abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2025 @ 19:49:33 #201
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218178583
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Irritaties op de weg, niet elkaar irriteren ;)
Scuzi :@
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 juli 2025 @ 19:55:20 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218178643
Lief spelen kinders O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 10 juli 2025 @ 20:17:28 #203
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218178857
Mensen die 60 rijden op een 80 weg waar je niet kan inhalen :') Echt wat een tyfusmongool ben je dan als er niemand voor je zit en je leuk 60 rijdt met je personenwagen terwijl er achter je allemaal autos achter elkaar aan het kleven zijn. Dan verdien je het echt om ..... :r
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  donderdag 10 juli 2025 @ 22:10:08 #204
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218180067
Kom je met een lekker tempo aanrijden op de linkerbaan, moet iemand per se zijn koekblik ervoor gooien. Om vervolgens met precies 100 kilometer per uur, tergend langzaam en met regelmatige adempauzes een rits auto's in te halen. Kreeg ook nog een middelvinger toen hij eindelijk naar rechts ging. Oké ik zat er ook wel dicht op :@
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 11 juli 2025 @ 07:32:09 #205
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218181609
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 22:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Kom je met een lekker tempo aanrijden op de linkerbaan, moet iemand per se zijn koekblik ervoor gooien. Om vervolgens met precies 100 kilometer per uur, tergend langzaam en met regelmatige adempauzes een rits auto's in te halen. Kreeg ook nog een middelvinger toen hij eindelijk naar rechts ging. Oké ik zat er ook wel dicht op :@
Dus? Wat is er irritant aan iemand die zich keurig aan de overdag geldende maximumsnelheid houdt? Jij bent het ‘irritatiefactortje’ met je ‘lekkere tempo’. Hou je gewoon aan de regels!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 11 juli 2025 @ 08:57:31 #206
479315 SuperNeger
pi_218182168
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 07:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dus? Wat is er irritant aan iemand die zich keurig aan de overdag geldende maximumsnelheid houdt? Jij bent het ‘irritatiefactortje’ met je ‘lekkere tempo’. Hou je gewoon aan de regels!
:') Gewoon gas intrappen als je inhaalt om zo snel mogelijk je inhaalactie af te maken. Als het goed is leren ze je dit ook gewoon tijdens je rijles. Je mag sowieso overal 10% op je cruise control te hard. Als je denkt met 100 in te halen rij je waarschijnlijk max 93 of zo.

Ik vind de mensen die zo langzaam rijden van "Ja je mag maar zo hard hoor" terwijl je overduidelijk ziet dat mensen er achter je langs willen vele malen erger. Ja je mag maar 100, maar als je even met 110 inhaalt zodat andere mensen die wel wat harder willen rijden geen last van je hebben is er geen haan die er naar kraait.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218182208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:57 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
:') Gewoon gas intrappen als je inhaalt om zo snel mogelijk je inhaalactie af te maken. Als het goed is leren ze je dit ook gewoon tijdens je rijles. Je mag sowieso overal 10% op je cruise control te hard. Als je denkt met 100 in te halen rij je waarschijnlijk max 93 of zo.

Ik vind de mensen die zo langzaam rijden van "Ja je mag maar zo hard hoor" terwijl je overduidelijk ziet dat mensen er achter je langs willen vele malen erger. Ja je mag maar 100, maar als je even met 110 inhaalt zodat andere mensen die wel wat harder willen rijden geen last van je hebben is er geen haan die er naar kraait.
De maximumsnelheid is de maximumsnelheid. Je hoeft geen rekening te houden met mensen die harder willen rijden dan dat, tenzij ze dat doen met sirene en blauwe zwaailichten.

En als je je gaspedaal hard intrapt, moet je ook bereid zijn om je rempedaal hard in te trappen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 09:03:12 #208
479315 SuperNeger
pi_218182217
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 09:02 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
De maximumsnelheid is de maximumsnelheid. Je hoeft geen rekening te houden met mensen die harder willen rijden dan dat, tenzij ze dat doen met sirene en blauwe zwaailichten.

En als je je gaspedaal hard intrapt, moet je ook bereid zijn om je rempedaal hard in te trappen.
Met 110 andere auto's inhalen op de snelweg gaspedaal intrappen noemen. :')

Nee lekker allemaal mensen irriteren de hele dag "want ik hou me wel netjes aan de wet hoor!" |:(
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  vrijdag 11 juli 2025 @ 10:19:29 #209
pi_218182690
quote:

[..]
Ik wist wel dat ik iemand zou triggeren :D Het is niet echt netjes om je auto vlak voor iemand die met hogere snelheid aankomt opzij te gooien. Maar als je dat dan toch doet, moet je op zijn minst normaal inhalen, zeker wanneer je uiterst links rijdt. Als je precies 100 wilt rijden (op de teller, dus langzamer) en je gaat daarmee vrijwel even snel als degene die je in wilt halen, dan doe je het niet goed en blokkeer je de doorstroom, wat deze meneer dus deed.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218182818
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik wist wel dat ik iemand zou triggeren :D Het is niet echt netjes om je auto vlak voor iemand die met hogere snelheid aankomt opzij te gooien. Maar als je dat dan toch doet, moet je op zijn minst normaal inhalen, zeker wanneer je uiterst links rijdt. Als je precies 100 wilt rijden (op de teller, dus langzamer) en je gaat daarmee vrijwel even snel als degene die je in wilt halen, dan doe je het niet goed en blokkeer je de doorstroom, wat deze meneer dus deed.
De doorstroom is gewoon 100, want dat is de maximumsnelheid.

Kijk, op de autobahn geef ik je helemaal gelijk en is het een terechte klacht.
In Nederland moet je je er gewoon van bewust zijn dat het overige verkeer er geen rekening mee houdt als je harder rijdt dan men verwacht.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 10:41:06 #211
pi_218182856
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:34 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
De doorstroom is gewoon 100, want dat is de maximumsnelheid.

Kijk, op de autobahn geef ik je helemaal gelijk en is het een terechte klacht.
In Nederland moet je je er gewoon van bewust zijn dat het overige verkeer er geen rekening mee houdt als je harder rijdt dan men verwacht.
In Nederland moet je je er ook bewust van zijn dat als je uiterst links gaat rijden op een driebaansweg, je vervolgens niet moet inhalen als een vrachtwagen.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 10:46:59 #212
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_218182894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 08:57 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Gewoon gas intrappen als je inhaalt om zo snel mogelijk je inhaalactie af te maken. Als het goed is leren ze je dit ook gewoon tijdens je rijles.
Mij is geleerd dat je niet harder mag dan de maximumsnelheid. Of je nou inhaalt of niet, de regels zijn de regels.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 10:47:50 #213
479315 SuperNeger
pi_218182900
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:46 schreef Tijn het volgende:

[..]
Mij is geleerd dat je niet harder mag dan de maximumsnelheid. Of je nou inhaalt of niet, de regels zijn de regels.
Dan heb je een slechte rijinstructeur gehad. Met motorexamen bij het CBR wordt er zelfs van je verwacht dat je soms harder gaat dan de maximumsnelheid als dit veiliger is voor jezelf en beter voor de doorstroming van het verkeer.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  Moderator vrijdag 11 juli 2025 @ 10:57:56 #214
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_218182988
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ja dat is altijd een lastige discussie....

Overigens het punt van "iemand die heel hard komt aanrijden" > Ik had zoiets hier een weekje terug. Kwam vanuit een landweg gereden waar ik op een kruising een n-weg moest opdraaien (die ook hier in Spanje vrijwel altijd gewoon vmax 80 zijn),

Afijn, ik keek natuurlijk goed links en rechts, en het was vrij dus ik draai die weg op en geef vol gas om zsm te accelereren in mijn slome bak ;)
Vervolgens zie ik op mijn binnenspiegel een auto echt met een rotvaart op me inlopen.... op dat moment kijk ik op mijn eigen snelheidsmeter en -nog accelererend- zat ik zo op de 65 a 70 op dat moment.

Deze auto was nog niet zichtbaar op het moment dat ik de weg op draaide dus hij moet echt met een ziek harde vaart gereden hebben want ik zag gewoon dat ie in de ankers moest voor mij, hij moet zeker ver boven de 100 (misschien wel 150) gereden hebben, waar je dus 80 mag.

Uiteraard ging meneer meteen ook echt op 1m van mijn bumper zitten, zwaar dreigend. }:| Ik heb gewoon vervolgens een poosje rond de 90 km/u gereden, dus zelfs iets boven de max, om de vaart er nog gewoon normaal in te houden, maar meneer bleef 1m van mijn bumper zitten (en haalde me ook niet in).

Zwaar irritant dus. Kijk, ik snap dat iets boven de vmax rijden best "normaal" is voor veel mensen, doe ik ook. Maar ik ben geen levensmoe figuur dat 150 gaat rijden op een 80 weg met (in ieder geval hier) vaak matig wegdek en bochten. |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door dick_laurent op 11-07-2025 11:05:03 ]
  Moderator vrijdag 11 juli 2025 @ 11:09:07 #215
Dick Laurent Is Dead
pi_218183062
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2025 20:17 schreef SuperNeger het volgende:
Mensen die 60 rijden op een 80 weg waar je niet kan inhalen :') Echt wat een tyfusmongool ben je dan als er niemand voor je zit en je leuk 60 rijdt met je personenwagen terwijl er achter je allemaal autos achter elkaar aan het kleven zijn. Dan verdien je het echt om ..... :r
Ook dit haha, ik woon dus in Spanje en het is me al meermaals opgevallen dat het hier echt of-of is _O-

OF mensen rijden echt als een intense opa 50 waar je 80 mag, en ja dan loop ik me ook te ergeren en haal ik vaak gewoon uiteindelijk in, wanneer het veilig is.

OF mensen zijn levensmoe, zoals in mijn voorgaande post, en rijden bij wijze van spreken 150 op een landweg :{
  vrijdag 11 juli 2025 @ 11:10:55 #216
479315 SuperNeger
pi_218183076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:09 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ook dit haha, ik woon dus in Spanje en het is me al meermaals opgevallen dat het hier echt of-of is _O-

OF mensen rijden echt als een intense opa 50 waar je 80 mag, en ja dan loop ik me ook te ergeren en haal ik vaak gewoon uiteindelijk in, wanneer het veilig is.

OF mensen zijn levensmoe, zoals in mijn voorgaande post, en rijden bij wijze van spreken 150 op een landweg :{
Ja als je in kan halen. Als je in kan halen mag je van mij ook gewoon stil staan bij wijze van. Maar ik neem wel echt aanstoot aan mensen die overuidelijk veel te langzaam rijden zonder geldige reden op een plek waar je niet in kan halen terwijl er achter hun allemaal autos kleven omdat ze wel gewoon door willen rijden.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  Moderator vrijdag 11 juli 2025 @ 11:13:30 #217
Dick Laurent Is Dead
pi_218183100
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:10 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ja als je in kan halen. Als je in kan halen mag je van mij ook gewoon stil staan bij wijze van. Maar ik neem wel echt aanstoot aan mensen die overuidelijk veel te langzaam rijden zonder geldige reden op een plek waar je niet in kan halen terwijl er achter hun allemaal autos kleven omdat ze wel gewoon door willen rijden.
Ja dat inhalen kan hier ook vaak niet meteen hoor, soms zit je er ook minuten lang achter voordat zich eindelijk de mogelijkheid doet. Of ze slaan uiteindelijk af bij een rotonde en jij moet rechtdoor, dan is het ook van JAAAAA _O_ :W :W :W
  vrijdag 11 juli 2025 @ 11:15:35 #218
479315 SuperNeger
pi_218183115
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja dat inhalen kan hier ook vaak niet meteen hoor, soms zit je er ook minuten lang achter voordat zich eindelijk de mogelijkheid doet. Of ze slaan uiteindelijk af bij een rotonde en jij moet rechtdoor, dan is het ook van JAAAAA _O_ :W :W :W
Daarom, ik snap best dat je soms rustig rijdt. Ik heb ook wel eens 90 op de CC gereden op een rustige 3 baanse snelweg. maar ik ga dat niet doen op een 100 weg waar niemand langs me kan als ik zie dat er mensen achter me hangen. Als je dan zoiets hebt van "Ja 100 is de max maar 90 mag ook" dan ben je gewoon een ontzettende aso, erger dan iemand die te hard rijdt op een lege snelweg als je het mij vraagt want dan heeft niemand er last van.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218183122
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:41 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
In Nederland moet je je er ook bewust van zijn dat als je uiterst links gaat rijden op een driebaansweg, je vervolgens niet moet inhalen als een vrachtwagen.
Nee, dat hoeft niet.
pi_218183574
quote:

[..]
Maar je kunt toch even naar rechts en iemand voorbij laten gaan? Beter voor je hartslag. ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 12:23:48 #221
pi_218183718
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 10:57 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja dat is altijd een lastige discussie....

Overigens het punt van "iemand die heel hard komt aanrijden" > Ik had zoiets hier een weekje terug. Kwam vanuit een landweg gereden waar ik op een kruising een n-weg moest opdraaien (die ook hier in Spanje vrijwel altijd gewoon vmax 80 zijn),

Afijn, ik keek natuurlijk goed links en rechts, en het was vrij dus ik draai die weg op en geef vol gas om zsm te accelereren in mijn slome bak ;)
Vervolgens zie ik op mijn binnenspiegel een auto echt met een rotvaart op me inlopen.... op dat moment kijk ik op mijn eigen snelheidsmeter en -nog accelererend- zat ik zo op de 65 a 70 op dat moment.

Deze auto was nog niet zichtbaar op het moment dat ik de weg op draaide dus hij moet echt met een ziek harde vaart gereden hebben want ik zag gewoon dat ie in de ankers moest voor mij, hij moet zeker ver boven de 100 (misschien wel 150) gereden hebben, waar je dus 80 mag.

Uiteraard ging meneer meteen ook echt op 1m van mijn bumper zitten, zwaar dreigend. }:| Ik heb gewoon vervolgens een poosje rond de 90 km/u gereden, dus zelfs iets boven de max, om de vaart er nog gewoon normaal in te houden, maar meneer bleef 1m van mijn bumper zitten (en haalde me ook niet in).

Zwaar irritant dus. Kijk, ik snap dat iets boven de vmax rijden best "normaal" is voor veel mensen, doe ik ook. Maar ik ben geen levensmoe figuur dat 150 gaat rijden op een 80 weg met (in ieder geval hier) vaak matig wegdek en bochten. |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is natuurlijk het andere uiterste :) Ik houd zelf altijd afstand op N-wegen en op de snelweg zorg ik ervoor dat het snelheidsverschil met de mensen rechts van mij niet te groot is. Dat is zeker ook uit zelfbehoud, je hebt als je veel te hard rijdt zelf natuurlijk ook veel minder reactietijd.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 12:24:33 #222
pi_218183729
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 11:16 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Nee, dat hoeft niet.
:')
  vrijdag 11 juli 2025 @ 12:27:42 #223
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218183757
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 12:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar je kunt toch even naar rechts en iemand voorbij laten gaan? Beter voor je hartslag. ;)
Maar hoe moet je de ander dan hinderen en diegene een lesje leren mbt het gewoon houden aan de maximumsnelheid?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 11 juli 2025 @ 13:03:44 #224
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_218184124
Ander irritatie factortje:
Ik woon ergens waar toevallig ook een boot naar Texel gaat, voor mijn woonwerk verkeer kom ik daar langs. Vooral nu, gebeurt het bijna dagelijks dat iemand niet goed op de borden kijkt en niet bij de boot terecht komt. Maar op de weg ernaast, op de weg naar de ingang voor voetgangers, of richting op de verkeerde (marine)haven.

Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het lijkt erop dat ze op dat moment totaal vergeten dat ze deelnemen aan het verkeer. Slingeren, remmen en zelf keren zonder op, om of in de spiegels te kijken te kijken. Want stel toch dat je de boot mist. Zelfs al meerdere malen spookrijden, omdat ze denken dat het een soort tweebaanshavenweg is o.i.d.

Sub irritatie in de regio; Bloemenvelden in bloei. Op een drukke N-weg ook gaan slingeren, afremmen of last minute de berm induiken, want o we kijk nou eens hoe mooi!
pi_218184141
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 13:03 schreef Duracell het volgende:
Ander irritatie factortje:
Ik woon ergens waar toevallig ook een boot naar Texel gaat, voor mijn woonwerk verkeer kom ik daar langs. Vooral nu, gebeurt het bijna dagelijks dat iemand niet goed op de borden kijkt en niet bij de boot terecht komt. Maar op de weg ernaast, op de weg naar de ingang voor voetgangers, of richting op de verkeerde (marine)haven.

Dat kan natuurlijk gebeuren, maar het lijkt erop dat ze op dat moment totaal vergeten dat ze deelnemen aan het verkeer. Slingeren, remmen en zelf keren zonder op, om of in de spiegels te kijken te kijken. Want stel toch dat je de boot mist. Zelfs al meerdere malen spookrijden, omdat ze denken dat het een soort tweebaanshavenweg is o.i.d.

Sub irritatie in de regio; Bloemenvelden in bloei. Op een drukke N-weg ook gaan slingeren, afremmen of last minute de berm induiken, want o we kijk nou eens hoe mooi!
Toeristen zijn idd tamelijk irritant. Begeven zich als blinde koeien op de weg. Lopend, fietsend of in de auto.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')