dag van de arbeid....quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
Heb ook zin in ijs, maar alle winkels zijn dicht
1 en 5 mei nationale feestdagquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen Nederland werkt hard door op de dag van de arbeid
30 april want de verjaardag van de voormalig koningin. En 31 januari ook want de verjaardag van de voormalig koningin.quote:
verstandige damequote:
quote:
daar ben ik ook voorquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je 2 weken extra verlof krijgt op je 45e verjaardag als vrouw zijnde als je nooit aanspraak hebt gemaakt op zwangerschapsverlof.
Ik las anti-women tabletje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Top het anti-wormen tabletje ging er weer soepel in met een liquid snack.
Vloeibare kat drugsquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:25 schreef Ama het volgende:
Top het anti-wormen tabletje ging er weer soepel in met een liquid snack.
En twee maanden overgangsverlof op je 50e.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat je 2 weken extra verlof krijgt op je 45e verjaardag als vrouw zijnde als je nooit aanspraak hebt gemaakt op zwangerschapsverlof.
maar alleen voor vrouwen zonder kinderenquote:Op donderdag 1 mei 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En twee maanden overgangsverlof op je 50e.
Alleen mijn witte kat trapt er niet in.quote:
Moet ik nog kijken.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen mijn witte kat trapt er niet in.
Ja TMF was wel een beetje mijn jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ik nog kijken.
Als er niks leuks was op TMF dan door zappen naar The Box.
Die van mij ook.quote:
Je hebt mijn stem.quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd om een vrouwenpartij op te richten?quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar alleen voor vrouwen zonder kinderen
En zwangerschapsverlof hoeft ook maximaal twee keer in een vrouwenleven.
Wil je meer kinderen dan regel je zelf maar vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |