom zouden hun niet over oude werk mogen praten.
Ohja dat is wel zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is een videoland docu. videoland is van rtl
quote:
Maar wel lekker, weer even afkoeling tussendoor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo warm als het vandaag is, kan ik het me niet voorstellen dat het vanaf zondag weer 13 graden is.
Ik heb het echt nooit over kots.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
Goed onderwerp wel weer
Waar is @:4everblackeyed? Die zou trots op ons zijn
Oh was jij die Chick die per se de loopband wilde die ik in gebruik hadquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:NatteKat
Ik kom even alle resterende muffins halen, ik heb gesport
ow god ze loopt een maand achterquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit over kots.
Haaaaaiquote:
Waarom was jij zo lang weg?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, deze 28 graden vind ik wel weer wat te veel van het goede.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel lekker, weer even afkoeling tussendoor.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu wordt er een maand aan quote alerts ingehaald.
Klopt, deal with itquote:
De servers gaan weer roken als de fietsbandjes van een jochie met Down.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu wordt er een maand aan quote alerts ingehaald.
Hehe normale mensen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daaromquote:
Goede binnenvaller welquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nieuwe opleiding start in het najaar pasquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:4everblackeyed heb je weer nieuw diploma boven je bed hangen?
Heb de hele dag in de tuin gelegen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, deze 28 graden vind ik wel weer wat te veel van het goede.
Gelijk weer zo agressiefquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom
Als je van de trap afvalt, ben je snel beneden
Akkoordquote:
She's backquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nieuwe opleiding start in het najaar pas
Gelijk naar de enkelsquote:
Koensquote:
Ja, zit iedereen op te wachtenquote:
Je weet dat mijn enkele speciaal zijnquote:
Kloptquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet dat mijn enkele speciaal zijn
Gelukkig krijgt niemand er kotsneigingen vanquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zit iedereen op te wachten
Koen deed een koentjequote:
Cirkel is weer rond enzoquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt niemand er kotsneigingen van
Waar zitten die?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet dat mijn enkele speciaal zijn
Ben je ook naar Japan geweest?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, nieuwe opleiding start in het najaar pas
Ja kloptquote:
Enkels johquote:
Nee neequote:
Ik vind de kleur van de Godin mooierquote:Op woensdag 2 april 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed, zusje van de godin staat te koophttps://www.vanbeekautogr(...)-two-tone-958553621/
Ja… toch niet pas volgend jaarquote:
Weer een ronde cirkel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja klopt
Van goorgonzola krijg je wel kotsneigingen
Had je de brug open/dicht laten staan?quote:
Nee, ik kom net van de sportschool af en die ligt niet in Japanquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook naar Japan geweest?
-zoekt ongewenste elementenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je de brug open/dicht laten staan?
Prima. Zoek wel even een hokje uitquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we eerst wat mods door een bushokje heen tiefen.
4ebe stond al een maand netjes voor de dichte brug te wachten..quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je de brug open/dicht laten staan?
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
4ebe stond al een maand netjes voor de dichte brug te wachten..
trippel trippel trippelquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:NatteKat
Ik kom even alle resterende muffins halen, ik heb gesport
quote:
Wat een idiootquote:Op maandag 7 april 2025 19:44 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)-euro-boete-debielen
Ons moeder zee nog
@:4everblackeyed
Er is daar speciaal een boshukje voor in Foquevillequote:
Dichtequote:Op vrijdag 11 april 2025 12:36 schreef LTVDK het volgende:
Ik had worstenbroodjes van bakker (met open kontjes @:Budapestenaar @:4EverBlackEyed )
Mooi, pakken we diequote:Op donderdag 1 mei 2025 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is daar speciaal een boshukje voor in Foqueville
Ik ook maar ik zie geen optie d'r eerder terug te krijgen.quote:
En niemand zag haar want iedereen keek over haar heenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht net dat m’n auto gejat was bij de sportschool. Bijna paniek. Herinner ik me ineens dat ik met die van m’n man ben.![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En niemand zag haar want iedereen keek over haar heen
Is er tenminste nog iemand die het leuk vindt.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik ooit aangifte gedaan van een gestolen fiets, die ik twee dagen en een nieuwe stationsfiets later bij een ander station zag staan (waar ik 'm zelf neergezet had)
Je weet hoe makkelijk ik kan lachenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand die het leuk vindt.
Of we zorgen dat iemand onder invloed is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook maar ik zie geen optie d'r eerder terug te krijgen.
Tenzij we iemand kennen met invloed
Gewoon hier.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar is @:4everblackeyed heen trouwens?
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je weet hoe makkelijk ik kan lachen
Lok mij dan terug met muffinsquote:
Er zit heul geen punt in je postquote:
Ze heeft de vaart er wel inquote:
Nu moest ik niet lachen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit heel geen punt in je post
Hier heb je er een paar..
Een FA drogeren en als ie in slaap gevallen is snel dimmy unblocken?quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of we zorgen dat iemand onder invloed is.
Hmmmmmquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of we zorgen dat iemand onder invloed is.
Ohquote:
Nu moet ik wel lachenquote:
IS GOED HOOR MEVROUW TEGENOVERGESTELDquote:
"Dingdong."quote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen postte @:4everblackeyed regelmatig semi willekeurige herinneringen
Wat voor chips en wat erbij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |