Was eigenlijk even vergeten dat hun er ook hadden gewerkt. Vooral Johnny de Mol.quote:
Tsja op politiek gebied is ze uitgekaktquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Sylvana doet het nog verrassend leuk eigenlijk.
Bijna Halloween.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaan we weer richting winter.
kerst is om de hoekquote:
Geen van beide maar ze werkt bij Talpa en Talpa wil niet meewerken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tooske was racistisch of een racisme roeper
Ik zie nu voor me dat die friteusebakken verkeerd om staan, en hij steeds staat te klooien met de mandjes erin en eruit krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kraan staat ook op een rare plek.
Ahja dat had ik al wel gelezenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen van beide maar ze werkt bij Talpa en Talpa wil niet meewerken.
De werkgever van Tooske en Johnny de Mol wil niet dat ze meewerken aan een docu over TMF. Sylvana werkte ook bij TMF en zit wel gewoon in de docu.quote:
ik ga morgen de kerstlampjes aan doen. boom staat alquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga de kerstboom alvast uit de kelder halen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
De werkgever van Tooske en Johnny de Mol wil niet dat ze meewerken aan een docu over TMF. Sylvana werkte ook bij TMF en zit wel gewoon in de docu.
quote:
Ik weet zelfs nog wat de eerte clip was die ze uit zonden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Was eigenlijk even vergeten dat hun er ook hadden gewerkt. Vooral Johnny de Mol.
Denk dat ik wel wat raar aangekeken wordt hier, als ik in Mei de kerstboom sta op te tuigenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga morgen de kerstlampjes aan doen. boom staat al
Tsja De Mol hequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat niet mocht.
Die saboteert de overige kandidatenquote:
zondequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik wel wat raar aangekeken wordt hier, als ik in Mei de kerstboom sta op te tuigen
het is een videoland docu. videoland is van rtlquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik snap die link niet zo goed. Waarom zouden hun niet over oude werk mogen praten.
Ohja dat is wel zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is een videoland docu. videoland is van rtl
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |