Linda, altijd plek voor een patatje pinda.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Juliet, op te laaien voor een broodje kroket"
Ik las eileiderquote:
quote:
ja daar kun je ook een micro usb lader in stekenquote:
Het gaat nog veel warmer worden dit jaar hoor. Hoogtepunt ligt echt wel een graad of 15 hoger dan vandaag...quote:
quote:
quote:
tjong daar kwam die vorige ook vandaan zeker?quote:
Ja, met dat horror artikel wat ik zei over misschien weer 40 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het gaat nog veel warmer worden dit jaar hoor. Hoogtepunt ligt echt wel een graad of 15 hoger dan vandaag...
Culinair verantwoord.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Proef nu Samantha's lihanboutje, een heel stout vrouwtje.
Nee die zat erbij toen ik de ereader kocht. In 2012.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong daar kwam die vorige ook vandaan zeker?
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, met dat horror artikel wat ik zei over misschien weer 40 graden
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.
ah oke ja dan kan het idd wel eens fout gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die zat erbij toen ik de ereader kocht. In 2012.
Nee maar die was ook maar 1,50quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja dan kan het idd wel eens fout gaan.
zo lang gaat die kabel van de a c tion niet mee
Is dit de pitch voor een nieuwe horrorserie?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |