het is een videoland docu. videoland is van rtlquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
Ik snap die link niet zo goed. Waarom zouden hun niet over oude werk mogen praten.
Ohja dat is wel zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is een videoland docu. videoland is van rtl
quote:
Maar wel lekker, weer even afkoeling tussendoor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo warm als het vandaag is, kan ik het me niet voorstellen dat het vanaf zondag weer 13 graden is.
Ik heb het echt nooit over kots.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
Goed onderwerp wel weer
Waar is @:4everblackeyed? Die zou trots op ons zijn
Oh was jij die Chick die per se de loopband wilde die ik in gebruik hadquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:NatteKat
Ik kom even alle resterende muffins halen, ik heb gesport
ow god ze loopt een maand achterquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit over kots.
Haaaaaiquote:
Waarom was jij zo lang weg?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit over kots.
Ja, deze 28 graden vind ik wel weer wat te veel van het goede.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel lekker, weer even afkoeling tussendoor.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu wordt er een maand aan quote alerts ingehaald.
Klopt, deal with itquote:
De servers gaan weer roken als de fietsbandjes van een jochie met Down.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu wordt er een maand aan quote alerts ingehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |