Nee maar die was ook maar 1,50quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja dan kan het idd wel eens fout gaan.
zo lang gaat die kabel van de a c tion niet mee
Is dit de pitch voor een nieuwe horrorserie?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dat het 's nachts niet meer afkoelt.
ik zat idd ook aan een verbrande smoel te denken maar kon er geen naam bij verzinnenquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Snackbar Crack_, aan mijn gehaktballen verbrand je je bek.
Team work makes the dream work.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat idd ook aan een verbrande smoel te denken maar kon er geen naam bij verzinnen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Nou ja de helft van mijn vinger want de onderste helft is niks mis mee.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef Ama het volgende:
Beter gaat die antibiotica even werken want mijn vinger is nog tering dik en rood.
"Kom nu snel voor de paling van UitStraling"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
CherryLips, aan mijn pikanto brand je je bips.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
"Met kaas, want aan hygiëne heeft hij maling"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom nu snel voor de paling van UitStraling"
Ja het is gewoon heel erg rood en dik maar niet zo dik als toen het begon te ontsteken en ook nog niet geopereerd was. Maar ja de infectie zit tot op mijn bot dus dit is vrij heftig.quote:
"Vertel het tegen al jullie vaders, hier verkopen we kroketten met holle aders"quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips, aan mijn pikanto brand je je bips.
Geilquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kom nu snel voor de paling van UitStraling"
ransaapquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips, aan mijn pikanto brand je je bips.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Met kaas, want aan hygiëne heeft hij maling"
Roel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zat idd ook aan een verbrande smoel te denken maar kon er geen naam bij verzinnen
had idd ook gekund maar ik bedoelde niet smoel als in letterlijk smoel... bek dusquote:
Dikke rellen om die docuquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Nu ga ik maar weer die docu over TMF kijken. Schijnbaar was er toen die tijd bijna geen geld en moesten die VJs zelf veel betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |