Iets meer eieren danquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien omdat ik maar 2 eitjes bij de halve portie had gedaan, volgens de verpakking zou je maar 4 eieren moeten gebruiken voor 4 porties
Of ei én kipquote:
Ik weet even niet wat ik hierop moet zeggen. Damn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Voor een patatje pinda-mayo en een snack ben je 9,50 kwijt.
Nee ik ben onderwegquote:
Oh ja die mensen kunnen doorgaans goed bakken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Beste friet haal je hier bij de Vietnamees die de snackbar runt
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat 95% van de patat wat ik eet gewoon hier van de Kwalitaria is.
We hadden ook een snackbar gerund door Italianen, later overgenomen door Chinezen, die konden er ook wat vanquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja die mensen kunnen doorgaans goed bakken.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...
Ik vind dat zo;n slechte naam. Het nodigt mij in ieder geval niet uit om er te eten of eten af te halen...quote:
Die zat hier ook ooit. Had echt aparte lekkere dingenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij die naam gaan mijn nekharen echt recht overeind staan...
Hier hebben ze dan Piet Friet of Ed Kroketquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hadden vroeger de legendarische snackbar Jan Patat
Hier was het "de Patat van Peter smaakt gewoon beter"quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Wij gingen vroeger naar Riet Friet. Heette niet zo maar toch
Dat is inderdaad beter dan de Friet van Piet smaakt gewoon nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het "de Patat van Peter smaakt gewoon beter"
Frikandellen van Hester smaken bester.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan de Friet van Piet smaakt gewoon niet
Wees slim en hap in de frikadel van Wim.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frikandellen van Hester smaken bester.
Maar ruiken naar de sokken van Frits Westerquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frikandellen van Hester smaken bester.
Waarom post je dan een foto van je koelkast en niet van je voorraadkast??quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:00 schreef Karzai het volgende:
Picnic is geweest, de voorraadkast zit weer vol
[ afbeelding ]
De patat van Ad met zijn vingerwrat raak je nooit zat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar ruiken naar de sokken van Frits Wester
Ik ben er alquote:
Hier was het "Nel, met de grootste frikandel".quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De patat van Ad met zijn vingerwrat raak je nooit zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
"Juliet, op te laaien voor een broodje kroket"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier was het "Nel, met de grootste frikandel".
Ik loop op de loopbandquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op het bankje in de kleedkamer zitten FOK!ken telt niet als sporten hè dame
Dit warming up schatquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had je ook gratis buiten kunnen doen
Het was juist haske warm vandaagquote:
Tegen de bamischijven van Renee zeg ik geen neequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Juliet, op te laaien voor een broodje kroket"
Vond het wel meevallenquote:
heet uit het vet, de goulashkroket van Fredquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tegen de bamischijven van Renee zeg ik geen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |