daar ben ik ook voorquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je 2 weken extra verlof krijgt op je 45e verjaardag als vrouw zijnde als je nooit aanspraak hebt gemaakt op zwangerschapsverlof.
Ik las anti-women tabletje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Top het anti-wormen tabletje ging er weer soepel in met een liquid snack.
Vloeibare kat drugsquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Top het anti-wormen tabletje ging er weer soepel in met een liquid snack.
En twee maanden overgangsverlof op je 50e.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je 2 weken extra verlof krijgt op je 45e verjaardag als vrouw zijnde als je nooit aanspraak hebt gemaakt op zwangerschapsverlof.
maar alleen voor vrouwen zonder kinderenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En twee maanden overgangsverlof op je 50e.
Alleen mijn witte kat trapt er niet in.quote:
Moet ik nog kijken.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen mijn witte kat trapt er niet in.
Ja TMF was wel een beetje mijn jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Als er niks leuks was op TMF dan door zappen naar The Box.
Die van mij ook.quote:
Je hebt mijn stem.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd om een vrouwenpartij op te richten?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar alleen voor vrouwen zonder kinderen
En zwangerschapsverlof hoeft ook maximaal twee keer in een vrouwenleven.
Wil je meer kinderen dan regel je zelf maar vrij
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om een vrouwenpartij op te richten?
Er zit al een orange man aan de overkant van de oceaan die al boos is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu al zin in al die fragiele mannetjes die dan boos worden
Vooral *emotioneel*quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zit al een orange man aan de overkant van de oceaan die al boos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |