SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
27 hier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Maar nu weer met ijskoffie en boek op m'n ligbed in de zonHeerlie de weerlie. Gewoon 24 graden al.
Welk boek lees je?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Maar nu weer met ijskoffie en boek op m'n ligbed in de zonHeerlie de weerlie. Gewoon 24 graden al.
lezen en koude koffie, wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Hier ook 24 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
In het noorden is het altijd frisser.quote:
Niet altijdquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het noorden is het altijd frisser.
Scheelt weleensquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit overkomen moet ik zeggen. En sowieso bellen ze meestal terug als ik niemand te pakken kreeg.
Vind het best warm vandaag, maar met voldoende drinken best nog te doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Was ik heel blij mee!quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
Ook eens een keer meegemaakt dat hier warmer was dan in het midden en het zuiden van Nederland.
Heerlijke uitvinding.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel blij met het ventilatortje.
Ik schrok ervanquote:
Zo ver zou ik nou ook weer niet willen gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets mis met Zwab. Oke dat we dat even duidelijk hebben.
*proest*quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wist niet dat beide opties beschikbaar waren?
Je snapt mijn puntquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo ver zou ik nou ook weer niet willen gaan.
Jawel, maar muis was zo lekker direct.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wist niet dat beide opties beschikbaar waren?
Opnemen of terugbellen is een optie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hele week iemand proberen te bereiken is ook heel efficient ja
Iehlquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opnemen of terugbellen is een optie.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, maar muis was zo lekker direct.
Clarkson's Farmquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben aan de Diddly Squat serie van Jeremy Clarkson bezig.
Scheelt ook of de beller wat inspreekt of niet. Even in een pauze je voicemail afluisteren kan altijd wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Scheelt weleens
Nu ben ik praktisch altijd wel bereikbaar en kan ik standaard wel gewoon opnemen.
Maar voorheen had ik regelmatig werkdagen waarin ik bijna de hele dag in overleg zat, soms meerdere dagen achter elkaar. Dan kan ik mijn privé telefoon niet opnemen en dan was een mailtje oid sneller geweest.
Gewoon aan de kant beuken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, file tussen mijn werk en huis. Dat wordt dus geen vroegertje.
Hangt ook van het telefoontje afquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt ook of de beller wat inspreekt of niet. Even in een pauze je voicemail afluisteren kan altijd wel.
aaaw stuur je mij een pakje hagelslag?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb iets via Track &Trace verstuurd naar het buitenland. Maar ik vind dat de info die ik in de app kan zien, maar tegenvallen.
Ik had gedacht dat ik echt zou kunnen zien dat het nu op plek X en Y zou liggen en niet enkel. "Het is door ons ontvangen." "Het gaat vandaag de grens over"
Neuh, snap ik. Bedoel meer te zeggen dat als het écht even moet, er altijd wel een mouw aan te passen is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt ook van het telefoontje af
Als het een bedrijf is ofzo voor een afspraak voor iets en je kan alleen zo'n algemeen nummer terugbellen..
Maar goed, nu maakt dat allemaal niet zoveel meer uit
Dat je zo'n klomp opnieuw gestolde hageltjes krijgt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaw stuur je mij een pakje hagelslag?![]()
Katquote:
jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je zo'n klomp opnieuw gestolde hageltjes krijgt.
Ik weet je adres niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op het pakketje toch : Bitterbal op dat ene eiland in Vietnamquote:
elk hageltje in een apart minizakje doen zodat ze geen grote hompen krijgtquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vietnam nog wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon op het pakketje toch : Bitterbal op dat ene eiland in Vietnam
Wat ga je binnenkort allemaal meenemen uit Nederland denk je?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hehe. Ik zie dit voor me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
elk hageltje in een apart minizakje doen zodat ze geen grote hompen krijgt
hmm dan krijgt een andere snack hetquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon op het pakketje toch : Bitterbal op dat ene eiland in Vietnam
alleen mijn schoenen. en als het past de donut lampquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je binnenkort allemaal meenemen uit Nederland denk je?
ze lijken geloof ik ook wel op elkaarquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Nooit goed geweest met Aziatische landen
Ze komt met een lege koffer hierheen. En dan allemaal typisch Nederlandse producten mee terug nemen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je binnenkort allemaal meenemen uit Nederland denk je?
nee in de koffer hier naar toe komt allemaal thais eten voor de KSCquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze komt met een lege koffer hierheen. En dan allemaal typisch Nederlandse producten mee terug nemen.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze komt met een lege koffer hierheen. En dan allemaal typisch Nederlandse producten mee terug nemen.
koffer vol crispy porkquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee in de koffer hier naar toe komt allemaal thais eten voor de KSC
Drop, stroopwafels, hagelslag, kroketten.quote:
Lekker crispy ja als ze terug is.quote:
ja chocolade heeft hier echt geen nut. In japan kan je bv allemaal aparte smaken kit kat kopen. Dacht leuk als souvenirtje hier voor mensen maar dat houdt het geen uur volquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Drop, stroopwafels, hagelslag, kroketten.
nieuwe TT "Met Bal in de koffer"quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee in de koffer hier naar toe komt allemaal thais eten voor de KSC
Nee, chocolade is al gesmolten voor het op het eiland is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja chocolade heeft hier echt geen nut. In japan kan je bv allemaal aparte smaken kit kat kopen. Dacht leuk als souvenirtje hier voor mensen maar dat houdt het geen uur vol
Alle Belgen en Duitsers die naar het strand willenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, file tussen mijn werk en huis. Dat wordt dus geen vroegertje.
Cool tetrissenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de diepvries opnieuw inpakken. Want het is een puinhoop, ik haal er steeds wat uit en er komt maar geen ruimte vrij
ja wel jammer. Ze hebben bv een creme brullee kitkat. die moet je even in de oven of airfryer doen en dan krijgt die ook zo'n krokant suikerlaagjequote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, chocolade is al gesmolten voor het op het eiland is.
Dat probleem heb ik hier ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja chocolade heeft hier echt geen nut. In japan kan je bv allemaal aparte smaken kit kat kopen. Dacht leuk als souvenirtje hier voor mensen maar dat houdt het geen uur vol
Ja. Hebben allemaal lang weekend.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alle Belgen en Duitsers die naar het strand willen
tetrisquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even de diepvries opnieuw inpakken. Want het is een puinhoop, ik haal er steeds wat uit en er komt maar geen ruimte vrij
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel jammer. Ze hebben bv een creme brullee kitkat. die moet je even in de oven of airfryer doen en dan krijgt die ook zo'n krokant suikerlaagje
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
ik kwam net een duitser tegen die hier woont, 67 is die nu. HIj is de laatste tijd onwijs duizelig als die staat en loopt. Ze kunnen niet echt vinden wat het veroorzaakt maar 1 gedachte die ze hebben is dat hij zoveel alcohol heeft gedronken dat 1 hersenhelft dus is gekrompen en dat die duizeligheid veroorzaakt
je kan beter in een kantoor gaan zitten, tis warm buitenquote:
Binnen ook.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan beter in een kantoor gaan zitten, tis warm buiten
slecht kantoor dan...quote:
ik ook. splitsquote:
Gisteren voor het eerst Ben & Jerry ijs op. Was best lekker.quote:
heb ik ook nog een bakje van in de vriesdiep toen die gratis weg werden gegeven bij 35 euro aan boodschappenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren voor het eerst Ben & Jerry ijs op. Was best lekker.
dag van de arbeid....quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
Heb ook zin in ijs, maar alle winkels zijn dicht
1 en 5 mei nationale feestdagquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen Nederland werkt hard door op de dag van de arbeid
30 april want de verjaardag van de voormalig koningin. En 31 januari ook want de verjaardag van de voormalig koningin.quote:
verstandige damequote:
quote:
daar ben ik ook voorquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je 2 weken extra verlof krijgt op je 45e verjaardag als vrouw zijnde als je nooit aanspraak hebt gemaakt op zwangerschapsverlof.
Ik las anti-women tabletje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Top het anti-wormen tabletje ging er weer soepel in met een liquid snack.
Vloeibare kat drugsquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Top het anti-wormen tabletje ging er weer soepel in met een liquid snack.
En twee maanden overgangsverlof op je 50e.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je 2 weken extra verlof krijgt op je 45e verjaardag als vrouw zijnde als je nooit aanspraak hebt gemaakt op zwangerschapsverlof.
maar alleen voor vrouwen zonder kinderenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En twee maanden overgangsverlof op je 50e.
Alleen mijn witte kat trapt er niet in.quote:
Moet ik nog kijken.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen mijn witte kat trapt er niet in.
Ja TMF was wel een beetje mijn jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Als er niks leuks was op TMF dan door zappen naar The Box.
Die van mij ook.quote:
Je hebt mijn stem.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd om een vrouwenpartij op te richten?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar alleen voor vrouwen zonder kinderen
En zwangerschapsverlof hoeft ook maximaal twee keer in een vrouwenleven.
Wil je meer kinderen dan regel je zelf maar vrij
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om een vrouwenpartij op te richten?
Er zit al een orange man aan de overkant van de oceaan die al boos is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu al zin in al die fragiele mannetjes die dan boos worden
Vooral *emotioneel*quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zit al een orange man aan de overkant van de oceaan die al boos is.
jijquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar welke prominente vrouw moet dan lijsttrekker worden?
Eva Jinekquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar welke prominente vrouw moet dan lijsttrekker worden?
Ik vind Eva Jinek nou niet het boegbeeld van vrouwenrechten sorryquote:
Kim Holland of Bobbi Eden met hun tettenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of Chantal Janzen.
Dan krijg je vast ook genoeg mannelijke stemmers.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb een Magnum Double Gold Caramel Billionaire
Hallo Biljonairquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Straks ook maar even ijsje halenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Flex flex flexquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
O ja, zal even een hoorntje en een beitel halen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je hele Alpengletsjer bij mekaar
Wat een onzin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar alleen voor vrouwen zonder kinderen
En zwangerschapsverlof hoeft ook maximaal twee keer in een vrouwenleven.
Wil je meer kinderen dan regel je zelf maar vrij
Vraag ook discoballetjes en een parapluutje!quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, zal even een hoorntje en een beitel halen.
Met zo'n standpunt ga je geen vrouwenstemmen krijgen hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om een vrouwenpartij op te richten?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vraag ook discoballetjes en een parapluutje!
Gewoon weer aan het aanrecht.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met zo'n standpunt ga je geen vrouwenstemmen krijgen hoor.
Gewoon ALLE vrouwen overgangsverlof.
Zo dat onze rechten eraan gaan?quote:
volgens mij heb jij ook maar een luizenbaantjequote:Op donderdag 1 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff morgen OOK nog werken![]()
Meer dan een maand geleden dat ik nogeens vijf dagen in een week moest werken pffff poe poe
niet echt ik zit binnenquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
En allemaal aan het genieten van het mooie weer
Ik ook, vanmiddag even bij de overbuuf in de tuin gezeten maar bakte daar weg. Binnen is dan toch aangenamer En dan naar buiten kijken naar het mooie weerquote:
Opbokken met die hitte @Nattekatquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
DIe heeft vast weer overal een airco en zo staanquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Opbokken met die hitte @:nattekat
nja alleen in het park in de zon gaan liggen is ook vrij saaiquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, vanmiddag even bij de overbuuf in de tuin gezeten maar bakte daar weg. Binnen is dan toch aangenamer En dan naar buiten kijken naar het mooie weer
Airkat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft vast weer overal een airco en zo staan
Net een rondje gelopen van 5 km en nu weer binnen want daar is het lekker koel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Die wordt hier al verdreven. Is helemaal dichtgetrokken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Opbokken met die hitte @:nattekat
quote:Op donderdag 1 mei 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koele poes!quote:
O in deze warmte lopen, knap hoor in deze warmte. Het is wel lekker binnen komen dan in de koeltequote:Op donderdag 1 mei 2025 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net een rondje gelopen van 5 km en nu weer binnen want daar is het lekker koel.
Lekker genieten, nog plannen?quote:
Was goed te doen hoor. Op momenten zelfs fris omdat het af en toe dicht trekt en de wind nog steeds koud is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O in deze warmte lopen, knap hoor in deze warmte. Het is wel lekker binnen komen dan in de koelte
O hiet geen last van het is hier nog mooi blauw en 28 grquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was goed te doen hoor. Op momenten zelfs fris omdat het af en toe dicht trekt en de wind nog steeds koud is.
Zit jij hier naast mijquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hiet geen last van het is hier nog mooi blauw en 28 gr
Nopequote:Op donderdag 1 mei 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Kom je daar nu pas achter pppppffffffffquote:
Die gaat hier aan als de nachten vervelend worden, en we zijn daar nog lang nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, hou je der niet van?quote:
Hoorde van mijn fysio dat het bij hem gisteren al 26 gr in de slaapkamer wasquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat hier aan als de nachten vervelend worden, en we zijn daar nog lang niet
Binnen is het nog wel te doen. Voor mij is zo 22 graden wel genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag op kantoor.
En 20 graden is meer dan voldoende.
Bij mij was dat zonder zonnescherm vast ook het geval inmiddels. Ben echt blij met dat ding.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van mijn fysio dat het bij hem gisteren al 26 gr in de slaapkamer was
Oepsquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter pppppffffffff
Zondag is het weer jassenweerquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen is het nog wel te doen. Voor mij is zo 22 graden wel genoeg eigenlijk
Ik laat net het Haagse achter me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Weer thuis uit die waanzinnige kut stad van je @:karzai
ow jee....quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n ereader even opladen, is dat kunststof om het kabeltje heen helemaal gebarsten en kapotHeel maf.
nog grotere o jee!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik heb geen reservekabels.
Lichtelijk in paniek nu.
USB CL natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
eerst weten wat voor kabeltje ze in die ereader moet doen
Top stad!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat net het Haagse achter me.
Oh, zo'n hele speciale zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet wat voor aansluiting het ishet lijkt op micro-USB maar dan platter.
love it or hate itquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Weer thuis uit die waanzinnige kut stad van je @:karzai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsTap tap tap
Heb me prima vermaakt. Eerlijk is eerlijk.quote:
Moest je wel flink voor ijdokken, gok ik.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb me prima vermaakt. Eerlijk is eerlijk.
Lekker parkeerplekkie ook aan de rand van de stad in het Ijdok.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Micro usb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Micro usbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoietsI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Toch wel? Ik wilde de kabel van m'n oude navigatiesysteem erin doen maar die is te dik huehuequote:
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Toch wel? Ik wilde de kabel van m'n oude navigatiesysteem erin doen maar die is te dik huehue
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.
Mini usb is groter dan micro. Dit is micro.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's dan waarschijnlijk mini usb, die lijkt erop.
Zondag weer 13.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
Het is 28 graden, doe even normaal daarbuiten.
en daarom dus europese regels voortaan allemaal dezelfde kabelquote:
Dat zegt zequote:Op donderdag 1 mei 2025 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mini usb is groter dan micro. Dit is micro.
15 euro en dan mocht ik er eigenlijk 24 uur staan. Prima deal vind ik. Niet dat ik er 24 uur heb gestaan maar heb er nu van circa 9 tot 16 gestaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je wel flink voor ijdokken, gok ik.
mansplaining en gaslightingquote:
ik ga aan de boerenkoolquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n zin in vette hap van warm weer? Zwembadpatat enzo?
Ik heb überhaupt geen trek als het zo warm isquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n zin in vette hap van warm weer? Zwembadpatat enzo?
neequote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb pizza besteld. Telt dat ook?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet het wel heel warm zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt geen trek als het zo warm is
Jaquote:
Ja, maar ik heb een muitende echtgenoot als ik dat doe, dus ik sta boven de pannen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
Ughquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik las net een horrorbericht dat het misschien wel de hele zomer gortdroog blijft (alleen juni was onzeker) en misschien weer richtig de 40 graden
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik las net een horrorbericht dat het misschien wel de hele zomer gortdroog blijft (alleen juni was onzeker) en misschien weer richtig de 40 graden
Please nee.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
euh, dan laat hem lekker zelf kokenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb een muitende echtgenoot als ik dat doe, dus ik sta boven de pannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hou op.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh, dan laat hem lekker zelf kokenNah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Het heeft vorig jaar lekker geregend maar m'n balkon was nog nooit zo mooiquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik hoop dat die modellen allemaal fout zijn en we gewoon een normale zomer krijgen met leefbare temperaturen
En voldoende regen
Je mag hier in huis tijdens mijn vakantie.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag hier in huis tijdens mijn vakantie.
Immerquote:
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
Er komt hoogst waarschijnlijk een Spice Girls wereldtour. Brb even alles verkopen voor een ticket.
Laat me even dromen ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigen
*flashbacks naar Lady Gaga laatst*
Allemaal lekker bovenop elkaarquote:
Even de juiste creditcard voor de pre sale aanschaffenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigen
*flashbacks naar Lady Gaga laatst*
Skuuuuuumkopske.quote:
Dan maak je maar ruimtequote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Correctquote:
Tropisch vandaagquote:High Temperature
30.2°C at 17:48
Gortdroog met 40 graden is wel leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Niet meerquote:
Ik hoop het niet...quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopenquote:
Ik ben blij dat iemand er nog plezier in ziet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopen
Je smelt meteen weg zodra je een stap buiten zet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopen
Ook correct @Sarabiquote:
Ze zijn te dronken om te leren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik probeer noren het concept Adje voor de sfeer uit te leggen
Probeer atje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb geleerd dat jonge mensen dit tegenwoordig "een bak trekken" noemen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Relaxkat.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef Ama het volgende:
Hedwig vind de nieuwe stoelen ook wel fijn.
[ link | afbeelding ]
Echt. Rare lui.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat jonge mensen dit tegenwoordig "een bak trekken" noemen.
Heul raar
echt he. Kan het op mn oude dag niet meer volgenquote:
Dat is heul raar ja. Een bak is een kratquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heul raar
quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Oh ze is nu toch maar gezellig bij mij komen liggen.
quote:
Houdt me niet tegenquote:
Zijn hier geen jonge mensenquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heul raar
Ik doe ook gewoon geen poging meer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Kan het op mn oude dag niet meer volgen
Samzz
NS tourbusquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn jullie weer met de eigen tourbus?
quote:
quote:
Huh okéquote:Op donderdag 1 mei 2025 18:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heul raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |