Kom je daar nu pas achter pppppffffffffquote:
Die gaat hier aan als de nachten vervelend worden, en we zijn daar nog lang nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heeft vast weer overal een airco en zo staan
Nee, hou je der niet van?quote:
Hoorde van mijn fysio dat het bij hem gisteren al 26 gr in de slaapkamer wasquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat hier aan als de nachten vervelend worden, en we zijn daar nog lang niet
Binnen is het nog wel te doen. Voor mij is zo 22 graden wel genoeg eigenlijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat de hele dag op kantoor.
En 20 graden is meer dan voldoende.
Bij mij was dat zonder zonnescherm vast ook het geval inmiddels. Ben echt blij met dat ding.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde van mijn fysio dat het bij hem gisteren al 26 gr in de slaapkamer was
Oepsquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter pppppffffffff
Zondag is het weer jassenweerquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen is het nog wel te doen. Voor mij is zo 22 graden wel genoeg eigenlijk
Ik laat net het Haagse achter me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Weer thuis uit die waanzinnige kut stad van je @:karzai
ow jee....quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde m'n ereader even opladen, is dat kunststof om het kabeltje heen helemaal gebarsten en kapotHeel maf.
nog grotere o jee!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik heb geen reservekabels.
Lichtelijk in paniek nu.
USB CL natuurlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
eerst weten wat voor kabeltje ze in die ereader moet doen
Top stad!quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik laat net het Haagse achter me.
Oh, zo'n hele speciale zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet wat voor aansluiting het ishet lijkt op micro-USB maar dan platter.
love it or hate itquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Weer thuis uit die waanzinnige kut stad van je @:karzai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |