Iets meer eieren danquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien omdat ik maar 2 eitjes bij de halve portie had gedaan, volgens de verpakking zou je maar 4 eieren moeten gebruiken voor 4 porties
Of ei én kipquote:
Ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen. Damn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Voor een patatje pinda-mayo en een snack ben je 9,50 kwijt.
Nee ik ben onderwegquote:
Oh ja die mensen kunnen doorgaans goed bakken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Beste friet haal je hier bij de Vietnamees die de snackbar runt
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat 95% van de patat wat ik eet gewoon hier van de Kwalitaria is.
We hadden ook een snackbar gerund door Italianen, later overgenomen door Chinezen, die konden er ook wat vanquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja die mensen kunnen doorgaans goed bakken.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...
Ik vind dat zo;n slechte naam. Het nodigt mij in ieder geval niet uit om er te eten of eten af te halen...quote:
Die zat hier ook ooit. Had echt aparte lekkere dingenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |