De mama blijft dan expres traag rijden hihiquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:36 schreef -Deluzion- het volgende:
Bumperklevers , 100%, daar zijn er echt teveel van. Zelfs als je ruim over de snelheidslimiet gaat, dan blijven ze drukken. In kijk dan constant in de binnenspiegel, en krijg dan gewoon spontaan zin om keihard op de rem te rammen, misschien doe ik dat ooit nog wel een keer.
Dit blijft ergernis nummer 1 voor mij.
Vaak ten koste van het andere verkeer. In de auto verandert men vaak in een soort aso.quote:Op donderdag 5 juni 2025 18:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
maar voor sommige mensen is het ook een sport om gewoon zo snel en efficiënt mogelijk ergens te komen
Vaak omdat ze met andere dingen bezig is dan met het verkeer.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 06:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
De mama blijft dan expres traag rijden hihi
Whutquote:Op maandag 16 juni 2025 17:30 schreef JopieKlaassen het volgende:
Vandaag een next level aso meegemaakt. Langzaamrijdend verkeer waardoor motoren de file inhalen. Ik zorg voor een beetje ruimte, omdat ik in de zijspiegel een wat bredere motor aan zie komen. Duikt er achter die motor een Kia Picanto op die doodleuk achter die motor door de file rijdt
Polo, zegt al allesquote:Op maandag 9 juni 2025 16:00 schreef Bouke-p het volgende:
Net weer een Tinus in een polo die niet weet hoe invoegen werkt. Op een 4baans Nweg rijd ik gewoon op de rechterbaan. Voor en achter mij zeker een paar 100m geen enkele andere auto.
Polo meneer wil invoegen en weet dat zo te timen dat hij precies naast mij hangt. Geef dan gvd iets meer gas of laat wat gas los.
Maar nee! Nu moest er overdreven gas gegeven worden, vervolgens een brakecheck en nog meer irritant gedoe naar mij.
Leer gewoon invoegen en snap dat invoegen een bijzondere manoeuvre is en anderen echt niet naar links hoeven te gaan.
Nu is dat ook één van de weinige dingen waarvoor ik een Picanto zou willen rijdenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:30 schreef JopieKlaassen het volgende:
Vandaag een next level aso meegemaakt. Langzaamrijdend verkeer waardoor motoren de file inhalen. Ik zorg voor een beetje ruimte, omdat ik in de zijspiegel een wat bredere motor aan zie komen. Duikt er achter die motor een Kia Picanto op die doodleuk achter die motor door de file rijdt
Wel een irritatie, zij het naast de wegquote:Op maandag 16 juni 2025 18:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu is dat ook één van de weinige dingen waarvoor ik een Picanto zou willen rijden
Ik had ooit bij een benzinepomp een akkefietje dat ik aan het tanken was en een man in een Picanto de zeeën aan ruimte niet wist te vinden om zijn gebakje ernaast te krijgen, mijn spiegel aantikte en daarna heel boos werd dat ik te breed zou staan. In mijn fokking Charade.
Hij werd nog bozer toen ik vroeg of hij wel moest rijden als hij zelfs die truttenschudder er niet tussen kreeg en nog bozer toen ik even een foto maakte waarop te zien was dat ik 25 cm van mijn pomp stond en hij 1,5m of zo.
Daarna was mijn ukkelige, kleine tankje alweer vol en heb ik hem laten staan blazen.
Heel verhaal, niet echt een punt verder, sorry.
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nu is dat ook één van de weinige dingen waarvoor ik een Picanto zou willen rijden
Ik had ooit bij een benzinepomp een akkefietje dat ik aan het tanken was en een man in een Picanto de zeeën aan ruimte niet wist te vinden om zijn gebakje ernaast te krijgen, mijn spiegel aantikte en daarna heel boos werd dat ik te breed zou staan. In mijn fokking Charade.
Hij werd nog bozer toen ik vroeg of hij wel moest rijden als hij zelfs die truttenschudder er niet tussen kreeg en nog bozer toen ik even een foto maakte waarop te zien was dat ik 25 cm van mijn pomp stond en hij 1,5m of zo.
Daarna was mijn ukkelige, kleine tankje alweer vol en heb ik hem laten staan blazen.
Heel verhaal, niet echt een punt verder, sorry.
Alsof motoren zo snel weg zijn in het tijdperk van EV's en hybrides.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat bijna iedereen wedstrijdje wil doen bij de stoplichten als ik met de motor ben. Lijkt wel of men het niet kan hebben dat iemand eerder weg is dan zijzelf.
Soms wel, soms nietquote:Op maandag 16 juni 2025 19:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof motoren zo snel weg zijn in het tijdperk van EV's en hybrides.
Wij hebben een oude Opel Vectra automaat met 100 pk op iets van 1350 kilo. Ding doet 15 seconden erover om naar de honderd te gaanquote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat bijna iedereen wedstrijdje wil doen bij de stoplichten als ik met de motor ben. Lijkt wel of men het niet kan hebben dat iemand eerder weg is dan zijzelf.
Dat is wel een verschil jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wij hebben een oude Opel Vectra automaat met 100 pk op iets van 1350 kilo. Ding doet 15 seconden erover om naar de honderd te gaanen NOG moet ik best vaak als ik achter een andere auto sta van het gas af als ik optrek omdat ik meteen op hem inloop.
Het is echt vaak niet een kwestie van een slome auto hebben, het is een kwestie dat mensen gewoon soms maar 10% gas geven ofzo als ze optrekken.
-> tevens heeft niemand interesse om een wedstrijdje met mij te doen en dat bevalt mij prima
Of dit jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:30 schreef Zorro het volgende:
Mensen die vlak voor je de weg op schieten, met name vaak te doen bij rotondes. Die hebben natuurlijk heel veel haast. Prima, kan. Maar ga dan niet met 70 over 80 weg rijden maar schiet dan ook op
Moet je kalm op de rotonde rijden, dan heb je geen moeite als iemand snel voorschiet en kun je anticiperen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:30 schreef Zorro het volgende:
Mensen die vlak voor je de weg op schieten, met name vaak te doen bij rotondes. Die hebben natuurlijk heel veel haast. Prima, kan. Maar ga dan niet met 70 over 80 weg rijden maar schiet dan ook op
Ze rijden zelf ook vaak niet bepaald ongevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Trouwens, die hetze die sommige weggebruikers tegen motorrijders hebben is soms ook ver over de schreef. Dat is niet meer asociaal, maar levensgevaarlijk.
Dat zal ik ook niet ontkennen. Ik rijd vrijwel altijd alleen en in mijn vrije tijd. Maar zelfs dan willen ze mijn achterband kussen of mijn voorband eraf rijden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze rijden zelf ook vaak niet bepaald ongevaarlijk.
Er zitten helaas teveel klootzakken op een motor. Roekeloos gedrag, slalommen, achterlijk hard optrekken, in groepjes rijden en een hindernis zijn voor ander verkeer.
Motorrijders op weg naar werk rijden merkbaar altijd prima.
2 rode puntjes op de helm is wel een indicatie. Of gebrek aan motorkleding. Of badslippers op een motorscooter.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze rijden zelf ook vaak niet bepaald ongevaarlijk.
Er zitten helaas teveel klootzakken op een motor. Roekeloos gedrag, slalommen, achterlijk hard optrekken, in groepjes rijden en een hindernis zijn voor ander verkeer.
Motorrijders op weg naar werk rijden merkbaar altijd prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |